35937874
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Bezhotovostný nákup pohonných hmôt prostredníctvom palivových kariet
BA 95, motorová nafta, palivové karty
Tovar
1. Bezhotovostný nákup pohonných hmôt prostredníctvom palivových kariet
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky bude bezhotovostný nákup pohonných hmôt prostredníctvom palivových kariet, ktoré budú vystavené podľa jednotlivých EČV, jednej pre agregát a jednej univerzálnej palivovej karty (tzv. „garážovej karty“) pre motorové vozidlá vo vlastníctve Objednávateľa ako i v užívaní Objednávateľa na čerpacích staniciach na území Slovenskej republiky a v zahraničí (minimálne Česká republika, Maďarsko, Rakúsko). |
Objednávateľ požaduje dodanie palivových kariet v počte 112 ks , 1 agregátovej a 1 univerzálnej palivovej karty (tzv. „garážovej karty“) (tento počet sa môže počas trvania zákazky meniť) ako prostriedok bezhotovostnej úhrady za odobraté pohonné hmoty v rámci siete čerpacích staníc predávajúceho a jeho zmluvných partnerov, vrátane vystavenia a dodania palivových kariet, zúčtovania dodaných pohonných látok, poskytovania súvisiacich služieb spojených s ich dodávkou, pričom bezplatné vykonávanie transakcií palivovou kartou musí byť garantované po celú dobu plnenia rámcovej dohody (ďalej len „RD“). |
Palivové karty musia umožniť nákup:- motorovej nafty, spĺňajúcej minimálne funkčné, prevádzkové a technické požiadavky a kvalitatívne parametre podľa normy STN EN 590 +A1 podľa aktuálne platného znenia (ďalej len „MN“), - bezolovnatého automobilového benzínu, spĺňajúceho minimálne funkčné, prevádzkové a technické požiadavky a kvalitatívne parametre podľa normy STN EN 228 +A1 podľa aktuálne platného znenia (ďalej len „BA 95“) |
Palivové karty umožňujú zakúpenie aj doplnkového tovaru (motorové oleje, brzdová kvapalina, letná/zimná zmes do ostrekovačov a iného doplnkového tovaru súvisiaceho s prevádzkou a údržbou motorového vozidla – v prípade, že sieť prevádzok predávajúceho takýmto tovarom disponuje) a doplnkových služieb (bezhotovostnej úhrady elektronických diaľničných známok a diaľničných známok, umývanie, vysávanie vozidiel – v prípade, že sieť prevádzok predávajúceho takýmto tovarom disponuje), ktoré budú fakturované osobitne, mimo tejto rámcovej dohody. |
Predmetné PHM budú dodávané na princípe akceptácie palivovej karty ako prostriedku bezhotovostnej úhrady za odobraté pohonné hmoty v rámci siete čerpacích staníc predávajúceho a jeho zmluvných partnerov, vrátane vystavenia a dodania palivových kariet, zúčtovania dodaných pohonných látok, poskytovania súvisiacich služieb spojených s ich dodávkou. |
Odber PHM bude realizovaný priebežne, podľa potrieb objednávateľa počas doby platnosti RD. Nákup predmetu zákazky prostredníctvom palivových kariet bude realizovaný a musí byť akceptovaný na všetkých miestach nákupu predmetu zákazky. |
Uchádzač sa zaväzuje objednávateľovi poskytnúť zľavu z ceny PHM za liter z kúpnej ceny palív. Zľava bude odpočítaná z kúpnej ceny bez DPH vo faktúre. |
Cena za odobraté PHM bude účtovaná maximálne vo výške ceny za odobraté PHM v súlade s cenníkom PHM, platným v čase a mieste odberu PHM, vrátane poskytovanej zľavy (bonusu) a bez akýchkoľvek iných prirážok alebo príplatkov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nafta motorová | l | 56000 | ||
BA natural 95 | l | 50000 |
Názov |
1. Špecifikácia palivovej karty a požiadaviek na kartový systém: palivová karta musí spĺňať minimálne požadované štandardy: - palivová karta musí byť opatrená magnetickým prúžkom alebo čipom alebo čiarovým kódom, - bezplatné vydanie palivovej karty objednávateľovi(aj pri nových motorových vozidlách), - každá palivová karta je vydaná a dodaná na EČV a je vybavená vlastným identifikačným číslom a má pridelený samostatný PIN kód, |
- agregátová a univerzálna palivová karta je vybavená vlastným identifikačným číslom a má pridelený samostatný PIN kód, - PIN kód slúži ako ochranný prvok pri nákupe tovaru a čerpaní doplnkových služieb (možnosť zmeny PIN), s možnosťou nastavenia a zmeny parametrov palivovej karty prostredníctvom online zákazníckeho centra, - nastavenie sortimentu tovarov a služieb, ktoré je možné kúpiť prostredníctvom palivovej karty a možnosť nastavenia denného limitu na nákup, |
- bezplatné zablokovanie palivovej karty do 1 hodiny od nahlásenia telefonicky v nonstop režime 24 hodín/7 dní v týždni vrátane sobôt, nedieľ a sviatkov, - v prípade straty, zničenia alebo krádeže bezodplatne vystaví dodávateľ náhradnú palivovú kartu do 5 pracovných dní od nahlásenia, - platnosť palivovej karty minimálne 12 mesiacov odo dňa jej vystavenia, - bezplatné vystavenie a doručenie nových palivových kariet do 10 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky objednávateľa elektronicky e-mailom, - palivové karty budú objednávateľovi dodávateľom doručené na adresu objednávateľa. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť funkčnosť a dostupnosť elektronického systému správy kariet (fleet online systém) počas doby platnosti zmluvného vzťahu, počet prístupov pre objednávateľa: 3. Správa palivových kariet prostredníctvom elektronického systému správy kariet (fleet online systém) musí spĺňať tieto minimálne požadované štandardy: - správa a kontrola palivových kariet, - možnosť zobraziť prehľad čerpania predmetu zákazky za vybrané obdobie alebo vybranú kartu, kedykoľvek v priebehu mesiaca, |
- export dát do MS Excel, - nonstop centrum pre riešenie technických problémov pre platbu palivovou kartou. |
3. Zmluvné strany si najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody (ďalej len „RD“) vzájomne oznámia meno, priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo kontaktných osôb za obidve zmluvné strany. Objednávateľ zároveň doručí dodávateľovi zoznam motorových vozidiel, na ktoré požaduje vystaviť palivové karty. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje najneskôr do 4 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti RD, zaslať na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa: a) Zoznam minimálne 70 – tich odberných miest v Slovenskej republike (čerpacích staníc PHM) z toho minimálne jedno odberné miesto v každom krajskom meste Slovenskej republiky v sieti čerpacích staníc dodávateľa či jeho zmluvných partnerov, akceptujúcich palivové karty dodávateľa na území Slovenskej republiky a v zahraničí (minimálne Česká republika, Maďarsko, Rakúsko), |
b) vyplnený „Rozpis jednotkových cien ponuky“ v súlade s predloženou ponukou vo formáte pdf., c) dokument Podklady k výpočtu priemernej predajnej ceny v EUR bez DPH za 1 liter druhu PHM na všetkých čerpacích staniciach dodávateľa v Slovenskej republike, určenej zo všetkých týždenných výkazov odovzdaných Správe štátnych hmotných rezerv SR za predchádzajúci týždeň, v ktorom uplynula lehota na predkladanie ponúk (ďalej len „Podklady“), d) Zoznam všetkých subdodávateľov. |
5. Zmena kontaktnej osoby dodávateľa alebo kontaktnej osoby objednávateľa sa vykoná písomným oznámením podpísaným štatutárnym zástupcom príslušnej zmluvnej strany zaslaným druhej zmluvnej strane; na zmenu podľa tohto bodu sa nevyžaduje uzatvorenie dodatku k RD. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi palivové karty bezodplatne v lehote 10 pracovných dní odo dňa doručenia zoznamu motorových vozidiel v zmysle bodu 3. V prípade potreby vystavenia ďalších palivových kariet (napr. v prípade nových motorových vozidiel) je tieto dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi do 10 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky objednávateľa elektronicky e-mailom na e-mailovú adresu kontaktnej osoby dodávateľa. |
Objednávateľ dodávané palivové karty nie je povinný prevziať, ak majú vady, najmä ak nie sú dodané v objednanom množstve, v požadovanej špecifikácii podľa bodu 1 týchto osobitných požiadaviek na plnenie alebo vykazujú viditeľné známky poškodenia. |
7. Vlastnícke právo k palivovým kartám a nebezpečenstvo škody na predmetných kartách zostáva počas celej doby trvania zmluvného vzťahu na dodávateľovi palivových kariet. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodať palivové karty bezodplatne do miesta plnenia výhradne v pracovných dňoch v čase od 9:00 hod. do 15:00 hod. Dodávateľ je povinný oznámiť kontaktnej osobe objednávateľa deň a hodinu dodania e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním. V prípade neoznámenia termínu dodávky, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
Prevzatie dodaných palivových kariet potvrdí kontaktná osoba objednávateľa na dodacom liste/preberacom protokole po vykonaní kontroly, že palivové karty sú dodané v požadovanom množstve na základe zoznamu motorových vozidiel resp. objednávky a nepoškodené. |
9. Celková cena za predmet RD je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov dohodou zmluvných strán, pričom dodávateľ sa zaväzuje poskytovať objednávateľovi zľavu z ceny PHM za liter z kúpnej ceny palív/tovarov/služieb v EUR bez DPH. Zľava bude odpočítaná z kúpnej ceny bez DPH vo faktúre dodávateľa. Dodávateľ je oprávnený fakturovať objednávateľovi cenu za predmet RD maximálne vo výške ceny za odobraté PHM v súlade s cenníkom PHM, platným v čase a mieste odberu PHM, vrátane poskytovanej zľavy (bonusu) a bez akýchkoľvek iných prirážok alebo príplatkov. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje, že objednávateľovi v priebehu plnenia RD poskytne prostredníctvom nákupu cez palivovú kartu všetky zľavy na nákup doplnkových tovarov a doplnkových služieb, ktoré predáva/poskytuje na čerpacích staniciach, a to v rovnakej výške, druhu a počte ako ich poskytuje iným objednávateľom na bežne na ním poskytované palivové karty. |
11. Celková cena za predmet RD v EUR s DPH je tvorená súčtom Celkovej ceny RD za nákup Bezolovnatého benzínu BA 95 v EUR bez DPH, Celkovej ceny RD za nákup Motorovej nafty v EUR bez DPH a príslušnej DPH. |
Celková cena za jednotlivý druh PHM (Bezolovnatý benzín BA 95/Motorová nafta) tvorí: súčin maximálneho množstva druhu PHM a priemernej predajnej ceny v EUR bez DPH za 1 liter druhu PHM za všetky čerpacie stanice dodávateľa (určenej zo všetkých týždenných výkazov odovzdaných Správe štátnych hmotných rezerv SR za predchádzajúci týždeň, v ktorom uplynula lehota na predkladanie ponúk) zníženej o ponúknutú zľavu na 1 liter v EUR bez DPH. |
12. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto RD preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto RD a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto RD je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto RD, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto RD a nižšou cenou. |
13. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru najneskôr do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom došlo k zdaniteľnému plneniu, a to súhrnne za všetky palivové karty, pričom neoddeliteľnou prílohou faktúry bude podrobný rozpis čerpania pre jednotlivé palivové karty. Faktúra musí obsahovať povinné náležitosti v súlade s ustanoveniami príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov. Dodávateľ berie na vedomie, ž |
e objednávateľ bude uhrádzať dohodnutú zmluvnú cenu za plnenie tejto RD len na základe faktúr, vystavených dodávateľom, a to aj v prípade použitia palivovej karty v zahraničí, resp. u zmluvných partnerov dodávateľa. |
14. Dodávateľ bude faktúry zasielať kontaktnej osobe objednávateľa elektronicky vo formáte .txt a .pdf. |
15. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi na e-mailovú adresu, ktorá bude dodávateľovi oznámená v súlade s bodom 3. Dodávateľovi - platiteľovi DPH bude cena za predmet zmluvy uhradená iba na bankový účet, ktorý je zverejnený v zozname bankových účtov zverejnenom na webovom sídle finančného riaditeľstva. Dodávateľ je povinný ihneď písomne informovať objednávateľa o každej zmene tohto bankového účtu. |
Ak dodávateľ, ktorý je platiteľom DPH, nesplní povinnosť podľa § 6 ods. 1, 2 a 3 a § 85kk zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o DPH“), objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle ustanovenia § 69c ods. 1 zákona o DPH, t. j. uhradiť sumu DPH uvedenú vo faktúre dodávateľa na číslo účtu správcu dane vedeného pre dodávateľa podľa § 67 zákona č. 563/2009 Z. z. o správe daní, pričom objednávateľ nie je v omeškaní, ak z tohto dôvodu neplní, čo mu ukladá rámcová dohoda. |
Dodávateľ v takom prípade nemá nárok na úhradu príslušnej časti faktúry zodpovedajúcej výške DPH, na úroky z omeškania ani akékoľvek iné sankcie súvisiace s neuhradenou príslušnou časťou faktúry. |
16. V prípade omeškania objednávateľa s úhradou oprávnene fakturovanej ceny predmetu RD v lehote splatnosti faktúry je dodávateľ oprávnený požadovať zaplatenie úroku z omeškania vo výške podľa Obchodného zákonníka. |
17. Objednávateľ má právo na náhradu škody preukázateľne vzniknutej nesplnením vlastnej daňovej povinnosti dodávateľa, platiteľa DPH, v zmysle § 78 zákona o DPH. Objednávateľ má zároveň právo uplatniť u dodávateľa trovy konania, ktoré mu vzniknú v konaní s príslušným daňovým úradom podľa § 69b zákona o DPH a z podania dodatočného daňového priznania k dani z pridanej hodnoty a dodatočného kontrolného výkazu k dani z pridanej hodnoty. |
18. Objednávateľ je oprávnený jednostranne započítať svoje pohľadávky voči dodávateľovi, ktoré mu vznikli z dôvodu uplatnenia ručenia za daň voči objednávateľovi v zmysle § 69b zákona o DPH, vrátane trov konania, ktoré mu vznikli v konaní s príslušným daňovým úradom a pohľadávky vzniknuté z dôvodu dlžného poistného na zdravotné poistenie. |
19. Dodávateľ dáva súhlas objednávateľovi na jednostranné započítanie akýchkoľvek splatných aj nesplatných pohľadávok objednávateľa voči všetkým splatným aj nesplatným pohľadávkam dodávateľa (vrátane nároku objednávateľa z titulu zmluvných pokút voči dodávateľovi). Dodávateľ nie je oprávnený započítať svoje pohľadávky voči pohľadávkam objednávateľa, bez jeho predchádzajúceho písomného súhlasu. |
20. Dodávateľ je oprávnený plniť predmet RD aj prostredníctvom ďalších čiastkových subdodávateľov (ďalej len „subdodávateľ“), ktorí musia spĺňať podmienky pre plnenie predmetu RD, týkajúce sa osobného postavenia v rozsahu, v akom bolo ich splnenie vyžadované od dodávateľa a neexistujú u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a ods. 8 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní (ďalej ako „zákona o verejnom obstarávaní“), v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní. |
V prípade plnenia predmetu RD prostredníctvom subdodávateľov zodpovedá dodávateľ objednávateľovi tak, ako keby plnil predmet RD sám. Objednávateľ je oprávnený od RD odstúpiť, ak zistí, že dodávateľ zabezpečuje plnenie predmetu tejto RD prostredníctvom subdodávateľa, ktorý nespĺňa podmienky podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní, čím nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody z tohto dôvodu vzniknutej. |
21. V prípade zmeny subdodávateľa je dodávateľ povinný postupovať podľa bodu 6.1.8. platných OPEP (2. časť VZP) v deň podpisu tejto RD. Nedodržanie povinnosti dodávateľa uvedenej v tomto bode sa považuje za závažné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ je oprávnený odstúpiť od RD v zmysle čl. XVIII bod 18.2 a) OPEP a bodu 37 týchto osobitných podmienok pre plnenie. |
22. Dodávateľ vyhlasuje, že spĺňa podmienky v súlade s § 11 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, ak sa toto vyhlásenie ukáže ako nepravdivé, objednávateľ je oprávnený od RD odstúpiť, a dodávateľ je povinný nahradiť objednávateľovi škodu, ktorá mu tým vznikla. |
23. Od RD možno odstúpiť v prípadoch, ktorú ustanovuje táto RD vrátane jej príloh a zákon. |
24. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od RD v prípade, ak dodávateľ uviedol v Podkladoch nesprávne údaje. Dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi súčinnosť k vysvetleniu predložených Podkladov. |
25. Objednávateľ je oprávnený od RD odstúpiť aj v prípade, ak právnickej osobe dodávateľa bol uložený jeden, alebo viacero trestov, uvedených v § 10 zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb v znení neskorších predpisov. |
26. Odstúpenie je účinné dňom doručenia písomnosti druhej zmluvnej strane, alebo k inému termínu, ktorý odstupujúca zmluvná strana v odstúpení uvedie. |
27. Zmluvné strany sa nesmú dopustiť, nesmú schváliť, ani povoliť žiadne konanie v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením RD, ktoré by spôsobilo, že by zmluvné strany alebo osoby ovládané zmluvnými stranami porušili akékoľvek platné protikorupčné všeobecne záväzné právne predpisy. Táto povinnosť sa vzťahuje najmä na neoprávnené plnenia, vrátane urýchľovacích platieb (facilitation payments) verejným činiteľom, zástupcom alebo zamestnancom orgánov verejnej správy alebo blízkym osobám verejných činiteľov, zástupcov alebo zamestnancov orgánov verejnej správy. |
28. Zmluvné strany sa zaväzujú, že neponúknu, neposkytnú, ani sa nezaviažu poskytnúť žiadnemu zamestnancovi, zástupcovi alebo tretej strane konajúcej v mene druhej zmluvnej strany, a rovnako neprijmú, ani sa nezaviažu prijať od žiadneho zamestnanca, zástupcu alebo tretej strany konajúcej v mene druhej zmluvnej strany žiadny dar, ani inú výhodu, či peňažnú alebo inú, v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením RD v rozpore s Etickým kódexom objednávateľa, dostupným na webovom sídle objednávateľa. |
29. Zmluvné strany sa zaväzujú bezodkladne sa navzájom informovať, pokiaľ si budú vedomé alebo budú mať konkrétne podozrenie na korupciu pri dojednávaní, uzatváraní alebo pri plnení RD. |
30. Zmluvné strany sa zaväzujú dodržiavať apolitickosť vo vzájomnom postupe pri uzatváraní RD a základné morálne a etické hodnoty ustanovené v obsahu Etického kódexu objednávateľa. V prípade nedodržiavania stanovených apolitických, morálnych a etických hodnôt je zmluvná strana oprávnená od tejto RD odstúpiť. |
31. V prípade, že akýkoľvek dar alebo výhoda v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením RD je poskytnutý zmluvnej strane alebo jej zástupcovi v rozpore s bodmi 28. a 29. týchto osobitných požiadaviek na plnenie, môže zmluvná strana od RD odstúpiť. |
32. Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek práva a pohľadávky vyplývajúce zo RD na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú práva a pohľadávky postúpené v rozpore s týmto bodom, bude neplatný. |
33. Komunikácia zmluvných strán sa uskutočňuje v súlade s článkom XIX. VZP. Zmluvné strany sa dohodli, že ak druhá zmluvná strana opomenie splniť svoju povinnosť podľa bodu 19.4 písm. b) VZP zaslať odosielajúcej zmluvnej strane potvrdenie o prijatí e-mailu, má sa za to, že e-mail, ktorého prijatie nebolo potvrdené, bol doručený adresátovi na druhý deň po jeho odoslaní. |
34. Osobné údaje kontaktných osôb a osôb podieľajúcich sa na plnení predmetu tejto RD budú spracúvané za účelom plnenia tejto RD, pričom zmluvné strany zmluvy vyhlasujú, že sú oprávnené tieto osobné údaje poskytnúť druhej zmluvnej strane. Okrem osobných údajov podľa prvej vety tohto bodu pri plnení predmetu RD nebudú spracúvané osobné údaje. Ak pri plnení tejto RD dôjde k náhodnému kontaktu s osobnými údajmi, je poskytovateľ povinný dodržiavať ustanovenia Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb |
pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (ďalej len „ Nariadenie“) a zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
35. Dohoda má charakter rámcovej dohody. Uzatvára sa na dobu určitú - 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti RD, najskôr však od 1. 3. 2023, alebo do vyčerpania Celkovej ceny za predmet RD, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Dodávateľ berie na vedomie podmienky stanovené v čl. XVI VZP. Objednávky budú vystavené v závislosti od podmienok, potrieb a strategických rozhodnutí objednávateľa. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať zazmluvnený rámec a je len na rozhodnutí objednávateľa, aký objem plnenia z tejto RD objedná a vyčerpá. |
36. Objednávateľ je oprávnený, nie však povinný doručiť počas platnosti a účinnosti tejto RD dodávateľovi akúkoľvek objednávku na rámcovo zazmluvnené plnenie podľa tejto RD. Objednávateľ je oprávnený predkladať dodávateľovi objednávky v periodicite podľa tejto RD v závislosti od svojich potrieb, s tým, že plnenie poskytované na základe vystavených objednávok je rovnako oprávnený čerpať v objemoch podľa svojich prevádzkových potrieb a strategických rozhodnutí. |
37. Porušenie povinností dodávateľa, uvedených v týchto osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie RD zo strany dodávateľa, zakladajúce právo objednávateľa odstúpiť od RD v súlade s bodom 18.2 písm. a) platných OPEP (2. časť VZP) a o dodávateľovi bude podaná negatívna referencia. |
38. Zmluvné strany zdôrazňujú, že práva a povinnosti zmluvných strán, ktoré nie sú upravené v týchto osobitných podmienkach na plnenie, sa spravujú platnými OPEP (2. časť VZP). |
Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
12
106 000,00 l
174 630,00
145 525,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.01.2024 11:45
23.01.2024 11:00
23.01.2024 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.01.2024 10:51 - Vstupná ponuka | 162 122,01 | € | Cena s DPH |
23.01.2024 10:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 162 122,01 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: