• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.01.2024 12:38
  •    Predkladanie ponúk
    18.01.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.01.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.01.2024 09:50

Detail zákazky Z2024169

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.01.2024 12:38
  •    Predkladanie ponúk
    18.01.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.01.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.01.2024 09:50

Základné údaje

Z2024169

OF-284131

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8837692

Objednávateľ

42054575

Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja

M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK

Dodávateľ

33958751

Ing.Róbert Križan EUROCAR

Lipová 7, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava prednej nápravy Mercedes Actros 1832 AK

nákladné vozidlá, servisné práce, servis, oprava, predná náprava

  • 50114000-7 - Oprava a údržba nákladných vozidiel
  • 50114100-8 - Oprava nákladných vozidiel
  • 50114200-9 - Údržba nákladných vozidiel
  • 50111000-6 - Správa, opravy a údržba vozového parku

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava prednej nápravy Mercedes - Benz Actros 1832AK - pracovné operácie
Funkcia
Oprava prednej nápravy na nákladnom vozidle Mercedes - Benz Actros 1832AK/932.07.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Oprava prednej nápravy Mercedes - Benz Actros 1832AK/932.07 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Oprava prednej nápravy Mercedes - Benz Actros Kontrola prednej nápravy
Oprava prednej nápravy Mercedes - Benz Actros Oprava uloženia zvislých čapov ľavá a pravá strana
Oprava prednej nápravy Mercedes - Benz Actros Výmena otočných čapov ľavá a práva strana
Oprava prednej nápravy Mercedes - Benz Actros Výmena čapov, púzdier pre obidva čapy prednej nápravy
Oprava prednej nápravy Mercedes - Benz Actros Výmena spojovacej tyče riadenia
Oprava prednej nápravy Mercedes - Benz Actros Výmena tyče riadenia
Oprava prednej nápravy Mercedes - Benz Actros Výmena hnacieho hriadeľa prednej nápravy ľavá a pravá strana
Oprava prednej nápravy Mercedes - Benz Actros Nastavenie geometrie prednej nápravy
Mercedes - Benz Actros Technický preukaz (viď. Príloha TP MT972CF a TP2 MT972CF)
Druh vozidla Nákladné
Typ vozidla Mercedes Benz Actros 1832AK/932.07
Rok výroby 2008
Palivo Nafta
Kategória N3
Objem motora 11946 cm3
Výkon motora 235 kW
Karoséria Nosič výmenných nadstavieb
 2. Oprava prednej nápravy Mercedes - Benz Actros 1832AK - materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pracovný valec - servo ks 1
Tyč riadenia ks 1
Páka riadenia ks 2
Púzdro ks 6
Reparačná sada ks 2
Páka ks 2
Prítlačná podložka ks 2
Čap ks 2
Spojovacia tyč ks 1
Reparačná sada poloosi ks 2
Tesniaci krúžok ks 2
Tesnenie ks 2
Spojovací materiál (matica, skrutka, podložka) ks 43 100
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Miesto poskytnutia služieb - vykonania servisných prác a opráv sú dielenské priestory dodávateľa.
2. Objednávateľ požaduje, aby miesto výkonu servisných prác - dielňa s požadovaným technickým vybavením bola vo vzdialenosti do 100 km od strediska objednávateľa v meste Martin.
3. Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet v rámci realizácie kompletnej opravy podpísaný štatutárom dodávateľa do 5 dní od uzatvorenia zmluvy.
4. Objednávateľ požaduje, aby zhotoviteľ vlastnil originálne špeciálne náradie a originálnu diagnostickú jednotku k podvozkom Mercedes - Benz schválené výrobcom podvozkov Mercedes - Benz.
5. Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ doložil doklad, že v technickom vybavení dielne vlastní - zdvíhacie zariadenie pre nákladné vozidlá, regolskop, nákladnú 3D geometriu, detektor vôle náprav, bŕzd. stolicu pre nákladné vozidlá, odsávačku olejov.
6. Dodávateľ je povinný v rámci servisných prác a úkonov (pri výmene dielu) použiť výhradne nové náhradné diely.
7. Objednávateľ požaduje použitie výhradne originálnych náhradných dielov.
8. Pred prevzatím vozidla do servisu dodávateľ vyhotoví zákazkový list doplnený o číslo objednávky pre danú zákazku podľa EČV a VIN vozidla, ktorý pred zahájením servisu i po jeho ukončení potvrdia obidve zmluvné strany.
9. Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely.
10. O dodaní predmetu bude dodávateľ informovať objednávateľa 3 dni vopred telefonicky, písomne, prípadne mailom.
11. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní vadu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky.
12. Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal predmet zmluvy v čase prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stane pozorovateľnou až po tomto čase. Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej časti odstrániť, má objednávateľ právo, aby bola bezplatne, bez zbytočného odkladu a riadne odstránená.
13. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád služieb uplatní bezodkladne po jej zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň.
14. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu poskytnutých služieb podľa platných technických noriem počas záručnej doby v trvaní 6 mesiacov na servisné opravy a 24 mesiacov na náhradné diely používané pri servisných opravách a úkonoch, pričom záručná doba začína plynúť odo dňa písomne potvrdeného prevzatia poskytnutej služby objednávateľom s príslušnými dokladmi, ktoré sa na služby vzťahujú.
15. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto dohody, najneskôr však do 10 (desiatich) pracovných dní odo dňa oznámenia reklamácie objednávateľom, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady poskytovanej služby je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v 3- dňovej lehote písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail).
16. V prípade odstraňovania reklamovanej vady, ktorá sa dá odstrániť v priestoroch objednávateľa, sa zmluvné strany dohodli, že vybavovanie reklamácie prebehne prednostne v priestoroch objednávateľa a akékoľvek náklady spojené s vybavovaním reklamácie v priestoroch objednávateľa znáša dodávateľ. Zmluvné strany sa súčasne dohodli, že v prípade, ak by vybavenie reklamácie nebolo z akýchkoľvek príčin možné realizovať v priestoroch objednávateľa, zabezpečí prevoz predmetu tejto dohody z priestorov objednávateľa do opravy a späť na vlastné náklady dodávateľ.
17. V prípade zistenia závady opotrebovaných súčiastok mimo požadovaného rozsahu servisných prác a materiálu, žiadame to oznámiť kontaktnej osobe a žiadať písomný súhlas na ich odstránenie.
18. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru na adresu miesta plnenia na základe objednávky od objednávateľa a podpísaného zákazkového listu obidvoma zmluvnými stranami. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny bez DPH za predmet zákazky a celkovú cenu za položky.
19. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi.
20. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy:
a) nedodržanie lehoty plnenia,
b) nedodržanie kvality poskytnutých servisných opráv a úkonov,
c) nedodržanie zmluvných jednotkových cien,
d) nepredloženie požadovaných dokladov preukázujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 3. Osobitné požiadavky na plnenie,
21. V prípade nedodržania zmluvného termínu dodávky predmetu tejto zmluvy je kupujúci oprávnený uplatniť si u predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny predmetu tejto zmluvy s DPH za každý deň omeškania.
22. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
23. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kollárova 94, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

22.01.2024 10:00 — 12.02.2024 10:00

1,00 súbor

8 788,99

8 788,99

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.01.2024 12:38

18.01.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.01.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 388
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.01.2024 20:26 - Vstupná ponuka 8 788,00 € Cena bez DPH
12.01.2024 20:26 - Najvýhodnejšia ponuka 8 788,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS