36038351
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK
26878291
ANAFRA s.r.o.
5. května 1109/63, Praha, 14000, CZE
Nákup HDD diskov pre dátové úložiská
Pamäťové médiá, HDD, NAS
Tovar, Služba
1. Nákup HDD diskov
|
|
---|---|
Funkcia |
Tovar (HDD disky) budú slúžiť na archiváciu obsahu počítačov, dokumentov, databáz a ich výstupov z rôznych aplikácií |
Musia byť vhodné pre automatické zálohovanie dát vrátane bezpečnostných funkcií. |
Požadujeme model HDD, ktorý je odporúčaný výrobcom NAS pre model QNAP TS-463U-RP (podľa web-portálu výrobcu: https://www.qnap.com/en/compatibility/?model=202&category=1&filter[type]=1), ktorý je v našom vlastníctve. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet HDD určený pre použitie v NAS 24/7 | kus | 70 | ||
Kapacita pevného disku | TB | 8 | ||
Cache | MB | 256 | ||
Rýchlosť otáčok HDD | ot/min | 7200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technológia disku | HDD |
Kategória HDD | Interný disk |
Rozhranie | SATA 6 Gb/s |
Záručná doba - rozšírená: | áno - 5 rokov na HDD od výrobcu zariadenia |
Názov |
Súčasťou predmetu zákazky je aj poskytnutie súvisiacich služieb: dodanie tovaru do miesta dodania, vyloženie a vynesenie tovaru v mieste dodania, ktorým je sídlo verejného obstarávateľa. |
Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej rokovať vo veciach plnenia zmluvy. |
Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi prospektový materiál ponúkaného zariadenia v slovenskom alebo českom jazyku alebo iný doklad obsahujúci identifikáciu technických parametrov tohto zariadenia. Z predloženého materiálu musí byť zrejmý podrobný technický opis s údajmi deklarujúcimi požadované min. technické parametre a vlastnosti, s uvedením jeho obchodného názvu a typového označenia, ktorým uchádzač preukáže splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti; 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS; 3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Zariadenia musia byť nové, nepoužívané, nerepasované a neprebalené. Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky požiadavky, verejný obstarávateľ má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy. |
Objednávateľ požaduje splatnosť faktúr 30 dní odo dňa ich doručenia. Lehota pre dodanie predmetu zákazky je maximálne 30 dní od doručenia čiastkovej objednávky. |
Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosťschválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom dodávateľ zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu ... |
.... Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta, obidve zmluvné stranysúhlasia s postupom v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH , § 25, ods. (6), t.j. dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy. |
Námestie SNP 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
22.01.2024 00:00 — 21.02.2024 23:59
70,00 počet
14 436,00
14 436,00
1) Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej rokovať vo veciach plnenia zmluvy. 2) Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi prospektový materiál ponúkaného zariadenia v slovenskom alebo českom jazyku alebo iný doklad obsahujúci identifikáciu technických parametrov tohto zariadenia. Z predloženého materiálu musí byť zrejmý podrobný technický opis s údajmi deklarujúcimi požadované min. technické parametre a vlastnosti, s uvedením jeho obchodného názvu a typového označenia, ktorým uchádzač preukáže splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.01.2024 10:38
16.01.2024 14:00
16.01.2024 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.01.2024 12:50 - Vstupná ponuka | 14 400,00 | € | Cena bez DPH |
16.01.2024 09:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 600,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: