• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.01.2024 15:04
  •    Predkladanie ponúk
    23.01.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.01.2024 12:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.01.2024 12:55

Detail zákazky Z2024291

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.01.2024 15:04
  •    Predkladanie ponúk
    23.01.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.01.2024 12:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.01.2024 12:55

Základné údaje

Z2024291

OF-284381

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8852773

Objednávateľ

36167908

NsP Sv. Jakuba, n.o., Bardejov

Sv. Jakuba 21, Bardejov, 08501, SVK

Dodávateľ

31717802

INTRAVENA s.r.o.

Levočská 9, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Lieky skupiny ATC J02 - Antimykotíká

Antimykotiká

  • 33690000-3 - Rôzne liečivá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Antimykotiká
Funkcia
Antimykotiká
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
J02AC01    flukonazol   (Fluconazol) fľaša    400mg alebo ekvivalent 200 ml 160
J02AC01    flukonazol  (Fluconazol)  fľaša    200mg alebo ekvivalent 100 ml 1750
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Cena  musí obsahovať všetky náklady spojené s dodaním tovaru do sídla objednávateľa
Požaduje sa dodanie nového doposiaľ nepoužitého a nepoškodeného  tovaru na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti budú upresnené po účinnosti zmluvy)
Dodávky predmetu zákazky budú realizované postupne počas zmluvného obdobia na základe čiastkových objednávok, v závislosti od prevádzkových potrieb objednávateľa.
Dodanie tovaru do 48 hodín od zaslania objednávky.
Dodávateľ má povinnosť ihneď po zistení ohlásiť objednávateľovi výpadok tovaru na trhu.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru, ktorý nie je dodaný v súlade s podmienkami zmluvy
Splatnosť faktúry je 60 dní od jej doručenia
Dodávateľ vyhlasuje, že je oprávnený dodávať tovar podľa tejto zmluvy po celú dobu trvania zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo pri zachovaní jednotkovej ceny. Zmluva bude ukončená po uplynutí zmluvného vzťahu.
Do 5 prac.dní od uzatvorenia zmluvy predloží dodávateľ podrobnú štruktúru ceny, t.j. jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH, s DPH.
Do 5 prac.dní od uzatvorenia zmluvy predloží dodávateľ povolenie na veľkodistribúciu humánnych liekov podľa zákona č. 362/2011 Z.z.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť inému svoju pohľadávku vzniknutú z titulu plnenia podľa tejto zmluvy bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo, v prípade urgentnej potreby nakúpiť tovar u iného dodávateľa, ak dodávateľ nedodá požadovaný tovar v lehote alebo v požadovanej kvalite, či množstve, resp. v cene stanovenej touto zmluvou.
V prípade, ak sa v opisnom formulári uvádzajú konkrétne názvy tovarov, resp. označenia a pod., objednávateľ umožňuje predloženie ekvivalentov
Objednávateľ je oprávnený neodobrať, resp. reklamovať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade dodania tovaru s ohrozenou expiráciou bude objednávateľa o tejto skutočnosti informovať, pričom objednávateľovi vznikne právo takýto tovar podľa vlastného uváženia odmietnuť prevziať, príp. vrátiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sv. Jakuba 21, Bardejov, Bardejov, Prešovský, Slovenská republika

01.02.2024 00:00 — 31.01.2025 00:00

1 910,00 ml

9 357,00

9 357,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.01.2024 15:04

23.01.2024 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.01.2024 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 256
 77
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.01.2024 12:08 - Vstupná ponuka 9 345,84 € Cena bez DPH
23.01.2024 07:17 - Najvýhodnejšia ponuka 9 345,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS