30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
50700308
CSFIT s.r.o.
Galvaniho 7/D, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK
SW Fortinet FortiClient + EMS server
Softvérový balík pre vzdialený prístup
Tovar
1. Zaobstaranie licencií pre správu vzdialeného prístupu
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
FortiClient, FortiClient - VPN & ZTNA FortiClient VPN/ZTNA Agent Subscriptions (EMS hosted by FortiCloud) with FortiCare Premium for 500 endpoints 2 Years (od 01.04.2024 do 31.3.2026) | ks | 3 |
Názov |
1. Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
3. Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér |
4. Dodaný predmet Zmluvy musí spĺňať funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. Zmluve, najmä požiadavky uvedené v bode 3 a 4. |
5. Objednávateľ nie je povinný prevziať predmet Zmluvy v prípade, ak nespĺňa funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. Zmluve, najmä požiadavky uvedené v bode 3 a 4. Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet Zmluvy spĺňa technické parametre a požiadavky Objednávateľa v zmysle zmluvy. Ak dôjde k rozporu, prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. Dodávateľ je povinný doplniť požadované dokumenty do 3 (troch) pracovných dní od prevzatia výzvy. |
6. Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ má právo jednostranne od tejto Zmluvy odstúpiť v zmysle platných podmienok elektronickej platformy (ďalej len „OPEP“). |
7. Dodávateľ predloží do 5 (päť) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy nasledujúce doklady a dokumenty: a) zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby, ktorá je za Dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia Zmluvy a osôb, ktoré budú vykonávať samotné plnenie predmetu Zmluvy v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, telefón, e-mail. b) doklad o tom, že Dodávateľ je oficiálnym distribučným partnerom výrobcu riešenia. |
8. V celkovej cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením, vrátane dopravných nákladov a poskytovania všetkých služieb priamo súvisiacich s plnením v rámci predmetu Zmluvy, ako aj primeraného zisku. |
9. Predmet plnenia je Dodávateľ povinný dodať v lehote do 14 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto Zmluvy. Zmena termínu plnenia je možná iba na základe písomnej dohody zmluvných strán. |
10. Ak je Dodávateľ v omeškaní s včasným dodaním alebo poskytnutím plnenia tejto Zmluvy, tak takého porušenie záväzku predstavuje podstatné porušenie Zmluvy Dodávateľom, pričom Objednávateľ je oprávnený omeškané Plnenie odoprieť a neprevziať, ak to bez zbytočného odkladu oznámi Dodávateľovi. V takom prípade je tiež Objednávateľ oprávnený od Zmluvy odstúpiť. |
11. Zmluvné strany sa dohodli a výslovne súhlasia s tým, že Dodávateľ bude zasielať len elektronické faktúry na e-mailovú adresu Objednávateľa faktury.ofr@nbs.sk vo formáte PDF, a to z e-mailovej adresy Dodávateľa, ktorú do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy písomne oznámi Objednávateľovi. Zmluvné strany vyhlasujú, že majú výlučný prístup k uvedeným e-mailovým adresám. Zmluvné strany sú oprávnené zmeniť e-mailové adresy, a to len písomne s uvedením novej e-mailovej adresy, pričom z dôvodu tejto zmeny nie je potrebné uzatvoriť dodatok k tejto zmluve. |
11a. Dodávateľ nie je povinný podpísať elektronickú faktúru kvalifikovaným elektronickým podpisom. Elektronická faktúra musí spĺňať všetky náležitosti faktúry podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Zmluvné strany sú povinné bezodkladne písomne oznámiť druhej strane akúkoľvek zmenu, ktorá by mohla mať vplyv na doručovanie elektronických faktúr, najmä zmenu kontaktnej e-mailovej adresy. |
12. Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa. V prípade, ak splatnosť faktúry pripadne na deň pracovného pokoja alebo deň pracovného voľna, bude sa za deň splatnosti považovať najbližší nasledujúci pracovný deň. |
13. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných všeobecne záväzných právnych predpisov, pričom jednotlivé fakturované položky musia byť jednoznačne definované a špecifikované. |
14. V prípade, že faktúra nebude obsahovať požadované náležitosti, resp. nebude po vecnej alebo formálnej stránke !správne vystavená, Objednávateľ ju vráti Dodávateľovi na doplnenie (prepracovanie) s tým, že nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej (opravenej) faktúry Objednávateľovi. |
15. Zmluvné strany sa dohodli, že písomná korešpondencia bude posielaná na adresy uvedené v tejto Zmluve a v prípade ich zmeny je povinná tá strana, u ktorej zmena nastala, o tom písomne druhú zmluvnú stranu bez zbytočného odkladu informovať. V prípade akýchkoľvek nejasností, neprevzatia písomností či pochybností pri doručovaní písomností bude za deň doručenia považovaný piaty pracovný deň nasledujúci po dni, kedy bola písomnosť preukázateľne odoslaná na adresu zmluvnej strany uvedenú v objednávke, resp. na inú adresu písomne oznámenú druhej zmluvnej strane. |
16. Dodávateľ súhlasí so zverejnením tejto Zmluvy na webovej stránke Objednávateľa. |
17. Objednávateľ pri spracúvaní osobných údajov poskytnutých Dodávateľom pre účely plnenia tejto zmluvy postupuje v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 zo dňa 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES. Informácia o podmienkach spracúvania osobných údajov dotknutých osôb je zverejnená na webovej stránke Objednávateľa: https://www.nbs.sk/sk/ochrana-osobnych-udajov. |
Imricha Karvaša 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.04.2024 00:00 — 31.03.2026 23:59
3,00 ks
41 245,00
41 245,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.01.2024 14:12
18.01.2024 13:00
18.01.2024 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.01.2024 21:19 - Vstupná ponuka | 41 244,00 | € | Cena bez DPH |
15.01.2024 13:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 41 240,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: