• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.01.2024 13:03
  •    Predkladanie ponúk
    12.01.2024 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    12.01.2024 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.01.2024 14:20

Detail zákazky Z2024106

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.01.2024 13:03
  •    Predkladanie ponúk
    12.01.2024 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    12.01.2024 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.01.2024 14:20

Základné údaje

Z2024106

OF-284145

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8815561

Objednávateľ

738425

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Námestie Štefana Kluberta 7, Levoča, 05428, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania v stravovacích zariadeniach formou stravných poukážok

reštauračné služby, stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, zebezpečenie stravovania

  • 55300000-3 - Reštauračné služby a podávanie jedál
  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania v stravovacích zariadeniach formou stravných poukážok
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre objednávateľa formou stravných poukážok
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky Eur 6,70
Požadované množstvo stravných poukážok ks 250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky, kalendárny rok s vyznačením doby platnosti
forma stravnej poukážky papierová forma
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ prehlasuje, že je zmluvným partnerom na využitie stravných poukážok so stravovacími zariadeniami poskytujúcich teplé jedlo v rozsahu minimálne 25 akceptačných miest predmetu zmluvy v meste Poprad, minimálne 7 akceptačných miest predmetu zmluvy v meste Kežmarok ,min. 25 akceptačných miest predmetu zmluvy v meste Spišská Nová Ves.
Dodávateľ je povinný doručiť v lehote do 1 pracovného dňa odo dňa uzavretia zmluvy objednávateľovi zoznam akceptačných miest predmetu zmluvy, t.j. stravovacích zariadení, poskytujúcich teplé jedlo, v uvedených mestách, v uvedenom rozsahu prostredníctvom e-mailu. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa určeného v objednávke.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 24 hodín od podania objednávky.
Dodanie stravných poukážok bude prebiehať systémom objednávka - faktúra, objednávku na dodanie stravných poukážok bude objednávateľ zadávať spravidla raz štvrťročne e-mailom alebo telefonicky, pričom dodávateľ určí kontaktnú e-mailovú adresu a telefónne číslo na zadanie objednávky.
Faktúru a dodací list za dodanie stravných poukážok doručí dodávateľ po každom plnení do sídla objednávateľa.
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia.
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky.
Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača za jednu stravnú poukážku a nominálnou hodnotou jednej stravnej poukážky a vyjadruje sa v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu trvania zmluvného vzťahu .
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku vypočítanej podľa predchádzajúcich bodov. Takto vypočítaná suma v € bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta .
Dodávateľ sa zaväzuje v každej faktúre uvádzať rozpis sadzby DPH, jednotkové ceny plnenia bez DPH a s DPH, ako aj celkovú cenu plnenia bez DPH a s DPH (ak sa aplikuje).
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky (napr. z dôvodu zmeny kolektívnej zmluvy) počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a vykoná sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová výška nominálnej hodnoty stravnej poukážky. Dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie určená v % sa zmenou nominálnej hodnoty nemení.
Dodávateľ nebude objednávateľovi účtovať už žiadne ďalšie výdavky, poplatky a provízie iné ako dohodnuté a uvedené v zmluve.
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa .
Zmluvné strany sa dohodli, že max. množstvo uvedené v "Technickej špecifikácii"  je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím lehoty platnosti, aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné maximálne množstvo, alebo vyčerpaním hodnoty zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade porušenia niektorého záväzku prevzatého dodávateľom.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných poukážok minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané poukážky
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok najneskôr 31 dní po ukončení platnosti stravných poukážok, bezplatne
Predpokladaný Interval objednávania stravných poukážok raz štvrťročne, resp. podľa potrieb objednávateľa

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Milana Rastislava Štefánika č. 10, Levoča, Levoča, Prešovský, Slovenská republika

16.01.2024 08:00 — 31.12.2024 12:00

1,00 predmet zákazky

1 675,00

1 675,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.01.2024 13:03

12.01.2024 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.01.2024 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 424
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.01.2024 14:47 - Vstupná ponuka 1 675,00 € Cena s DPH
10.01.2024 07:56 - Najvýhodnejšia ponuka 1 674,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS