• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.01.2024 14:49
  •    Predkladanie ponúk
    24.01.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.01.2024 17:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.01.2024 17:35

Detail zákazky Z2024210

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.01.2024 14:49
  •    Predkladanie ponúk
    24.01.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.01.2024 17:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.01.2024 17:35

Základné údaje

Z2024210

OF-284326

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8858444

Objednávateľ

00159557

Stredná odborná škola agrotechnických a gastronomických služieb

J. Majlátha 2, Pribeník, 07651, SVK

Dodávateľ

50627708

FBR s.r.o.

Ľ. Kossutha 582/58, Kráľovský Chlmec, 07701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chladené mäso bravčové a hovädzie

bravčové mäso, hovädzie mäso

  • 15113000-3 - Bravčové mäso
  • 15111100-0 - Hovädzie mäso
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chladené mäso bravčové, hovädzie a mäsové výrobky
Funkcia
zabezpečenie potravín na prípravu jedál v rámci školskej jedálne podľa platných noriem podľa potrieb objednávateľa vrátane dopravy a vyloženia na mieste dodania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bravčové plece bez kostí k.u. kg 250
Bravčová krkovička bez kostí k.u. kg 110
Bravčové karé bez kostí a retiazky k.u. kg 450
Bravčové stehno bez kostí k.u. kg 50
Hovädzie stehno bez kostí býk k.u. kg 70
Hovädzie plece b.k. býk kg 25
Hovädzí roštenec býk kg 30
Bravčová panenka bez retiazky k.u. kg 25
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Cena tovaru je stanovená vrátane dopravy na určené miesto. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a prepravou tovaru znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku na verejného obstarávateľa.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dni od uzavretia zmluvy podpísanú a opečiatkovanú podrobnú cenovú ponuku s jednotlivými cenami s DPH podľa jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania EKS. Podpísanú a opečiatkovanú ponuku zašle dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty.
Tovar musí byť dodaný nepoškodený v zdravom a čerstvom stave v najvyššej kvalite a s vysledovateľnosťou pôvodu podľa požiadavky verejného obstarávateľa v súlade s platnou legislatívnou SR a EÚ. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na miesto dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené pravidelnými objednávkami.
Verejný obstarávateľ pri dodávke mäsa postupuje v súlade s Uznesením vlády Slovenskej republiky č. 168 zo dňa 4. mája 2016 k Zásadám pre zvýšenie bezpečnosti a kvality nakupovaných surovín pre hromadné stravovanie a tak uplatňuje zásadu: „podporiť spotrebu slovenských poľnohospodárskych a potravinárskych výrobkov prostredníctvom štátnych a verejných inštitúcií formou ich prioritného nákupu pre zabezpečenie stravovania“.
Mäso musí byť dodávané voľné, čerstvé a nebalené. Kvalita čerstvosti dodávaného mäsa nesmie javiť znaky: • po rozmrazení alebo zmrazení • obsahovať vodu, mastné alebo krvavé časti • cudzieho zápachu V prípade, ak víťazný uchádzač na základe čiastkovej objednávky dodá mrazené alebo rozmrazené mäso, bude sa táto skutočnosť považovať za hrubé porušenie zmluvy.
Vysledovateľný pôvod mäsa : • Hovädzie mäso na dodacom liste bude označené referenčným číslom a údajom o krajine, kde bolo zviera narodené, chované a zabité na deklarovanom bitúnku. Nesplnenie povinnosti sa považuje za hrubé porušenie zmluvných podmienok. • Bravčové mäso na dodacom liste bude označené kódom dodávky a údajom o krajine, kde bolo zviera chované a zabité na deklarovanom bitúnku. Nesplnenie povinnosti sa považuje za hrubé porušenie zmluvných podmienok.
Verejný obstarávateľ od uchádzačov požaduje pre predmetnú časť verejného obstarávania čerstvé opracované mäso povinnosť dodávať predmet zákazky najvyššej kvality a plniť požiadavky stanovené legislatívou aj pre označovanie nebaleného tovaru.
Keďže ide o komoditu, ktorá je určená na predaj bez balenia - „nebalené mäso“, víťazný uchádzač pri každom dodaní mäsa na dodacom liste (faktúre) uvedie minimálne tieto údaje:  názov potraviny,  údaj podľa osobitného predpisu, ktorý sa uvádza za slovom „Obsahuje:“,  netto množstvo podľa osobitného predpisu,  dátum minimálnej trvanlivosti alebo dátum spotreby, počas ktorej si mäso udržiava svoje úžitkové vlastnosti.
Verejný obstarávateľ vyžaduje dodávku mäsa v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodacom liste, faktúre (na obale mäsa) mäsu neuplynula viac ako 1/3. V prípade ak uchádzač poruší svoje povinnosti pri označovaní mäsa alebo mäsu uplynie viac ako 1/3 z doby spotreby, verejný obstarávateľ takúto dodávku mäsa nepreberie a bude túto skutočnosť považovať za hrubé porušenie zmluvy.
Predpokladané množstvá tejto časti predmetu zákazky sú iba orientačné, určené na základe predchádzajúcej spotreby verejného obstarávateľa a budú verejným obstarávateľom upravované počas platnosti kúpnej zmluvy podľa aktuálnych potrieb.
Verejný obstarávateľ je oprávnený v čiastkovej objednávke objednať si aj také predmety zákazky, ktoré nie sú uvedené v týchto súťažných podkladoch alebo iný druh mäsa a mäsových výrobkov na základe zmenených požiadaviek na výživové a nutričné hodnoty stravy.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru podľa nevyhnutnej potreby verejného obstarávateľa počas trvania kúpnej zmluvy.
Verejný obstarávateľ pri realizácii dodávok tovaru uchádzačom bude vykonávať kontrolu preberaného tovaru z dôvodu overenia, či dodaný tovar má požadovanú kvalitu a spĺňa parametre čerstvosti, napr. overením, aký čas zostáva do dátumu spotreby resp. dátumu minimálnej trvanlivosti. Tovar bude preberať na základe senzorickej analýzy, t. j. na základe zmyslového posúdenia – čerstvosť, farba, vôňa mäsa a mäsových výrobkov.
Mäso nesmie javiť znaky po rozmrazení alebo zmrazení, bez obsahu vody, bez cudzieho zápachu a mastných a krvavých častí. V prípade, ak uchádzač poruší zásadu čerstvosti a kvality dodaného tovaru, verejný obstarávateľ tento tovar nepreberie a bude to považovať za hrubé porušenie zmluvy.
Súčasťou záväzku predávajúceho podľa zmluvy sú aj služby spojené s dodaním tovaru, t.j. zabezpečenie kompletizácie tovaru, balenie tovaru, jeho doprava a vyloženie v mieste plnenia, poskytnutie písomných dokumentov v súlade s Výnosmi Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR potrebných pre kvalitu potravín v slovenskom alebo českom jazyku.
Predávajúci sa zaväzuje kupujúcemu znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových cien tovaru na trhu (ďalej len „akciové ceny“), a to aj bez vyzvania kupujúcim, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej kupujúcemu po dodaní tovaru, ktorého sa akciové ceny týkajú.
Kupujúci sa zaväzuje predávajúcemu zvýšiť jednotkové ceny počas trvania zmluvy v prípade, ak Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR na Pôdohospodárskej platobnej agentúry www.apa.sk v časti Agrárne trhové informácie Slovenska (ATIS) dva krát po sebe zverejní zvýšenie ceny danej potraviny. Kupujúci bude porovnávať zvýšenie ceny predávajúceho na konkrétny druh potraviny s priemernou cenou potraviny, ktorá je zverejnená na www.apa.sk .
Uchádzač sa zaväzuje dodávať verejnému obstarávateľovi tovar priebežne počas platnosti a účinnosti Kúpnej zmluvy do miesta dodania tovaru v lehote najneskôr do 2 dni od doručenia objednávky na základe rozhodnutia zodpovednej osoby, ktoré uvedie v čiastkovej písomnej alebo telefonickej objednávke, termín a čas doručenia tovaru.
Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré budú obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru, požadované miesto a lehotu plnenia, tak aby bola zabezpečená kvalita tovaru z hľadiska záruky, druhu výrobku a počtu stravujúcich sa žiakov a personálu.
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Faktúra je splatná do 14 dni odo dňa jej vystavenia.
Kúpna zmluva platí od 1.2.2024 do 31.1.2025
Dodávateľ súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotlivých jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje na možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neobjednať celé predpokladané množstvo tovaru.
Názov Upresnenie
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť  potvrdenie Regionálnej, veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti podmienok na prevádzkovanie. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť potvrdenie Regionálnej, veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov alebo záznam z kontroly vykonanej na motorových vozidlách uchádzača. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť  doklad o oprávnení dodávať tovar. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť Certifikát bezpečnosti potravín ISO 22000:2005 - Systém manažérstva bezpečnosti potravín, alebo HACCP alebo podobnej kvality, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrou autorizovanou kontrolnou inštitúciou. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť doklad o pravidelnosti veterinárneho dohľadu za posledných 5 mesiacov. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

J. Majlátha 2 , Pribeník, Trebišov, Košický, Slovenská republika

01.02.2024 14:47 — 31.01.2025 14:47

1,00 je uvedené v prílohe č. 1

7 000,00

5 562,90

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.01.2024 14:49

24.01.2024 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.01.2024 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 145
 252
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.01.2024 17:57 - Vstupná ponuka 6 292,44 € Cena s DPH
23.01.2024 17:57 - Najvýhodnejšia ponuka 6 292,44 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS