• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.01.2024 10:46
  •    Predkladanie ponúk
    25.01.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.01.2024 12:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.01.2024 12:40

Detail zákazky Z2024251

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.01.2024 10:46
  •    Predkladanie ponúk
    25.01.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.01.2024 12:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.01.2024 12:40

Základné údaje

Z2024251

OF-284348

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8863909

Objednávateľ

00159557

Stredná odborná škola agrotechnických a gastronomických služieb

J. Majlátha 2, Pribeník, 07651, SVK

Dodávateľ

36473219

CIMBAĽÁK s.r.o.

Duklianska 17A/3579, Bardejov, 08501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mäsové výrobky

Mäsové výrobky, saláma, slanina

  • 15100000-9 - Živočíšne výrobky, mäso a mäsové výrobky
  • 15131400-9 - Bravčové výrobky
  • 15131230-6 - Saláma
  • 15131220-3 - Slanina
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mäsové výrobky
Funkcia
zabezpečenie potravín na prípravu jedál v rámci školskej jedálne podľa platných noriem podľa potrieb objednávateľa vrátane dopravy a vyloženia na mieste dodania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Saláma suchá kg 20
Dusená šunka bravčová kg 70
Údené stehno kg 20
Údené lahôdkové karé bez kostí kg 20
Sušená šunka bez kostí a kože kg 5
Slanina na pečenie údená kg 20
Bravčové koleno zadné údené bez kostí kg 40
Klobása na pečenie kg 30
Klobása suchá kg 10
Párky kg 20
Údené bravčové plece b.k. kg 10
Údená bravčová krkovička b.k. kg 20
Bravčový bôčik bez kosti kg 20
Bravčová pečeň kg 15
Bravčová koža kg 10
Bravčové črevá ( 1 ks = 25 m ) ks 10
Bravčové nôžky kg 20
Bravčové pľúca kg 15
Bravčové srdce kg 15
Bravčová masť kg 10
Bravčové oškvarky kg 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Saláma suchá Bravčové mäso 69%, hovädzie mäso 27%, bravčová slanina. Saláma je na povrchu hnedočervená, s presvitajúcim zrnením suroviny. Rez je lesklý s výraznou mozaikou chudých a tučných častí.
Dusená šunka bravčová Zloženie: bravčové stehno 92 %
Údené stehno 7 % mäsa - tepelne spracovaný mäsový výrobok z nasolených celých kusov mäsa bez kostí a vyúdené horúcim dymom
Slanina na pečenie údená Špeciálna úprava bravčového boku bez kostí. Zaúdená a tepelne opracovaná. Zloženie: bravčový bok bez kostí špeciálnej úpravy
Bravčové koleno zadné údené bez kostí Zloženie: bravčové zadné koleno špeciálnej úpravy. Zaúdené do zlatohnedej farby. Ucelený kus bravčového zadného kolena je vysolený dusitanovou soliacou zmesou a zbavený štetín.
Klobása na pečenie Vhodná na opekanie na prírodnom ohni alebo panvici. Má príjemnú, jemne pikantnú chuť. Zloženie: hovädzie mäso, bravčové mäso a prírodné koreniny
Klobása suchá Na povrchu červenohnedá farba, rez so stopami po paprike s nepravidelnou mozaikou chudých a tučných zŕn. Vôňa a chuť výrobku je výraznejšia po paprike, korenená. Zloženie: brav. mäso a koreniny
Párky Bravčové a hovädzie mäso min 82 %
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Cena tovaru je stanovená vrátane dopravy na určené miesto. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a prepravou tovaru znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku na verejného obstarávateľa.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dni od uzavretia zmluvy podpísanú a opečiatkovanú podrobnú cenovú ponuku s jednotlivými cenami s DPH podľa jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania EKS. Podpísanú a opečiatkovanú ponuku zašle dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty.
Tovar musí byť dodaný nepoškodený v zdravom a čerstvom stave v najvyššej kvalite a s vysledovateľnosťou pôvodu podľa požiadavky verejného obstarávateľa v súlade s platnou legislatívnou SR a EÚ. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na miesto dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami.
Verejný obstarávateľ pri dodávke mäsových výrobkov postupuje v súlade s Uznesením vlády Slovenskej republiky č. 168 zo dňa 4. mája 2016 k Zásadám pre zvýšenie bezpečnosti a kvality nakupovaných surovín pre hromadné stravovanie a tak uplatňuje zásadu: „podporiť spotrebu slovenských poľnohospodárskych a potravinárskych výrobkov prostredníctvom štátnych a verejných inštitúcií formou ich prioritného nákupu pre zabezpečenie stravovania“.
Verejný obstarávateľ od uchádzačov požaduje pre predmetnú časť verejného obstarávania  povinnosť dodávať predmet zákazky najvyššej kvality a plniť požiadavky stanovené legislatívou aj pre označovanie nebaleného tovaru.
Verejný obstarávateľ vyžaduje dodávku mäsových výrobkov v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodacom liste, faktúre (na obale )  neuplynula viac ako 1/3. V prípade ak uchádzač poruší svoje povinnosti pri označovaní mäsových výrobkov uplynie viac ako 1/3 z doby spotreby, verejný obstarávateľ takúto dodávku mäsa nepreberie a bude túto skutočnosť považovať za hrubé porušenie zmluvy.
Predpokladané množstvá tejto časti predmetu zákazky sú iba orientačné, určené na základe predchádzajúcej spotreby verejného obstarávateľa a budú verejným obstarávateľom upravované počas platnosti kúpnej zmluvy podľa aktuálnych potrieb.
Verejný obstarávateľ je oprávnený v čiastkovej objednávke objednať si aj také predmety zákazky, ktoré nie sú uvedené v týchto súťažných podkladoch alebo iný druh mäsa a mäsových výrobkov na základe zmenených požiadaviek na výživové a nutričné hodnoty stravy.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru podľa nevyhnutnej potreby verejného obstarávateľa počas trvania kúpnej zmluvy.
Verejný obstarávateľ pri realizácii dodávok tovaru uchádzačom bude vykonávať kontrolu preberaného tovaru z dôvodu overenia, či dodaný tovar má požadovanú kvalitu a spĺňa parametre čerstvosti, napr. overením, aký čas zostáva do dátumu spotreby resp. dátumu minimálnej trvanlivosti. Tovar bude preberať na základe senzorickej analýzy, t. j. na základe zmyslového posúdenia – čerstvosť, farba, vôňa mäsa a mäsových výrobkov.
Pri mäsových výrobkoch verejný obstarávateľ požaduje minimálne dodržiavanie požiadaviek na ich výrobu, manipuláciu s nimi a ich umiestňovanie na trh v súlade s Vyhláškou 83/2016 Z. z. Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky zo dňa 14. januára 2016.
Odkaz technickej špecifikácie na obchodnú značku alebo výrobcu tovaru je uvádzaný z dôvodu garantovania technických vlastností a kvalitatívnych parametrov tovaru. Pripúšťa sa tovar podľa technickej špecifikácie nahradiť ekvivalentným tovarom rovnakých alebo lepších technických vlastností a kvality.
Súčasťou záväzku predávajúceho podľa zmluvy sú aj služby spojené s dodaním tovaru, t.j. zabezpečenie kompletizácie tovaru, balenie tovaru, jeho doprava a vyloženie v mieste plnenia, poskytnutie písomných dokumentov v súlade s Výnosmi Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR potrebných pre kvalitu potravín v slovenskom alebo českom jazyku.
Predávajúci sa zaväzuje kupujúcemu znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových cien tovaru na trhu (ďalej len „akciové ceny“), a to aj bez vyzvania kupujúcim, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej kupujúcemu po dodaní tovaru, ktorého sa akciové ceny týkajú.
Kupujúci sa zaväzuje predávajúcemu zvýšiť jednotkové ceny počas trvania zmluvy v prípade, ak Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR na Pôdohospodárskej platobnej agentúry www.apa.sk v časti Agrárne trhové informácie Slovenska (ATIS) dva krát po sebe zverejní zvýšenie ceny danej potraviny. Kupujúci bude porovnávať zvýšenie ceny predávajúceho na konkrétny druh potraviny s priemernou cenou potraviny, ktorá je zverejnená na www.apa.sk .
Ak uchádzač nevyužije možnosť použitia ekvivalentu a neuvedie vo svojej ponuke obchodný názov výrobku označeného obchodným názvom, bude mať verejný obstarávateľ za to, že uchádzač uvažoval s tým výrobkom, ktorého obchodný názov uviedol verejný obstarávateľ.
Uchádzač sa zaväzuje dodávať verejnému obstarávateľovi tovar priebežne počas platnosti a účinnosti Kúpnej zmluvy do miesta dodania tovaru v lehote najneskôr do 2 dni od doručenia objednávky na základe rozhodnutia zodpovednej osoby, ktoré uvedie v čiastkovej písomnej alebo telefonickej objednávke, termín a čas doručenia tovaru.
Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré budú obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru, požadované miesto a lehotu plnenia, tak aby bola zabezpečená kvalita tovaru z hľadiska záruky, druhu výrobku a počtu stravujúcich sa žiakov a personálu.
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Faktúra je splatná do 14 dni odo dňa jej vystavenia.
Kúpna zmluva platí od 1.2.2024 do 31.1.2025
Dodávateľ súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotlivých jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje na možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neobjednať celé predpokladané množstvo tovaru.
Názov Upresnenie
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť  potvrdenie Regionálnej, veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti podmienok na prevádzkovanie. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť potvrdenie Regionálnej, veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov alebo záznam z kontroly vykonanej na motorových vozidlách uchádzača. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť  doklad o oprávnení dodávať tovar. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť Certifikát bezpečnosti potravín ISO 22000:2005 - Systém manažérstva bezpečnosti potravín, alebo HACCP alebo podobnej kvality, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrou autorizovanou kontrolnou inštitúciou. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť doklad o pravidelnosti veterinárneho dohľadu za posledných 5 mesiacov. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

J. Majlátha 2 , Pribeník, Trebišov, Košický, Slovenská republika

01.02.2024 10:45 — 31.01.2025 10:46

1,00 je uvedené v prílohe č. 1

2 900,00

2 255,92

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.01.2024 10:46

25.01.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.01.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 146
 223
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.01.2024 18:26 - Vstupná ponuka 2 585,94 € Cena s DPH
23.01.2024 18:26 - Najvýhodnejšia ponuka 2 585,94 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS