42054575
Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja
M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK
33958751
Ing.Róbert Križan EUROCAR
Lipová 7, Nitra, 94901, SVK
Oprava prednej nápravy Mercedes Actros 1832 AK
nákladné vozidlá, servisné práce, servis, oprava, predná náprava
Služba
1. Oprava prednej nápravy Mercedes - Benz Actros 1832AK - pracovné operácie
|
|
---|---|
Funkcia |
Oprava prednej nápravy na nákladnom vozidle Mercedes - Benz Actros 1832AK/932.07. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Oprava prednej nápravy Mercedes - Benz Actros 1832AK/932.07 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Oprava prednej nápravy Mercedes - Benz Actros | Kontrola prednej nápravy |
Oprava prednej nápravy Mercedes - Benz Actros | Oprava uloženia zvislých čapov ľavá a pravá strana |
Oprava prednej nápravy Mercedes - Benz Actros | Výmena otočných čapov ľavá a práva strana |
Oprava prednej nápravy Mercedes - Benz Actros | Výmena čapov, púzdier pre obidva čapy prednej nápravy |
Oprava prednej nápravy Mercedes - Benz Actros | Výmena spojovacej tyče riadenia |
Oprava prednej nápravy Mercedes - Benz Actros | Výmena tyče riadenia |
Oprava prednej nápravy Mercedes - Benz Actros | Výmena hnacieho hriadeľa prednej nápravy ľavá a pravá strana |
Oprava prednej nápravy Mercedes - Benz Actros | Nastavenie geometrie prednej nápravy |
Mercedes - Benz Actros | Technický preukaz (viď. Príloha TP MT972CF a TP2 MT972CF) |
Druh vozidla | Nákladné |
Typ vozidla | Mercedes Benz Actros 1832AK/932.07 |
Rok výroby | 2008 |
Palivo | Nafta |
Kategória | N3 |
Objem motora | 11946 cm3 |
Výkon motora | 235 kW |
Karoséria | Nosič výmenných nadstavieb |
2. Oprava prednej nápravy Mercedes - Benz Actros 1832AK - materiál
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pracovný valec - servo | ks | 1 | ||
Tyč riadenia | ks | 1 | ||
Páka riadenia | ks | 2 | ||
Púzdro | ks | 6 | ||
Reparačná sada | ks | 2 | ||
Páka | ks | 2 | ||
Prítlačná podložka | ks | 2 | ||
Čap | ks | 2 | ||
Spojovacia tyč | ks | 1 | ||
Reparačná sada poloosi | ks | 2 | ||
Tesniaci krúžok | ks | 2 | ||
Tesnenie | ks | 2 | ||
Spojovací materiál (matica, skrutka, podložka) | ks | 43 | 100 |
Názov |
1. Miesto poskytnutia služieb - vykonania servisných prác a opráv sú dielenské priestory dodávateľa. |
2. Objednávateľ požaduje, aby miesto výkonu servisných prác - dielňa s požadovaným technickým vybavením bola vo vzdialenosti do 100 km od strediska objednávateľa v meste Martin. |
3. Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet v rámci realizácie kompletnej opravy podpísaný štatutárom dodávateľa do 5 dní od uzatvorenia zmluvy. |
4. Objednávateľ požaduje, aby zhotoviteľ vlastnil originálne špeciálne náradie a originálnu diagnostickú jednotku k podvozkom Mercedes - Benz schválené výrobcom podvozkov Mercedes - Benz. |
5. Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ doložil doklad, že v technickom vybavení dielne vlastní - zdvíhacie zariadenie pre nákladné vozidlá, regolskop, nákladnú 3D geometriu, detektor vôle náprav, bŕzd. stolicu pre nákladné vozidlá, odsávačku olejov. |
6. Dodávateľ je povinný v rámci servisných prác a úkonov (pri výmene dielu) použiť výhradne nové náhradné diely. |
7. Objednávateľ požaduje použitie výhradne originálnych náhradných dielov. |
8. Pred prevzatím vozidla do servisu dodávateľ vyhotoví zákazkový list doplnený o číslo objednávky pre danú zákazku podľa EČV a VIN vozidla, ktorý pred zahájením servisu i po jeho ukončení potvrdia obidve zmluvné strany. |
9. Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely. |
10. O dodaní predmetu bude dodávateľ informovať objednávateľa 3 dni vopred telefonicky, písomne, prípadne mailom. |
11. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní vadu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky. |
12. Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal predmet zmluvy v čase prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stane pozorovateľnou až po tomto čase. Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej časti odstrániť, má objednávateľ právo, aby bola bezplatne, bez zbytočného odkladu a riadne odstránená. |
13. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád služieb uplatní bezodkladne po jej zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň. |
14. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu poskytnutých služieb podľa platných technických noriem počas záručnej doby v trvaní 6 mesiacov na servisné opravy a 24 mesiacov na náhradné diely používané pri servisných opravách a úkonoch, pričom záručná doba začína plynúť odo dňa písomne potvrdeného prevzatia poskytnutej služby objednávateľom s príslušnými dokladmi, ktoré sa na služby vzťahujú. |
15. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto dohody, najneskôr však do 10 (desiatich) pracovných dní odo dňa oznámenia reklamácie objednávateľom, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady poskytovanej služby je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v 3- dňovej lehote písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). |
16. V prípade odstraňovania reklamovanej vady, ktorá sa dá odstrániť v priestoroch objednávateľa, sa zmluvné strany dohodli, že vybavovanie reklamácie prebehne prednostne v priestoroch objednávateľa a akékoľvek náklady spojené s vybavovaním reklamácie v priestoroch objednávateľa znáša dodávateľ. Zmluvné strany sa súčasne dohodli, že v prípade, ak by vybavenie reklamácie nebolo z akýchkoľvek príčin možné realizovať v priestoroch objednávateľa, zabezpečí prevoz predmetu tejto dohody z priestorov objednávateľa do opravy a späť na vlastné náklady dodávateľ. |
17. V prípade zistenia závady opotrebovaných súčiastok mimo požadovaného rozsahu servisných prác a materiálu, žiadame to oznámiť kontaktnej osobe a žiadať písomný súhlas na ich odstránenie. |
18. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru na adresu miesta plnenia na základe objednávky od objednávateľa a podpísaného zákazkového listu obidvoma zmluvnými stranami. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny bez DPH za predmet zákazky a celkovú cenu za položky. |
19. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. |
20. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy: |
a) nedodržanie lehoty plnenia, |
b) nedodržanie kvality poskytnutých servisných opráv a úkonov, |
c) nedodržanie zmluvných jednotkových cien, |
d) nepredloženie požadovaných dokladov preukázujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 3. Osobitné požiadavky na plnenie, |
21. V prípade nedodržania zmluvného termínu dodávky predmetu tejto zmluvy je kupujúci oprávnený uplatniť si u predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny predmetu tejto zmluvy s DPH za každý deň omeškania. |
22. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
23. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Kollárova 94, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
22.01.2024 10:00 — 12.02.2024 10:00
1,00 súbor
8 788,99
8 788,99
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.01.2024 12:38
18.01.2024 09:00
18.01.2024 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.01.2024 20:26 - Vstupná ponuka | 8 788,00 | € | Cena bez DPH |
12.01.2024 20:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 788,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: