• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.01.2024 10:56
  •    Predkladanie ponúk
    09.01.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.01.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.01.2024 09:50

Detail zákazky Z202419

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.01.2024 10:56
  •    Predkladanie ponúk
    09.01.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.01.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.01.2024 09:50

Základné údaje

Z202419

OF-282925

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8800519

Objednávateľ

00607266

Psychiatrická nemocnica Hronovce

Dr. J. Zelenyáka 65 , Hronovce, 93561, SVK

Dodávateľ

34123415

Bio G, spol. s r.o.

Elektrárenská 12092, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Diagnostické vzorky pre externú kontrolu kvality

imunochémia, biochémia, hematológia, hemokoagulácia, diagnostika

  • 33141625-7 - Diagnostické súpravy
  • 33694000-1 - Diagnostické činidlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Diagnostické vzorky pre externú kontrolu kvality
Funkcia
Predmetom zákazky je zabezpečenie a dodávka diagnostík resp. diagnostických vzoriek pre externú kontrolu kvality laboratórnej práce v oblasti rutinnej biochémie, imunochémie, hematológie a hemokoagulácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
12 kontrolných vzoriek tvoriacich 1 cyklus monitorujúci analyty rutinnej biochémie 1 cyklus=12 vzoriek 1
12 kontrolných vzoriek tvoriacich 1 cyklus monitorujúci analyty imunochémie 1 cyklus=12 vzoriek 1
12 kontrolných vzoriek tvoriacich 1 cyklus monitorujúci analyty rutinnej hematológie 1 cyklus=12 vzoriek 1
12 kontrolných vzoriek tvoriacich 1 cyklus monitorujúci analyty rutinnej hemokoagulácie 1 cyklus=12 vzoriek 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Diagnostické vzorky majú humánnu bázu, môžu byť v lyofilizovanom alebo liquidnom stave. Analyty musia byť konsolidované do cyklov pre jednotlivé programy, z ktorých každý vytvára jeden ucelený celok - cyklus pozostávajúci z určitého počtu kontrolných vzoriek spracovávaných v poskytovateľom EQA určených intervaloch a v termínoch vyhlásených realizátorom externej kontroly kvality alebo v termínoch určených laboratóriom, pre ktoré je externá kontrola kvality realizovaná.
Frekvencia externej kontroly kvality : podľa podmienok určených realizátorom a poskytovateľom EQA, najvhodnejší je ročný, 12 mesačný cyklus musí obsahovať kontrolné vzorky s hodnotami pokrývajúcimi celkové klinické rozpätie analytov, t.j. hodnoty analytov v oblasti referenčných i patologických hodnôt.
Verejný obstarávateľ vyžaduje elektronickú formu komunikácie, ktorá umožňuje prístup k výsledkom i zobrazovanie správ on – line. Hodnotiace správy – reporty musia mať charakter štandardného, jednoducho analyzovateľného štatistického rozboru výsledkov - reportov.
Musia obsahovať minimálne tieto údaje: - štatistické rozdelenie podľa všetkých analytov – metód - porovnanie skupiny laboratórií používajúcich rovnakú techniku, rovnaké metódy a skupiny všetkých metód pomocou histogramov - identifikácia trendov, odchýlok a problémov, Levey – Jenningsove grafy a pod.
Zoznam analytov - metód, ktoré musia byť minimálnou súčasťou jednotlivých kontrolných cyklov: Metódy – analyty rutinnej klinickej biochémie: albumín, alkalická fosfatáza, ALT, amyláza celková, AST, bilirubín celkový, bilirubín priamy, konjugovaný, Ca2+ - calcium, chloridy - Cl-, cholesterol celkový, CK-CPK celková, kreatinín, GGT-GMT, glukóza, HDL cholesterol, iron - železo, LD – LDH, Lí2+, magnézium, fosfor anorganický, draslík, proteín celkový, sodík, TIBC, triacylglyceroly, urea – močovina, uric acid – kyselina močová.
Metódy – analyty imunologické, imunochemické: AFP, CA 125, CA 15-3, CA 19-9, Carbamazepín, CEA, Kortizol, Feritín, FSH, hCG, LH, estradiol, progesterón, prolaktín, voľný PSA, celkový PSA, voľný T3, voľný T4, TSH, kyselina valprooová, vitamín B12 Metódy – analyty hematologické: hematokrit, hemoglobín, MCH, MCHC, MCV, PLT, RDW, RBC, WBC Metódy – analyty hemokoagulačné: protrombínový čas vrátane INR, aPTT, fibrinogén, trombínový čas
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Uchádzač musí byť oprávnený vykonávať externú kontrolu kvality v klinických laboratóriách, vrátane certifikácie a/alebo akreditácie jednou a/alebo viacerými medzinárodnými normami ISO a/alebo inými medzinárodne uznávanými štandardami. Oprávnenie vykonávať EQA uchádzač preukáže v dokumentácii k cenovej ponuke na predmet zákazky.
Uchádzač musí preukázať účasť príslušného laboratória v externej kontrole kvality certifikátom prípadne iným dokladom potvrdzujúcim účasť v EQA po ukončení kontrolného cyklu EQA a/alebo na požiadanie účastníka EQA.
Objednávka cyklov klinická biochémia, imunochémia, hematológia a koagulácia 1x ročne, spravidla ihneď po uzatvorení zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Cena musí zahŕňať všetky náklady za predmet zákazky súvisiace s dodaním a s poskytovaním súvisiacich služieb.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a s DPH a celkovú cenu.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia. Odberateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov.
Dodávateľ je povinný dodať predmet plnenia nový, nepoužívaný a nepoškodený.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena ( ďalej tiež ako“ nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nesmie postúpiť pohľadávky podľa § 524 a násl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Právny úkon, ktorým budú pohľadávky predávajúceho postúpené v rozpore s vyššie uvedeným ustanovením bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas kupujúceho je platný len vtedy, keď bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dr. Jána Zelenyáka 65, Hronovce, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 celok

1 321,37

1 201,25

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.01.2024 10:56

09.01.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.01.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 374
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.01.2024 17:24 - Vstupná ponuka 1 321,10 € Cena s DPH
09.01.2024 07:07 - Najvýhodnejšia ponuka 1 265,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS