• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.01.2024 08:40
  •    Predkladanie ponúk
    12.01.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.01.2024 10:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.01.2024 10:20

Detail zákazky Z202457

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.01.2024 08:40
  •    Predkladanie ponúk
    12.01.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.01.2024 10:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.01.2024 10:20

Základné údaje

Z202457

OF-283852

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8815531

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

36844781

ATRIO PLUS, s.r.o.

J.Gramantíka 19A, Prievidza, 97101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vrecia na odpad

vrecia PE na odpad

  • 19640000-4 - Polyetylénový odpad a odpadkové vrecká a vaky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vrecia na odpad
Funkcia
vrecia na odpad
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vrecia PE 600x800 mm, hr.0,11mm/20 ks v rolke, čierne rolka 1800
Vrecia PE 600x700mm, hr.0,065mm/20ks v rolke, čierne rolka 4100
Vrecia PE 700x1100 mm, hr. 0,16mm/20 ks v rolke, čierne rolka 2200
Vrecia PE 700x1100mm, hr.0,12mm, červené ks 11000
Vrecia PE 700x1100mm, hr.0,20mm, čierne ks 2900
Vrecia PE 150 litrov, 800x1200 mm,  hr. 0,10 mm / 10 ks v rolke, čierne rolka 800
Vrecia PE 700 x 1100 mm, hr. 0,11 mm/25 ks v rolke, modré(biele), zaťahovacie rolka 700
Vrecia PE 800x1100mm, hr.0,090mm/20ks v rolke, modré rolka 4500
Vrecia PE 700 x 1100 mm, hr. 0,11 mm/20 ks v rolke, čierne rolka 400
Vrecia PE 700 x 1100 mm, hr. 0,11 mm/20 ks v rolke, modré rolka 200
Vrecia PE 700 x 1100 mm, hr. 0,11 mm/20ks v rolke, biele rolka 200
Vrecia červené, hr.0,12mm, 700x800mm ks 600
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Cena vrátane dopravy a vyloženia tovaru na miesto plnenia. Požaduje sa dodanie a vyloženie tovaru na dohodnuté miesta plnenia.
Miestom plnenia sú tri zdravotnícke zariadenia v Trenčianskom kraji - NsP Považská Bystrica, NsP Prievidza so sídlom v Bojniciach a NsP Myjava.
Plnenie bude poskytnuté trom zdravotníckym zariadeniam v Trenčianskom kraji - NsP Považská Bystrica, NsP Prievidza so sídlom v Bojniciach a NsP Myjava. Jednotlivé plnenia tejto Rámcovej dohody sa budú realizovať na základe  čiastkových objednávok jednotlivých zdravotníckych zariadení, ktoré budú mať formu písomnej objednávky v zmysle ustanovení tejto Rámcovej dohody a budú v nej špecifikované všetky podmienky predmetu dodania (ďalej len "objednávka").
Objednávateľ a Dodávateľ sa pri zadávaní a plnení jednotlivých objednávok budú riadiť platnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Z. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Obchodný zákonník"),  ak táto Rámcová dohoda neustanovuje inak.
Za úplnú objednávku sa podľa tejto Rámcovej dohody považuje len objednávka čitateľná , podpísaná oprávneným zástupcom Objednávateľa a obsahujúca minimálne tieto náležitosti: a) názov a sídlo Objednávateľa, bankové spojenie,IČO, DIČ, IČ DPH, b) špecifikáciu predmetu dodania v zmysle tejto Rámcovej dohody a množstvo, c) lehotu dodania, d) cenu predmetu dodania, e) číslo Rámcovej dohody a číslo a dátum vystavenia objednávky.
Uvedené množstvá sú len orientačné. Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Periodicita zasielania čiastkových objednávok na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - 1x mesačne resp. podľa aktuálnych potrieb objednávateľa.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa odo dňa doručenia čiastkovej objednávky na plnenie maximálne do 10 dní.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámiť Objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno priezvisko, e-mail, telef. kontakt.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť  Objednávateľovi obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky t.j. obchodný názov a referenčné alebo katalógové číslo, jednotkovú cenu bez DPH a s DPH každého zmluvného produktu e-mailom do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy a do 2 pracovných dní odo dňa vyžiadania bezplatnú vzorku (1 ks/rolku) pre každú požadovanú položku predmetu zákazky a do každého zdravotníckeho zariadenia . Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky a skúšobnú vzorku, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
V prípade, že poskytnuté vzorky nebudú spĺňať požadované vlastnosti si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy (OPEP čl.XVIII. bod 18.2, písm.t).
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy, ktorý je originálny, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar.
Objednávateľ preberá tovar podpisom písomného dodacieho listu, v ktorom sa uvedie najmä položkový súpis tovaru, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej tovar za objednávateľa. Tovar sa považuje za dodaný a prevzatý objednávateľom až podpisom príslušného dodacieho listu.
V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a/alebo v kvalite nespĺňajúcej podmienky podľa požiadaviek uvedených v tejto RD, je objednávateľ oprávnený v lehotách podľa podmienok OPEP uplatniť reklamáciu a požiadať dodávateľa o dodanie/výmenu tovar. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcim požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia o reklamácii tovaru objednávateľom.
Platba bezhotovostne na faktúru. Faktúra bude s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou príslušnej položky bez DPH, s DPH.
Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúry je podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka 60 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu.
Ak sa po uzatvorení RD preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie od akéhokoľvek dodávateľa (t.j. viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto RD, objednávateľ vyzve dodávateľa k vypracovaniu dodatku predmetom, ktorého bude úprava ceny. Ak dodávateľ nesúhlasí s nižšou cenou, má právo na okamžité odstúpenie od RD resp. zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytnutou cenou podľa tejto RD a nižšou cenou.
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v zmysle platných obchodných podmienok Elektronickej platformy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 celok

56 155,60

56 155,60

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.01.2024 08:40

12.01.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.01.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 144
 66
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.01.2024 10:02 - Vstupná ponuka 56 155,60 € Cena bez DPH
11.01.2024 21:44 - Najvýhodnejšia ponuka 55 990,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS