• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.01.2024 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    16.01.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.01.2024 11:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.01.2024 11:40

Detail zákazky Z2024135

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.01.2024 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    16.01.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.01.2024 11:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.01.2024 11:40

Základné údaje

Z2024135

OF-280569

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8826209

Objednávateľ

00607266

Psychiatrická nemocnica Hronovce

Dr. J. Zelenyáka 65 , Hronovce, 93561, SVK

Dodávateľ

31344194

JURIGA spol. s r. o.

Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka tonerov

tonery, originálne tonery, repasované tonery, tlač

  • 30125000-1 - Časti a príslušenstvo fotokopírovacích prístrojov
  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Originálne a repasované tonery
Funkcia
Tonery originálne, repasované a spotrebný materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner HP CE505X, čierny-repasovaný ks 40
Toner HP CB435A, čierny-repasovaný ks 10
Toner HP CE 285A, čierny-repasovaný ks 50
Toner HP CE310A, čierny-repasovaný ks 3
Toner HP CE311A, azúrový-repasovaný ks 2
Toner HP CE312A, žltý-repasovaný ks 2
Toner HP CE313A, purpurový-repasovaný ks 2
Toner HP CF 530A, čierny-originál ks 30
Toner HP CF 531A, azúrový-originá ks 25
Toner HP CF 532A, žltý-originál ks 25
Toner HP CF 533A, purpurový-originál ks 25
Toner HP CF230X(30X), čierny-repasovaný ks 30
Toner HP CF279A, čierny-repasovaný ks 20
Toner HP CF 217A(17A), čierny-repasovaný ks 6
Toner HP CF244A, čierny-repasovaný ks 2
Toner HP 55A, čierny - originál ks 2
Toner Canon 278 A, čierny-repasovaný ks 5
Toner Canon FX10, čierny-repasovaný ks 30
Toner Canon CRG 057, čierny-originál ks 30
Toner Canon C-EXV 14, čierny-originál ks 1
Toner C-EXV 33, čierny-originál ks 1
Toner Canon T08BK, čierny-originál ks 20
Toner Canon T09BK, čierny-originál ks 4
Toner Canon T09C, azúrový-originál ks 3
Toner Canon T09Y, žltý-originál ks 3
Toner Canon T09M, purpurový-originál ks 3
Atramentová cartridge Canon PG-510, čierny-originál ks 4
Atramentová cartridge Canon CL 513, color-originál ks 2
Atramentová cartridge CANON PG 540, čierny-originál ks 3
Atramentová cartridge CANON CL 541, color-originál ks 3
Fotovalec HP CE314A-originál ks 1
Fotovalec HP CF232A-originál ks 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uviesť za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH.
Originálne tonery musia byť zabalené v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobku. Tonery sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené.
Kompatibilné (alternatívne) tonery budú dodávané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením alebo zničením.
Dodávateľ je povinný na základe požiadavky objednávateľa odobrať v mieste plnenia prázdne tonerové kazety a zabezpečiť ich ekologickú likvidáciu, a to v cene plnenia.
Dodávateľ na základe objednávky doručí objednávateľovi tovar spolu s faktúrou. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia. Odberateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodržaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením. Záručná doba je 12 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo na obale predmetu zmluvy nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu.
Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade ak preberaný tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky.
Skryté vady a zrejmé vady nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy je objednávateľ povinný písomne oznámiť dodávateľovi, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby. Oznámenie o vadách predmetu zmluvy musí obsahovať číslo kúpnej zmluvy a popis vady.
Dodávateľ je povinný sa písomne vyjadriť k reklamácii najneskôr do 7 dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, objednávateľ má za to, že s opodstatnenosťou reklamácie dodávateľ súhlasí.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo, ale formou objednávok v priebehu roka podľa potrieb verejného obstarávateľa. Jednotlivé dodávky musia byť uskutočnené najneskôr do 2 dní od doručenia a prevzatia objednávky dohodnutým spôsobom.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky odberateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov.
Prevzatie zodpovednosti za opravu tlačiarne v prípade poruchy spôsobenej v súvislosti s použitím kompatibilného toneru je podmienené preskúmaním tlačiarne servisným technikom dodávateľa, ak sa dodávateľ a objednávateľ nedohodnú inak. Identifikácia poruchy tlačiarne bude pre kupujúceho bezplatná v prípade zistenia poškodenia tlačiarne vadou toneru (vysypanie toneru, mazanie papiera, iná vada toneru) V takomto prípade sa dodávateľ zaväzuje opravu tlačiarne vykonať na vlastné náklady, ak sa s objednávateľom nedohodne inak.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena ( ďalej tiež ako“ nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nesmie postúpiť pohľadávky podľa § 524 a násl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Právny úkon, ktorým budú pohľadávky predávajúceho postúpené v rozpore s vyššie uvedeným ustanovením bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas kupujúceho je platný len vtedy, keď bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dr. Jána Zelenyáka 65, Hronovce, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 celok

17 705,22

14 754,35

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.01.2024 08:07

16.01.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.01.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 330
 134
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.01.2024 08:46 - Vstupná ponuka 17 705,22 € Cena s DPH
15.01.2024 12:48 - Najvýhodnejšia ponuka 17 700,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS