• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.01.2024 08:52
  •    Predkladanie ponúk
    15.01.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.01.2024 09:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.01.2024 09:25

Detail zákazky Z2024137

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.01.2024 08:52
  •    Predkladanie ponúk
    15.01.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.01.2024 09:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.01.2024 09:25

Základné údaje

Z2024137

OF-284176

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8826213

Objednávateľ

00325490

Mesto Michalovce

Námestie osloboditeľov 30, Michalovce, 07101, SVK

Dodávateľ

52081061

HS technology s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

AiO Osobný PC vrátane príslušenstva a držiaku na monitor

počítač, klávesnica, myš, držiak

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 30237000-9 - Časti a príslušenstvo počítačov a spotrebný materiál k nim
  • 30230000-0 - Zariadenia súvisiace s počítačmi
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30236200-4 - Zariadenia na spracovanie údajov

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. AiO pracovná stanica ASUS ExpertCenter E5 AiO 22 E5202 alebo ekvivalent
Funkcia
Spracovanie informácií, práca v kancelárií
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Displej 21,5" , LCD WVA, 1920x1080
Grafická karta Integrovaná, Intel UHD Graphics 16EU
Procesor minimálne i3 11. generácie, minimálne 4-jadrový
Operačná pamäť minimálne 8GB / DDR4
Disk SSD minimálne 512 GB
Operačný systém bez OS, s možnosťou inštalácie OS Linux
Príslušenstvo bezdrôtová klávesnica a myš
Základná výbava Bluetooth, čítačka pamäťových kariet, web kamera, Ethernet 1Gbs, Wi-Fi, integrované reproduktory, optická mechanika, možnosť namontovania štandardného držiaku VESA 75x75 alebo 100x100
Výstupy USB 3.x Typu C minimálne 1x, USB 3.x minimálne 3x, USB 2.0 minimálne 2x, HDMI, DP, RJ-45 (LAN)
Záruka minimálne 2 roky
Požadované parametre spĺňa: ASUS ExpertCenter E5 AiO 22 E5202 alebo ekvivalent, ktorý bude spĺňať požadované parametre.
 2. Držiak na monitor Rapture Monitor Arm TURRET DX alebo ekvivalent
Funkcia
Držiak na monitor – voľne stojaci
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Určenie Voľne stojací
VESA prichytenie 75x75 a 100x100
Konštrukcia sklopný
Počet ramien 2x
Počet monitorov minimálne 2x
Nosnosť maximálne 14 kg
Veľkosť monitora od 17" do 27"
Výška od základne od 275 do 450 mm
Vybavenie systém na usporiadanie káblov, montážna sada
Záruka minimálne 2 roky
Požadované parametre spĺňa: Rapture Monitor Arm TURRET DX alebo ekvivalent, ktorý bude spĺňať požadované parametre
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS.
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou ( záručný list...) v slovenskom jazyku.
Dodávateľ do 2 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s presnou špecifikáciou konfigurácie jednotlivých zariadení a uvedie ich značku a číslo.
V prípade, že sa súťažných podkladoch, zmluve, vyzve, či prílohách vyskytnú uvedené konkrétne značky alebo opis navádzajúci na konkrétnu značku, je možné zo strany uchádzača predložiť „ ekvivalent “, ktorý verejný obstarávateľ posúdi vo vzťahu k požadovanej položke, či jeho vlastnosti resp. technická špecifikácia je na rovnakej resp. vyššej kvalite
Objednávateľ do 2 dní odo dňa obdŕžania ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Na tovar sa požaduje záruka 24 mesiacov ak nie je uvedené inak. Požaduje sa bezplatný autorizovaný záručný servis vykonávaný kvalifikovanými osobami a bezplatnej údržby tovaru (práca a originálne nepoužívané náhradné diely) počas záručnej doby 24 mesiacov v cene zákazky. Nástup technika v sídle objednávateľa - do 4 hod. od nahlásenia poruchy na emailovú adresu dodávateľa. V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu.
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový a rovnakých parametrov.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ je oprávnený v prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny bez DPH za príslušnú meškajúcu časť plnenia, za každý čo i len začatý deň omeškania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie osloboditeľov 30, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

19.01.2024 08:43 — 19.01.2024 14:00

1,00 ks

720,00

710,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.01.2024 08:52

15.01.2024 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.01.2024 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 405
 70
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.01.2024 09:00 - Vstupná ponuka 720,00 € Cena s DPH
15.01.2024 10:32 - Najvýhodnejšia ponuka 716,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS