• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.01.2024 11:30
  •    Predkladanie ponúk
    23.01.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.01.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.01.2024 09:50

Detail zákazky Z2024267

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.01.2024 11:30
  •    Predkladanie ponúk
    23.01.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.01.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.01.2024 09:50

Základné údaje

Z2024267

OF-284300

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8852761

Objednávateľ

00691135

Mesto Košice

Trieda SNP 48/A, Košice, 04011, SVK

Dodávateľ

44115504

Red Post, s. r. o.

Pri starej prachárni 133/16 , Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Distribúcia mestských novín na rok 2024

doručovateľské služby, dvojmesačník, noviny, doručovanie

  • 64120000-3 - Doručovateľské služby
  • 79824000-6 - Tlačiarenské a distribučné služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Distribúcia mestských novín na rok 2024
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný náklad za mesiac/dvojmesačník ks 100 000
Celkový predpokladaný náklad počas platnosti rámcovej dohody ks 600 000
Počet strán doručovaného výtlačku počet 28
Rozmer formátu A4 mm 210 x 297
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Periodicita distribúcie 1x za 2 mesiace, celkovo 6x za rok
Termín distribúcie do troch dní od obdržania tlačovín
Adresná distribúcia na 88 adries v meste Košice 5 000 výtlačkov pre jednotlivé doručovanie
Neadresná distribúcia - do listových schránok domácností domových a bytových jednotiek v meste Košice - do 22 mestských častí 95 000 výtlačkov pre jednotlivé doručovanie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celková zmluvná cena Rámcovej dohody zahŕňa všetky náklady spojené s plnením Rámcovej dohody. Konečná cena obsahuje všetky náklady súvisiace s predmetom zákazky.
Počet vydaní novín uvedený v technickej špecifikácii predmetu zákazky je predpokladaný, nie záväzný. Zmluvné strany so dohodli, že Dodávateľ si neuplatní náhradu škody voči Objednávateľovi z titulu ušlého zisku v prípade, ak tento nedodrží predpokladaný počet  distribuovaných tlačovín/novín počas platnosti Rámcovej dohody.
Plnenie sa uskutoční až na základe Čiastkovej objednávky, ktorá upresní presný počet novín, termín plnenia a miesto dodania plnenia. Dodanie plnenia je v rozsahu špecifikácie na adresy v rámci mesta Košice .
Lehota plnenia je max. do troch dní odo dňa obdržania tlačovín.
Termín prvej distribúcie je predpokladaný na koniec januára 2024.  Distribúcia má byť realizovaná najviac 1x za 2 mesiace, celkovo 6x za rok.
Dodávateľ zabezpečí distribúciu  100 000 ks výtlačkov  na konci nepárneho mesiaca, prípadne začiatkom párneho mesiaca.
Dodávateľ zodpovedá za to, že do mesačníka nebudú vložené žiadne reklamné ani iné prílohy, ktoré objednávateľ vopred neschválil.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od Rámcovej dohody v prípade ak Dodávateľ  neposkytne predmet zmluvy v rozsahu zmluvy a lehote stanovenej v Rámcovej dohode.
Dodávateľ je oprávnený fakturovať Objednávateľovi dohodnutú cenu za plnenie predmetu Čiastkovej objednávky a to na základe preukázateľne zrealizovaného plnenia Čiastkovej objednávky. Dodávateľ vystaví faktúru za dodanie jednotlivého plnenia do 10 dní po splnení požiadavky.
V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní od dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Do 3 dní od uzatvorenia Rámcovej dohody, teda ešte pred samotným zmluvným plnením , Dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet s jednotkovou a celkovou cenou bez DPH a s DPH, zaokr. na 2 desatinné miesta., rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Rámcovej dohody fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú v trvaní najviac 12 kalendárnych mesiacov od momentu uzavretia.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v Rámcovej dohode sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trieda SNP 48/A, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

12

1,00 komplet

26 155,20

21 796,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.01.2024 11:30

23.01.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.01.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 248
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.01.2024 07:06 - Vstupná ponuka 16 264,80 € Cena s DPH
23.01.2024 07:06 - Najvýhodnejšia ponuka 16 264,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS