00607231
Národný ústav detských chorôb
Limbová 1, Bratislava, 83340, SVK
31589561
VIDRA a spol. s.r.o.
Štrková 8, Žilina, 01196, SVK
Jednorazové, chirurgické, sterilné, rukavice bez púdru, bez latexu
Jednorazové, chirurgické, sterilné, rukavice bez púdru, bez latexu
Tovar, Služba
1. Jednorazové, chirurgické, sterilné, rukavice bez púdru, bez latexu
|
|
---|---|
Funkcia |
Zdravotnícka pomôcka triedy IIa, poskytujúce PPE ochranu kategórie III. |
Rukavice vytvárajú bariéru pred chemickými látkami a mikroorganizmami ( vírusy, baktérie, huby), zabraňujú poraneniu pokožky rúk, znečisteniu biologickým materiálom, prenosu mikroorganizmov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Jednorazové latexové rukavice veľkosť 6 | pár | 1000 | ||
Jednorazové latexové rukavice veľkosť 6,5 | pár | 2100 | ||
Jednorazové latexové rukavice veľkosť 7 | pár | 2100 | ||
Jednorazové latexové rukavice veľkosť 7,5 | pár | 2100 | ||
Jednorazové latexové rukavice veľkosť 8 | pár | 900 | ||
Jednorazové latexové rukavice veľkosť 8,5 | pár | 150 | ||
Balenie | pár | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
materiál | polyizoprén, vhodné pre alergikov |
Nepriepustnosť | AQL max 0,65 - hodnota musí byť uvedená na krabičke |
Sila pri prethnutí | ≥ 9 N( Newtonov ) |
Rukavice sú: | vysoko elastické a odolné voči pretrhnutiu, ľahko navliekateľné vďaka povrchu pokrytému polymérmi, bez púdru, vodotesné, sterilné |
Rukavice sú: | plne anatomicky tvarované, vyhrnutá manžeta, veľmi dobrá hmatová citlivosť na dotyk, netextúrovaný povrch, zosilnená manžeta |
Rukavice sú: | vhodné na použitie ako podkladové rukavice s viditeľným farebným indikačným efektom, ale môžu byť použité aj ako samostatné rukavice |
Rukavice - certifikované pre prácu v zdravotníctve. | |
Exspirácia | min 24 mesiacov |
Na obale ( minimálne na vonkajšej krabičke) musia byť uvedené všetky relevantné piktogramy podľa normy ISO 15223-1 + označenie európskej technickej zhody s referenčným číslom notifikovanej osoby | |
Výrobok v zhode s : | EN 21420 alebo ekvivalentnou normou |
Výrobok v zhode s : | EN 374-1typ B alebo ekvivalentnou normou |
Výrobok v zhode s : | EN 374-2 alebo ekvivalentnou normou |
Výrobok v zhode s : | EN 374-4 alebo ekvivalentnou normou |
Výrobok v zhode s : | EN 374-5(vírus), alebo ekvivalentnou normou |
Výrobok v zhode s : | EN 455 1 až 4, alebo ekvivalentnou normou |
Výrobok v zhode s : | EN 556, alebo ekvivalentnou normou |
Výrobok v zhode s : | EN ISO 11137 |
Výrobok v zhode s : | EN 16523-1, alebo ekvivalentnou normou |
Výrobok v zhode s : | ASTM F 1671 / ISO 16604, alebo ekvivalentnú normu |
Výrobok v súlade s nariadením : | EU 2016/425 |
Výrobok v súlade s nariadením : | EU 2017/745 |
EÚ vyhlásenie o zhode s číslom notifikovanej osoby | áno |
Technický (produktový) list výrobku | áno |
Certifikát EÚ skúšky typu | áno |
Certifikát ISO 9001 | áno |
ŠUKL kód | áno |
Na obale musí byť uvedený UDI kód | áno |
Názov |
Na adresu objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody je dodávateľ povinný predložiť bezplatnú VZORKU tovaru, na preukázanie splnenia technických a osobitných požiadaviek v počte 1balenie |
Na adresu objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody je dodávateľ povinný predložiť v slovenskom jazyku nasledovné DOKLADY a DOKUMENTY: |
Návod na používanie a údržbu pre splnenie § 6 ods. 2 NV SR č. 395/2006 Z. z. |
EÚ vyhlásenie o zhode |
Certifikát EÚ skúšky typu |
Doklad, na základe ktorého bolo pridelené označenie CE. |
List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne priezvisko, pracovnú pozíciu, telefónne číslo a e-mailovú adresu, cez ktorú je objednávateľ oprávnený komunikovať |
Podrobný technický opis predmetu zákazky tak, aby na základe neho mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností uvedených v technickej špecifikácii predmetu zákazky |
Podrobný aktuálny cenník jednotlivých položiek, ktoré sú predmetom tejto Rámcovej dohody, v členení: názov tovaru, katalógové číslo tovaru, ŠÚKL kód tovaru (ak je to relevantné), kód MZ SR platný pre aktuálnu kategorizáciu (ak je to relevantné), mernú jednotku tovaru, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH a jednotkovú cenu s DPH so zaokrúhlením na dve desatinné miesta. |
Dodávateľom predložené VZORKY, DOKLADY a DOKUMENTY objednávateľ skontroluje a posúdi a v prípade, ak: |
nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPEP z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do priestorov lekárne v pracovných dňoch od 07:00 do 14:00 hod (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú spresnené v Oznámení o splnení stanovených podmienok a požiadaviek). |
Ak dodávateľ doručí tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, alebo ak sa omešká s dodaním tovaru o viac ako 5 pracovných dní, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa nápravu podľa článku XII bodu 12.5 v 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ OPEP. |
V prípade, ak dodávateľ nevykoná nápravu podľa požiadaviek objednávateľa na základe predchádzajúceho bodu najneskôr do 2 pracovných dní, prípadne ak má doručený tovar iné vlastnosti, ktoré nezodpovedajú požiadavkám zadaným objednávateľom, ide o podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ je povinný dodať originálny, nový – nepoužitý, nie repasovaný alebo inak renovovaný alebo testovaný tovar v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou bez akýchkoľvek známok poškodenia a funkčných vád a musí byť určený na humánne použitie. |
Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky a katalógové číslo tovaru,šarža, ŠÚKL kód (ak je to relevantné), kód MZ SR platný pre aktuálnu kategorizáciu (ak je to relevantné). |
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku v navrhovanej lehote splatnosti faktúr 60 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia, bez poskytnutia preddavku. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu (súčasťou faktúry bude protokol o vykonaní prác/dodaní tovaru/prístrojov/poskytnutí služieb potvrdený kontaktnou osobou objednávateľa). |
Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi všetky zmeny, prekážky a skutočnosti podľa článku VI bodu 6.1.6 a 6.1.7 v 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ OPEP najneskôr do 5 pracovných dní. |
Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v tejto dohode sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké, alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti, dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek svoje pohľadávky voči objednávateľovi podľa § 524 Občianskeho zákonníka plynúce z tejto zmluvy alebo súvisiace s touto zmluvu na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, na základe ktorého dodávateľ postúpi svoje pohľadávky bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa na tretiu osobu, je podľa Občianskeho zákonníka neplatný. Akýkoľvek súhlas objednávateľa s postúpením pohľadávok je platný iba v prípade, ak naň bol udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom rukavíc. Skutočne odobraté množstvo môže byť odlišné ako predpokladané množstvo. Množstvo bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb objednávateľa. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. Zmluva bude ukončená podľa toho, čo nastane skôr, tzn. buď uplynie čas, na ktorý bola zmluva uzavretá, alebo vyčerpaním hodnoty plnenia. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, alebo v prípade, ak objednávateľovi nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu zákazky zo strany ich poskytovateľa. |
Objednávateľ je povinný prípadnú reklamáciu tovaru, nekompletného, resp. vadného spotrebného materiálu písomne uplatniť bez zbytočného odkladu po jej zistení. V prípade závažnej reklamácie, ktorej riešenie si vyžaduje viac času zmluvné strany spíšu do troch pracovných dní zápis, ktorý určí podmienky riešenia reklamácie a ktorý obe strany na znak súhlasu podpíšu. |
Za písomne uplatnenú reklamáciu sa považuje aj reklamácia, ktorú Objednávateľ zašle Dodávateľovi e-mailom, pričom za deň nahlásenia problému – reklamácie e-mailom pre počítanie a dodržanie lehôt sa považuje deň odoslania e-mailu Objednávateľom Dodávateľovi. |
Predmet plnenia ( Tovar / služby / práce ) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek zmluvu ukončiť. |
Limbova 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
12
8 350,00 pár
12 725,40
12 725,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.01.2024 14:38
16.01.2024 10:00
16.01.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.01.2024 15:03 - Vstupná ponuka | 12 725,40 | € | Cena bez DPH |
15.01.2024 15:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 723,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: