00738387
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Floriánska 18, Košice, 04142, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Stravné poukážky
stravné lístky, stravné poukážky,
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania v stravovacích zariadeniach formou stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov ( papierových stravných poukážok) a elektronických stravných kariet ( stravných poukážok v elektronickej forme) v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a disponujú vhodným platobným terminálom. |
Držiteľom vydanej karty bude zamestnanec alebo príslušník odberateľa. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov a zákona č. 377/2004 Z.z. o ochrane nefajčiarov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky v papierovej alebo elektronickej podobe | Eur | 6,70 | ||
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok v papierovej alebo elektronickej podobe | ks | 7500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Papierová stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Papierová stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Papierová stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu |
Papierová stravná poukážka obsahuje | dobu platnosti |
Predpokladané množstvo vystavených elektronických stravných kariet | cca 20 ks |
Elektronická stravná karta obsahuje | číslo karty, meno držiteľa alebo iný údaj umožňujúci identifikovať držiteľa, dobu platnosti |
Názov |
Zmluvné strany sa nezaväzujú k plneniu zmluvy v celom rozsahu, celkové množstvo jednotlivých položiek predmetu zmluvy je uvedené ako maximálne možné. Presné množstvo objednávateľ uvedie v čiastkových objednávkach. Elektronické stravné karty vystaví dodávateľ bezplatne do dvoch týždňov od e-mailovej objednávky s údajmi, ktoré budú na karte vyznačené. |
Predmet zmluvy nebude dodaný jednorazovo. Periodicita čiastkových objednávok na základe zmluvy sa predpokladá raz mesačne alebo podľa potrieb objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy v prvý pracovný deň kalendárneho mesiaca, prípadne iný pracovný deň, ktorý určí objednávateľ, na miesto dodania v Košiciach. Podkladom pre dodanie predmetu zmluvy bude čiastková objednávka, ktorú objednávateľ doručí dodávateľovi e-mailom minimálne jeden pracovný deň vopred. Spolu s predmetom zmluvy dodávateľ doručí aj faktúru a dodací list v zmysle čiastkovej objednávky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ môže v priebehu trvania zmluvy požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky, ak nastane zákonný dôvod, a dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade zmeny kolektívnej zmluvy objednávateľa alebo inej legislatívnej zmeny upravujúcej zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky, dodávateľ ju akceptuje od momentu ohlásenia zmeny doručením objednávky s novou nominálnou hodnotou stravnej poukážky. Dodatok ku Rámcovej dohode sa v takom prípade neuzatvára, celková maximálna cena plnenia podľa článku IV. však nesmie byť prekročená. |
Pomer celkovej fakturovanej ceny jednej stravnej poukážky a jej nominálnej hodnoty zaokrúhlený na dve desatinné miesta zostane po zmene podľa predchádzajúceho bodu zachovaný, pričom celková cena jednej stravnej poukážky sa zaokrúhli na dve desatinné miesta. (Napríklad: pomer celkovej ceny 6,65 € a nominálnej hodnoty 6,70 € stravnej poukážky je zaokrúhlene 0,99. Po zmene nominálnej hodnoty napríklad na 7,10 € bude celková cena vypočítaná: 7,10 x 0,99 = 7,03 € za jednu stravnú poukážku). |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi prostredníctvom e-mailu podrobný rozpis cien jednotlivých položiek, pričom ceny uvedie za stravnú poukážku ako mernú jednotku a celkovú cenu položky s množstvom v tvare: bez DPH, s DPH, uvedie aj sadzbu DPH v % a výšku DPH v € (ak sa aplikuje), čo bude potvrdené dodávateľom. Faktúra musí obsahovať hodnotu stravnej poukážky a výšku zľavy poskytnutej dodávateľom na jednu stravnú poukážku v % a v €, rovnaké údaje platia aj pre celkový fakturovaný predmet zmluvy. |
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy prostredníctvom e-mailu oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy. Porušenie tejto povinnosti a povinnosti uvedenej v predchádzajúcom bode sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ prehlasuje, že je zmluvným partnerom minimálne 40 akceptačných miest predmetu zmluvy v mestách Rožňava a Trebišov a minimálne 100 akceptačných miest v meste Michalovce, čo je povinný potvrdiť v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doručením objednávateľovi zoznamu akceptačných miest predmetu zmluvy, t.j. prevádzok, ktoré akceptujú papierové stravné poukážky dodávateľa v uvedených mestách v uvedenom rozsahu prostredníctvom e-mailu. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Zmluvné strany sa dohodli, že funkčným celkom sa pre účely vystavenia referencie rozumie súčet čiastkových plnení za obdobie 6 po sebe nasledujúcich mesiacov. |
Doba platnosti papierových stravných lístkov a elektronickej stravnej karte je minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané a zároveň minimálne dva mesiace od ich vydania. Lehota na vrátenie nepoužitých papierových stravných lístkov je najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti. |
Floriánska, 18, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
12
1,00 celok v zmysle špecifikácie
50 250,00
50 250,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.01.2024 10:09
12.01.2024 10:00
12.01.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.01.2024 10:30 - Vstupná ponuka | 50 249,00 | € | Cena s DPH |
08.01.2024 11:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 50 248,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.