• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.01.2024 08:29
  •    Predkladanie ponúk
    10.01.2024 08:27
  •    Ukončenie zákazky
    10.01.2024 08:29
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.01.2024 08:40

Detail zákazky Z202424

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.01.2024 08:29
  •    Predkladanie ponúk
    10.01.2024 08:27
  •    Ukončenie zákazky
    10.01.2024 08:29
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.01.2024 08:40

Základné údaje

Z202424

OF-267312

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8805424

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

44334877

Denis Kandela - REVYT

Belinského 1037/24, Bratislava-Petržalka, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odborný dozor nízkotlakovej plynovej kotolne V. triedy 23

odborný dozor, plynová kotolňa

  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby
  • 71631000-0 - Technické inšpekčné služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odborný dozor nízkotlakovej plynovej kotolne V. triedy a k tomu príslušných zariadení v zmysle Prevádzkového poriadku kotolne a Vyhlášky MPSVR č.508/2009 Z. z
Funkcia
odborný dozor plynovej nízkotlakovej kotolne /kotly vrátane rozvodov plynu, vykurovacej sústavy, plynových horákov, tlakových expanzných nádob, elektrorozvodov, ovládacieho panelu a úpravne vody/ v pravidelných stanovených termínoch v zmysle Prevádzkového poriadku kotolne, a to minimálne jeden krát denne, vrátane sobôt, nedieľ a štátnych sviatkov
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
sledovanie a kontrola hospodárnej prevádzky a regulácia TUV, áno
kontrola všetkých technických zariadení kotolne /kotlov, nádob, ventilov, klapiek/, áno
kontrola ťahových pomerov /kotly, komíny/, áno
kontrola úniku CO a havarijného tlačidla, áno
kontrola chodu horáka, tvar plameňa a vstupný tlak plynu, áno
kontrola predpísaných prevádzkových hodnôt /teploty, tlaku, hladiny, počítadiel/, áno
kontrola zaplavenia priestorov kotolne, áno
odkaľovanie zariadení a odvzdušňovanie regulačných okruhov podľa potreby, áno
nahlásenie všetkých zmien alebo iných javov ohrozujúcich bezpečnú prevádzku áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonanú službu je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za prípadné škody, spôsobené pri plnení predmetu zmluvy na majetku objednávateľa alebo zdraví zamestnancov objednávateľa a osôb, ktoré sa zdržujú so súhlasom objednávateľa v miestach plnenia - objektoch objednávateľa.
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť osôb, ktoré sa s jeho vedomím zdržujú v objektoch objednávateľa alebo vykonávajú služby, ktoré sú predmetom zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy.
Miesto vykonania služby: Bratislava Ružinov
Odbornú prehliadku môže vykonávať len oprávnená firma s platným osvedčením
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

prístavna 8,, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

4 305,60

3 588,00

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy /mesačný paušál

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.01.2024 08:29

10.01.2024 08:27

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 368
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.01.2024 10:15 - Vstupná ponuka 4 200,00 € Cena bez DPH
10.01.2024 08:25 - Najvýhodnejšia ponuka 3 400,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS