00164704
Slovenská filharmónia
Medená 3, Bratislava, 81601, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Stravné lístky
stravné lístky, stravné poukážky
Tovar, Služba
1. Stravné lístky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravného lístka | € | 5,90 | ||
Predpokladané množstvo odobratých elektronických stravovacích poukážok | ks | 20160 | ||
Predpokladané množstvo elektronických stravovacích kariet | ks | 84 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravovacia karta obsahuje | Názov, logo a kontaktné údaje dodávateľa |
Stravovacia karta obsahuje | Dobu platnosti karty |
Stravovacia karta obsahuje | Meno, alebo číslo držiteľa karty |
Stravovacia karta | je použiteľná výhradne na účel stravovania |
Stravovacia karta | je viazaná na PIN kód s možnosťou jeho zmeny |
Stravovacia karta | je naviazaná na aplikáciu v mobilnom telefóne |
Stravovacia karta | je bezkontaktná s možnosťou overenia zostatku hodnoty elektronických stravných lístkov v eurách priamo na účtenke z POS terminálu, na webovom portáli poskytovateľa a v aplikácii |
Doba platnosti zmluvy | od 1.3.2024 d 28.2.2025 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ do 3 pracovných dní predloží objednávateľovi aktualizovaný rozpočet, ktorý bude obsahovať: výšku odmeny z nominálnej hodnoty elektronickej stravovacej poukážky v %; výšku odmeny z nominálnej hodnoty elektronickej stravovacej poukážky v € bez DPH a s DPH; celkovú cenu za 1ks elektronickej stravovacej poukážky vrátane odmeny v € bez DPH a s DPH. Cena bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. Cena celkom za elektronické stravovacie poukážky bude tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravovacích poukážok v € a výšky poplatku za služby v € a do výpočtu vstupuje zaokrúhlená na dve des. miesta. |
Zmluvná cena musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1966 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1966 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov |
Cena celkom musí obsahovať všetky náklady spojené s predmetom zákazky vrátane dopravy |
Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných lístkov, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, dodanie na miesto plnenia všetky súvisiace náklady. |
Zmeny nominálnej hodnoty elektronických stravovacích poukážok je objednávateľ oprávnený vykonať v súvislosti so zmenami, ku ktorým dôjde v oblastiach, ktoré hodnotu podmieňujú (výška cestovných náhrad, tvorba a použitie sociálneho fondu a pod.). Zmena nominálnej hodnoty elektronickej stravovacej poukážky bude oznámená prostredníctvom vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravovacej poukážky. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravovacej poukážky sú započítané do odmeny dodávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodržať výšku obstarávacích nákladov (odmeny) aj pri zmene nominálnej hodnoty stravného lístka po celú dobu trvania zmluvy. |
V prípade straty, zničenia alebo krádeže stravovacej karty je dodávateľ povinný zablokovať ju na základe požiadania držiteľa karty a bezplatne vystaviť pre zamestnanca náhradnú stravovaciu kartu na základe objednávky odberateľa. Dodávateľ zabezpečí možnosť hromadnej aktivácie stravovacích kariet pre všetkých zamestnancov objednávateľa pred prvým použitím. Zoznam stravovacích zariadení, ktoré stravovaciu kartu akceptujú, musí byť zverejnený na webovom sídle dodávateľa. |
Zmluvu je možné plniť do vyčerpania zmluvnej hodnoty navýšenej maximálne o 10% zmluvnej ceny (na zákl. §18, ods. 3b) zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní) |
Objednané množstvo stravovacích kariet a elektronických stravovacích poukážok je len predpokladané a objednávateľ si vyhradzuje právo presný počet stravovacích kariet a poukážok určovať mesačne v čiastkových objednávkach. |
Dodávateľ sa zaväzuje vystaviť a dodať elektronické stravovacie karty pre zamestnancov objednávateľa do troch pracovných dní po doručení objednávky. Stravovacie karty nebudú doručované zamestnancom, ale objednávateľovi. Dodávateľ sa zaväzuje dobiť stravovacie karty zamestnancom objednávateľa do 24 hodín od obdržania záväznej objednávky elektronických stravovacích poukážok. |
Dodávka stravovacích poukážok na základe zmluvy bude prebiehať spôsobom objednávka - faktúra. Podanie objednávky na dodanie stravovacích kariet a poukážok môže objednávateľ zadať prostredníctvom internetu, e-mailom, telefonicky, faxom alebo poštou. Dobíjanie stravovacích kariet sa bude realizovať prostredníctvom elektronického objednávkového systému na webovom sídle dodávateľa. |
Celková cena fakturovaná za stravovacie poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať z nominálnej hodnoty objednaného množstva stravovacích poukážok, z ceny poplatku za poskytnuté služby a s DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platca DPH. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky iné ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky. |
Faktúra bude obsahovať všetky náležitosti v zmysle právnych predpisov. Súčasťou faktúry je dodací list. |
Faktúra bude splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Názov | Upresnenie |
Interval objednávania stravných poukážok | raz mesačne |
Medená 3, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
20 160,00 ks
119 000,00
119 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
17.01.2024 09:35
26.01.2024 09:00
26.01.2024 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.01.2024 10:10 - Vstupná ponuka | 118 999,90 | € | Cena bez DPH |
17.01.2024 14:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 118 998,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: