• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.01.2024 14:12
  •    Predkladanie ponúk
    18.01.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.01.2024 13:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.01.2024 13:55

Detail zákazky Z202485

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.01.2024 14:12
  •    Predkladanie ponúk
    18.01.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.01.2024 13:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.01.2024 13:55

Základné údaje

Z202485

OF-284095

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8837676

Objednávateľ

30844789

Národná banka Slovenska

Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK

Dodávateľ

50700308

CSFIT s.r.o.

Galvaniho 7/D, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

SW Fortinet FortiClient + EMS server

Softvérový balík pre vzdialený prístup

  • 48514000-4 - Softvérový balík pre vzdialený prístup

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zaobstaranie licencií pre správu vzdialeného prístupu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
FortiClient, FortiClient - VPN & ZTNA FortiClient VPN/ZTNA Agent Subscriptions (EMS hosted by FortiCloud) with FortiCare Premium for 500 endpoints 2 Years (od 01.04.2024 do 31.3.2026) ks 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane inštalácie na mieste plnenia
2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
3. Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér
4. Dodaný predmet Zmluvy musí spĺňať funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. Zmluve, najmä požiadavky uvedené v bode 3 a 4.
5. Objednávateľ nie je povinný prevziať predmet Zmluvy v prípade, ak nespĺňa funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. Zmluve, najmä požiadavky uvedené v bode 3 a 4. Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet Zmluvy spĺňa technické parametre a požiadavky Objednávateľa v zmysle zmluvy. Ak dôjde k rozporu, prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. Dodávateľ je povinný doplniť požadované dokumenty do 3 (troch) pracovných dní od prevzatia výzvy.
6. Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ má právo jednostranne od tejto Zmluvy odstúpiť v zmysle platných podmienok elektronickej platformy (ďalej len „OPEP“).
7. Dodávateľ predloží do 5 (päť) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy nasledujúce doklady a dokumenty: a) zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby, ktorá je za Dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia Zmluvy a osôb, ktoré budú vykonávať samotné plnenie predmetu Zmluvy v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, telefón, e-mail. b) doklad o tom, že Dodávateľ je oficiálnym distribučným partnerom výrobcu riešenia.
8. V celkovej cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením, vrátane dopravných nákladov a poskytovania všetkých služieb priamo súvisiacich s plnením v rámci predmetu Zmluvy, ako aj primeraného zisku.
9. Predmet plnenia je Dodávateľ povinný dodať v lehote do 14 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto Zmluvy. Zmena termínu plnenia je možná iba na základe písomnej dohody zmluvných strán.
10. Ak je Dodávateľ v omeškaní s včasným dodaním alebo poskytnutím plnenia tejto Zmluvy, tak takého porušenie záväzku predstavuje podstatné porušenie Zmluvy Dodávateľom, pričom Objednávateľ je oprávnený omeškané Plnenie odoprieť a neprevziať, ak to bez zbytočného odkladu oznámi Dodávateľovi. V takom prípade je tiež Objednávateľ oprávnený od Zmluvy odstúpiť.
11. Zmluvné strany sa dohodli a výslovne súhlasia s tým, že Dodávateľ bude zasielať len elektronické faktúry na e-mailovú adresu Objednávateľa faktury.ofr@nbs.sk vo formáte PDF, a to z e-mailovej adresy Dodávateľa, ktorú do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy písomne oznámi Objednávateľovi. Zmluvné strany vyhlasujú, že majú výlučný prístup k uvedeným e-mailovým adresám. Zmluvné strany sú oprávnené zmeniť e-mailové adresy, a to len písomne s uvedením novej e-mailovej adresy, pričom z dôvodu tejto zmeny nie je potrebné uzatvoriť dodatok k tejto zmluve.
11a. Dodávateľ nie je povinný podpísať elektronickú faktúru kvalifikovaným elektronickým podpisom. Elektronická faktúra musí spĺňať všetky náležitosti faktúry podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Zmluvné strany sú povinné bezodkladne písomne oznámiť druhej strane akúkoľvek zmenu, ktorá by mohla mať vplyv na doručovanie elektronických faktúr, najmä zmenu kontaktnej e-mailovej adresy.
12. Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa. V prípade, ak splatnosť faktúry pripadne na deň pracovného pokoja alebo deň pracovného voľna, bude sa za deň splatnosti považovať najbližší nasledujúci pracovný deň.
13. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných všeobecne záväzných právnych predpisov, pričom jednotlivé fakturované položky musia byť jednoznačne definované a špecifikované.
14. V prípade, že faktúra nebude obsahovať požadované náležitosti, resp. nebude po vecnej alebo formálnej stránke !správne vystavená, Objednávateľ ju vráti Dodávateľovi na doplnenie (prepracovanie) s tým, že nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia doplnenej (opravenej) faktúry Objednávateľovi.
15. Zmluvné strany sa dohodli, že písomná korešpondencia bude posielaná na adresy uvedené v tejto Zmluve a v prípade ich zmeny je povinná tá strana, u ktorej zmena nastala, o tom písomne druhú zmluvnú stranu bez zbytočného odkladu informovať. V prípade akýchkoľvek nejasností, neprevzatia písomností či pochybností pri doručovaní písomností bude za deň doručenia považovaný piaty pracovný deň nasledujúci po dni, kedy bola písomnosť preukázateľne odoslaná na adresu zmluvnej strany uvedenú v objednávke, resp. na inú adresu písomne oznámenú druhej zmluvnej strane.
16. Dodávateľ súhlasí so zverejnením tejto Zmluvy na webovej stránke Objednávateľa.
17. Objednávateľ pri spracúvaní osobných údajov poskytnutých Dodávateľom pre účely plnenia tejto zmluvy postupuje v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 zo dňa 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES. Informácia o podmienkach spracúvania osobných údajov dotknutých osôb je zverejnená na webovej stránke Objednávateľa: https://www.nbs.sk/sk/ochrana-osobnych-udajov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Imricha Karvaša 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.04.2024 00:00 — 31.03.2026 23:59

3,00 ks

41 245,00

41 245,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.01.2024 14:12

18.01.2024 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.01.2024 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 401
 8
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.01.2024 21:19 - Vstupná ponuka 41 244,00 € Cena bez DPH
15.01.2024 13:24 - Najvýhodnejšia ponuka 41 240,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS