• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.01.2024 09:57
  •    Predkladanie ponúk
    25.01.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.01.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.01.2024 10:50

Detail zákazky Z2024229

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.01.2024 09:57
  •    Predkladanie ponúk
    25.01.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.01.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.01.2024 10:50

Základné údaje

Z2024229

OF-284331

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8863907

Objednávateľ

37920413

Mestské hospodárstvo a správa lesov, m.r.o., Trenčín

Soblahovská 65, Trenčín, 91250, SVK

Dodávateľ

31336884

Brenntag Slovakia s.r.o.

Glejovka 15, Pezinok, 90203, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup a dodanie bazénovej chémie

bazénová chémia, dezinfekcia vody

  • 24312220-2 - Chlórnan sodný
  • 24311411-1 - Kyselina sírová
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Bazénová chémia pre úpravu vody na kúpanie
Funkcia
Denná dezinfekcia, čírenie a úprava vody v bazénoch
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Reduktor PH - minimálny obsah koncentrátu kyseliny sírovej 33%  Balenie: min 30L - max 50 L bandaska kg 15000
2. Chlórňan sodný - minimálny obsah aktívneho chlóru 13%  Balenie: min 30L - max 50 L bandaska kg 30000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
K položke č.2 - anorganický prípravok na dezinfekciu vody na kúpanie, DIN 19643 6.1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia
2.Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, balenie, dopravu a doručenie do miesta dodania, vrátane vykládky bez zálohovania obalov a následného odberu a odvozu prázdnych obalov a pod.
3.Objednávateľ požaduje k predmetu plnenia priložiť Kartu bezpečnostných údajov - ku všetkým položkám.
4. Množstvá uvedené v zákazke sú predpokladané množstvá počas trvania rámcovej dohody. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať za obdobie trvania rámcovej dohody väčšie, resp. menšie množstvá, ako sú uvedené v technickej špecifikácii, max. však do výšky celkovej zmluvnej ceny.
5. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od vygenerovania rámcovej dohody na EKS predložiť  Objednávateľovi bezplatne vzorky vybraného tovaru, ktorý bol predmetom zákazky. Dodanie vzorky slúži na to, aby Objednávateľ mohol posúdiť, či ponúkaný tovar spĺňa parametre uvedené v technickej špecifikácii.
6. Ak Dodávateľ bezplatne nepredloží všetky vzorky požadované Objednávateľom alebo ak podľa názoru Objednávateľa predložené vzorky nezodpovedajú špecifikácii predmetu zákazky, má Objednávateľ právo v zmysle OPEP odstúpiť od Rámcovej dohody.
7. V prípade, ak podľa názoru Objednávateľa predložené vzorky nezodpovedajú špecifikácii predmetu zákazky, Objednávateľ vzorky Dodávateľovi nevráti, ale si ich ponechá ako súčasť dokumentácie k verejnému obstarávaniu ako dôkaz, že predložené vzorky nezodpovedajú špecifikácii požadovanej Objednávateľom.
8. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa týkajúcej sa technickej špecifikácie alebo osobitných požiadaviek na plnenie uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
9. V prípade pochybností ohľadne dodania, kvality, záruky dôkazné bremeno znáša dodávateľ.
10. Lehota splatnosti faktúry je 30dní.
11. Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok vystavených objednávateľom. Dodávateľ je povinný dodať  Objednávateľovi tovar v lehote 48 hodín po obdŕžaní objednávky na miesto určené objednávateľom.
12. Objednávateľ požaduje dodanie tovaru vždy v čase do 8,00 hod. v deň, ktorý bol stanovený ako deň dodania. Objednávateľ  požaduje  dodanie v obaloch o objeme min 30L a max. 50L na základe čiastkovej objednávky.
13. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od vygenerovania rámcovej dohody na EKS - s uvedením cien (jednotkových, bez DPH, s DPH) jednotlivých tovarov uvedených v technickej špecifikácii tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v rámcovej dohode (nesmie ju prekročiť).
14. Rámcová dohoda sa uzatvára do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny alebo na 12 kalendárnych mesiacov, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.
15. Objednávky sa budú realizovať  mailom  na adresu Dodávateľa. Dodávateľ je povinný oznámiť Objednávateľovi túto informáciu do 3 pracovných dní odo dňa vygenerovania rámcovej dohody na EKS.
16. V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke (napr. množstvo, druh tovaru, požiadavky na tovar v zmysle technickej špecifikácii a pod.), je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.
17. V prípade ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi bez závadný tovar v lehote do 2 pracovných dní po uplatnení reklamácie.
18. Uplatnením reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom Objednávateľ uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal alebo odoslanie mailu na adresu Objednávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru.
19.Dodávateľ je oprávnený fakturovať len ten tovar, ktorý bol Objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný oprávneným zástupcom Objednávateľa (t.j. osobou, ktorá zaslala Dodávateľovi objednávku) bude prílohou každej faktúry.
20. Osoby oprávnené zasielať objednávky a preberať tovary budú Dodávateľovi oznámené na mailovú adresu do 3 pracovných dní odo dňa vygenerovania Rámcovej dohody na EKS.
21. Ak Dodávateľ neprevezme reklamovaný tovar, je Objednávateľ oprávnený zaslať tento tovar Dodávateľovi na jeho náklady - t.z., tovar bude zaslaný prostredníctvom Slovenskej pošty, pričom náklady na poštovné vrátane poistenia zásielky je povinný uhradiť Dodávateľ.
22. Dodávateľ je povinný uhradiť náklady spojené s reklamovaním tovaru do 3 pracovných dní odo dňa obdržania písomnej výzvy na úhradu. V prípade, ak Dodávateľ výzvu nepreberie, výzva sa považuje za doručenú tretím dňom uloženia zásielky na pošte, aj keď sa Dodávateľ o jej uložení nedozvedel.
23. V prípade, ak Dodávateľ neuhradí sumu uvedenú vo výzve, je Objednávateľ oprávnený si túto sumu započítať s faktúrou Dodávateľa. Výzva na úhradu musí obsahovať kópie dokladov preukazujúcich uhradené poštovné a poistné.
24. V prípade, ak má Dodávateľ sídlo mimo územia Slovenskej republiky a je platcom DPH, má povinnosť uvádzať svoju cenu tak, že k nej pripočíta 20% DPH.
25. Objednávateľ má nárok na zmluvnú pokutu v súlade s platnými Obchodnými podmienkami OPEP.
26. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa týkajúcej sa technickej špecifikácie alebo osobitných požiadaviek na plnenie uvedených v Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je oprávnený v tomto prípade v zmysle obchodných podmienok EKS od zmluvy odstúpiť a vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu.
27. Dodávateľ je povinný dodávať tovar v obale takého objemu, aký Objednávateľ uvedie v čiastkovej objednávke.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 celok v zmysle vyššie uvedených požiadaviek

33 840,00

28 200,00

Sú uvedené v článku 3. Osobitné požiadavky na plnenie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.01.2024 09:57

25.01.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.01.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 149
 14
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.01.2024 14:19 - Vstupná ponuka 33 840,00 € Cena s DPH
23.01.2024 17:15 - Najvýhodnejšia ponuka 26 999,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS