36570460
Východoslovenská vodárenská spoločnosť, a.s.
Komenského 50, Košice, 04248, SVK
36170305
MR SERVIS spol.s r.o.
Mäsiarska 30, Košice, 04001, SVK
Deratizácia kanalizačnej siete Košice mesto a Košice okolie
Deratizácia
Služba, Tovar
1. Deratizácia objektov - SPO Východ
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie deratizácie podľa § 12 ods. 2 zákona č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov komplexne, vrátane deratizačných materiálov a prípravkov, monitoringu, doplnenie nástrah v prípade neúčinnosti vykonanej služby, kontroly účinnosti zásahu v objektoch, likvidácie nebezpečného odpadu a likvidácie vedľajších živočíšnych produktov. |
Deratizácia kanalizačnej siete (kanalizačných šácht) zahŕňa rozloženie nástrah a následnú likvidáciu uhynutých hlodavcov. |
Všetky použité prípravky musia byť schválené Centrom pre chemické látky a prípravky, musia spĺňať všetky príslušné zdravotné a technické predpisy stanovené pre dané prípravky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Deratizácia kanalizačných šácht - I. etapa jarná | ks | 12323 | ||
2. Deratizácia kanalizačných šácht - II. etapa jesenná | ks | 12323 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Deratizácia jarná - I. etapa | 1x - v termíne: marec 2024 - apríl 2024 |
Deratizácia jesenná - II. etapa | 1x - v termíne: október 2024 - november 2024 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ nesmie svojou činnosťou narušiť bezpečnosť osôb nachádzajúcich sa v blízkosti miesta vykonávania služby. |
Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za prípadné škody, spôsobené pri plnení predmetu zmluvy, na majetku objednávateľa alebo zdraví zamestnancov objednávateľa a osôb, ktoré sa zdržujú so súhlasom objednávateľa v miestach plnenia – objektoch objednávateľa. |
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť osôb, ktoré sa s jeho vedomím zdržujú v objektoch objednávateľa alebo vykonávajú služby, ktoré sú predmetom zmluvy. |
Dodávateľ vo vzťahu k osobám, ktoré realizujú plnenie predmetu zmluvy, zodpovedá v plnom rozsahu za dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov na úseku bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi, ako aj za preukázateľné riadne poučenie týchto osôb na vykonávanie predmetu zmluvy. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť svojim zamestnancom, resp. osobám, ktoré vykonávajú plnenie predmetu zmluvy, príslušné osobné ochranné pracovné prostriedky. |
Po dokončení požadovanej deratizácie musí byť spísaný odovzdávací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami. Deň podpisu protokolu oboma zmluvnými stranami sa považuje za deň ukončenia zásahu. |
Karty bezpečnostných údajov použitých prípravkov budú priložené k protokolom o vykonanej službe. |
Cena za vykonanie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s výkonom deratizácie, materiál, práca, likvidácia uhynutých hlodavcov a nespotrebovaných nástrah, doprava. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Faktúry budú vystavené v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musia obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. |
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o vykonaní služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce. Splatnosť faktúry za riadne vykonanú službu je do 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia objednávateľom. |
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní služby. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis (protokol) o odovzdaní a prevzatí služby potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Dodávateľ musí bez meškania a písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu predmetu zákazky. |
Reklamáciu na kvalitu a rozsah vykonanej služby objednávateľ bezodkladne oznámi dodávateľovi písomnou formou. V prípade odôvodnenej reklamácie má objednávateľ právo na okamžité odstránenie závad. |
Lokality deratizácie: Jazero (Hornád, žel. trať, Baltská, Kapustníky – počet šácht 265 ks), Krásna (Hornád, zberač B, Meteorová, Ladožská – počet šácht 189 ks), Barca (žel. trať, Alejová, žel. most na konci Barce, Letisko – počet šácht 298 ks), Opátske (Hornád, Šípkova, zberač A, Rampová, Prešovská – počet šácht 267 ks), Juh (Štúrova, Krivá, Palackého, Rastislavova, Alejova – počet šácht 468 ks), Terasa (Moldavská, Štúrova, Popradská, Považská – počet šácht 1074 ks), Kalvária a Rozália (Popradská, Trenčianska, Watsonova, Botanická záhrada – počet šácht 202 ks) |
IBV Popradská (Popradská, sídlisko KVP, Kremnícka – počet šácht 190 ks), Myslava (L IX, KVP, smer Bukovec, smer Klatov – počet šácht 240 ks), Pereš (celá obec – počet šácht 193 ks), Železníky a juhozápad (Alejová, Užhorodská, Areál KUNZ, Moldavská – počet šácht 305 ks), Džungľa (Rampova, Žel. trať, TESCO, Prešovská cesta – počet šácht 20 ks), Luník IX. (celé sídlisko – počet šácht 67 ks), Kuzmányho (Čsl. armády, Kuzmányho ul., Štúrova, Ménešova – počet šácht 236 ks), Čermeľ (Duk. hrdinov, Hviezdoslavova, žel. trať, Watsonova – počet šácht 190 ks) |
sídlisko KVP (od IBV po Myslavu, smer Bukovec – počet šácht 420 ks), Sídlisko Ťahanovce (celé sídlisko – počet šácht 420 ks), Obec Ťahanovce (celá obec – počet šácht 142 ks), Košická Nová Ves (celá MČ – počet šácht 200 ks), Heringeš (celé sídlisko – počet šácht 45 ks), Furča - sídlisko Darg. Hrdinov (celé sídlisko – počet šácht 523 ks), Sever (Hviezdoslavova, Duk. hrdinov, Žel. trať, Watsonova – počet šácht 480 ks), Staré mesto (Zberač A, Hviezdoslavova, Štúrova, Kuzmányho – počet šácht 626 ks), Podhradová (Duk. hrdinov, Hornád, Čermeľská cesta, Ďumbierska – počet šácht 305 ks) |
Šebastovce (celá MČ – počet šácht 75 ks), Ľudvíkov dvor (celá MČ – počet šácht 35 ks), Vyšný Lorinčík (celá MČ – počet šácht 35 ks), Poľov (celá MČ – počet šácht 103 ks), Šaca (celá MČ – počet šácht 320 ks), Nižný Klatov (celá obec – počet šácht 214 ks), Vyšný Klatov (celá obec – počet šácht 140 ks), Kysak (celá obec – počet šácht 54 ks), Kostoľany n/H. (celá obec – počet šácht 185 ks), Družstevná p/H. (celá obec – počet šácht 283 ks), Rozhanovce (celá obec – počet šácht 270 ks), Hrašovík (celá obec – počet šácht 87 ks), Vajkovce (celá obec – počet šácht 38 ks) |
Ďurkov (celá obec – počet šácht 35 ks), Ruskov (celá obec – počet šácht 92 ks), Malá Ida (celá obec – počet šácht 98 ks), Zlatá Idka (celá obec – počet šácht 57 ks), Hýľov (celá obec – počet šácht 60 ks), Moldava nad Bodvou (celá obec – počet šácht 301 ks), Turňa nad Bodvou (celá obec – počet šácht 213 ks), Medzev (celá obec – počet šácht 92 ks), Vyšný Medzev (celá obec – počet šácht 116 ks), Veľká Ida (celá obec – počet šácht 290 ks), Valaliky (celá obec – počet šácht 456 ks), Geča (celá obec – počet šácht 52 ks), Olšovany (celá obec – počet šácht 25 ks) |
Poproč (celá obec – počet šácht 324 ks), Jasov (celá obec – počet šácht 498 ks), Beniakovce (celá obec – počet šácht 16 ks), Mokrance (celá obec – počet šácht 86 ks), Baška (celá obec – počet šácht 70 ks), Lorinčík + Vyšný Lorinčík (celá obec – počet šácht 238 ks). |
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ nevykoná uvedené služby v požadovanej kvalite alebo ak nezačne vykonávať predmet zmluvy do 10 dní od začiatku lehoty plnenia dohodnutej v tejto zmluve. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak bude zmluva uzavretá s dodávateľom, ktorý sa v predchádzajúcich troch rokoch dopustil závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže objednávateľ preukázať (napr. nesplnenie predmetu zmluvy, odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa.) |
Zmluvné strany sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné nesplnenie zmluvných povinností, ak je nesplnenie týchto zmluvných povinností spôsobené pôsobením vyššej moci. Zmluvné strany sa dohodli, že za pôsobenie vyššej moci považujú aj pandémiu (napr. COVID-19) a opatrenia štátnych orgánov súvisiace so zabránením šírenia ochorenia, pokiaľ tieto opatrenia majú vplyv na plnenie povinností jednotlivých zmluvných strán. Zmluvné strany sú povinné si navzájom dostatočne preukázať vplyv pôsobenia vyššej moci na plnenie povinností jednotlivých zmluvných strán. |
Pokiaľ účinky vyššej moci nebudú trvať dlhšie ako 15 dní, zmluvné strany budú povinné postupovať v súlade s ustanoveniami tejto zmluvy, pričom dodacie a iné lehoty sa predĺžia o dobu trvania vyššej moci. Pokiaľ účinky vyššej moci budú trvať dlhšie ako 15 dní, zmluvné strany za zaväzujú zúčastniť sa rokovania, na ktorom dohodnú ďalší postup, prípadne si upravia vzájomné práva a povinnosti. Zvolať rokovanie bude oprávnená ktorákoľvek zo zmluvných strán. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Vodárenská 18/A, 040 01 Košice, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
01.03.2024 10:47 — 30.11.2024 10:47
1,00 celok
43 130,50
43 130,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.01.2024 10:53
22.01.2024 11:46
22.01.2024 12:01
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.01.2024 15:45 - Vstupná ponuka | 43 130,00 | € | Cena bez DPH |
22.01.2024 11:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 38 650,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: