• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.01.2024 10:38
  •    Predkladanie ponúk
    16.01.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.01.2024 15:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.01.2024 15:15

Detail zákazky Z202451

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.01.2024 10:38
  •    Predkladanie ponúk
    16.01.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.01.2024 15:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.01.2024 15:15

Základné údaje

Z202451

OF-284118

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8826215

Objednávateľ

36038351

LESY Slovenskej republiky, štátny podnik

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK

Dodávateľ

26878291

ANAFRA s.r.o.

5. května 1109/63, Praha, 14000, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup HDD diskov pre dátové úložiská

Pamäťové médiá, HDD, NAS

  • 30233130-1 - Pamäťové jednotky s magnetickým diskom
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup HDD diskov
Funkcia
Tovar (HDD disky) budú slúžiť na archiváciu obsahu počítačov, dokumentov, databáz a ich výstupov z rôznych aplikácií
Musia byť vhodné pre automatické zálohovanie dát vrátane bezpečnostných funkcií.
Požadujeme model HDD, ktorý je odporúčaný výrobcom NAS pre model QNAP TS-463U-RP (podľa web-portálu výrobcu: https://www.qnap.com/en/compatibility/?model=202&category=1&filter[type]=1), ktorý je v našom vlastníctve.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet HDD určený pre použitie v NAS 24/7 kus 70
Kapacita pevného disku TB 8
Cache MB 256
Rýchlosť otáčok HDD ot/min 7200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technológia disku HDD
Kategória HDD Interný disk
Rozhranie SATA 6 Gb/s
Záručná doba - rozšírená: áno - 5 rokov na HDD od výrobcu zariadenia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Súčasťou predmetu zákazky je aj poskytnutie súvisiacich služieb: dodanie tovaru do miesta dodania, vyloženie a vynesenie tovaru v mieste dodania, ktorým je sídlo verejného obstarávateľa.
Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej rokovať vo veciach plnenia zmluvy.
Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi prospektový materiál ponúkaného zariadenia v slovenskom alebo českom jazyku alebo iný doklad obsahujúci identifikáciu technických parametrov tohto zariadenia. Z predloženého materiálu musí byť zrejmý podrobný technický opis s údajmi deklarujúcimi požadované min. technické parametre a vlastnosti, s uvedením jeho obchodného názvu a typového označenia, ktorým uchádzač preukáže splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti; 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS; 3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
Zariadenia musia byť nové, nepoužívané, nerepasované a neprebalené. Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky požiadavky, verejný obstarávateľ má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy.
Objednávateľ požaduje splatnosť faktúr 30 dní odo dňa ich doručenia. Lehota pre dodanie predmetu zákazky je maximálne 30 dní od doručenia čiastkovej objednávky.
Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosťschválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom dodávateľ zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu ...
.... Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta, obidve zmluvné stranysúhlasia s postupom v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH , § 25, ods. (6), t.j. dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

22.01.2024 00:00 — 21.02.2024 23:59

70,00 počet

14 436,00

14 436,00

1) Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej rokovať vo veciach plnenia zmluvy. 2) Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi prospektový materiál ponúkaného zariadenia v slovenskom alebo českom jazyku alebo iný doklad obsahujúci identifikáciu technických parametrov tohto zariadenia. Z predloženého materiálu musí byť zrejmý podrobný technický opis s údajmi deklarujúcimi požadované min. technické parametre a vlastnosti, s uvedením jeho obchodného názvu a typového označenia, ktorým uchádzač preukáže splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.01.2024 10:38

16.01.2024 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.01.2024 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 365
 84
 13
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.01.2024 12:50 - Vstupná ponuka 14 400,00 € Cena bez DPH
16.01.2024 09:57 - Najvýhodnejšia ponuka 10 600,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS