36603350
Východoslovenský onkologický ústav, a.s.
Rastislavova 43, Košice, 04191, SVK
36315303
MAT-obaly, s.r.o.
Cesta poľnohospodárov 787, Prievidza, 97101, SVK
Vrecia na odpad a sáčky
vrecia na odpad, sáčky na balenie tovaru
Tovar, Služba
1. Vrecia 120l čierne, rozmer 700x1100mm
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vrecia 120l čierne, rozmer 700x1100 mm, hrúbka min.0,08 mm | rolka/kotúč | 1140 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
farba | čierna, nepriehľadná, |
balenie | rolované - 1 rolka/kotúč s počtom 25 ks vriec |
materiál | PE bez zápachu |
2. Vrecia 120l transparentné/priesvitné, 700x1100 mm
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vrecia 120l transparentné/priesvitné, 700x1100 mm, hrúbka min. 0,05 mm | rolka/kotúč | 140 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
farba | priehľadná, priesvitná |
balenie | rolované - 1 rolka/kotúč s počtom 25 ks vriec |
materiál | PE bez zápachu |
3. Vrecia 120l červené, rozmer 700x1100 mm
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vrecia 120l červené, rozmer 700x1100 mm, hrúbka min. 0,07 mm | rolka/kotúč | 177 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
farba | červená, nepriehľadná |
balenie | rolované - 1 rolka/kotúč s počtom 25 ks vriec |
materiál | PE bez zápachu |
4. Vrecia 60l čierne, rozmer 600x700 mm
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vrecia 60l čierne, rozmer 600x700 mm, hrúbka min.0,05 mm | rolka/kotúč | 322 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
farba | čierna, nepriehľadná |
balenie | rolované - 1 rolka/kotúč s počtom 25 ks vriec |
materiál | PE bez zápachu |
5. Vrecia 30l čierne, rozmer 500x600 mm
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vrecia 30l čierne, rozmer 500x600 mm, hrúbka min. 0,05 mm | rolka/kotúč | 1705 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
farba | čierna, nepriehľadná |
balenie | rolované - 1 rolka/kotúč s počtom 25 ks vriec |
materiál | PE bez zápachu |
6. Vrecia 30l žlté, rozmer 500x600 mm
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vrecia 30l žlté, rozmer 500x600 mm, hrúbka min. 0,05 mm | rolka/kotúč | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
farba | žltá, nepriehľadná |
balenie | rolované - 1 rolka/kotúč s počtom 25 ks vriec |
materiál | PE bez zápachu |
7. Vrecia na infekčné fľaše čierne, rozmer 125x500 mm
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vrecia na infekčné fľaše čierne, rozmer 125x500 mm, min. hrúbka 0,06 mm | ks | 2500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
farba | čierna, nepriehľadná |
materiál | PE bez zápachu |
8. Mikroténové sáčky transparentné/priesvitné 200x300 mm
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Mikroténové sáčky transparentné/priesvitné 200x300 mm | rolka/kotúč | 180 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
farba | priesvitné, transparentné |
materiál | HDPE (mikrotén) |
balenie | rolované - 1 rolka/kotúč s počtom 50 ks sáčkov |
Názov |
1. Predmetom tejto Rámcovej dohody (ďalej len "dohoda") je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto dohode v predpokladaných množstvách, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto dohody. |
1.1 Tovarom pre účely tejto dohody sú "vrecia na odpad a sáčky" (ďalej len "tovar"), ktorých špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto dohody. Množstvá jednotlivých položiek sú uvedené ako predpokladané a maximálne. |
2. Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet dohody) technickú dokumentáciu/katalógový list/produktový list k predkladanému návrhu plnenia predmetu zákazky, v zmysle OPEP. |
2.1 Dodávateľ môže nahradiť požadovanú dokumentáciu v bode 2. predložením čestného vyhlásenia, v ktorom vyhlási, že ním ponúkaný tovar spĺňa požiadavky objednávateľa na tovar uvedený v časti "Funkčná a technická špecifikácia Rámcovej dohody". V tomto prípade, je dodávateľ povinný predložiť katalógový list/technický list/produktový list všetkých ním ponúkaných tovarov v súlade s bodom 4. |
2.2 Objednávateľ posúdi predložený "návrh plnenia dodávateľa" a najneskôr do 3 pracovných dní, odo dňa uzatvorenia dohody, odošle dodávateľovi informáciu o prijatí alebo zamietnutí predloženého návrhu. V prípade, ak dodávateľom predložený návrh plnenia predmetu zákazky nespĺňa podmienky uvedené v bode 2. a 2.1., objednávateľ si vyhradzuje právo od dohody odstúpiť. |
3. Objednávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za nasledujúcich podmienok: |
a) predložený ekvivalent bude spĺňať požiadavky objednávateľa na predmet dohody alebo |
b) predložený ekvivalent bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre, hodnoty a vlastnosti tovaru ako sú uvedené min. požiadavky objednávateľa na predmet dohody alebo |
c) predložený ekvivalent nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady , ktoré by musel zabezpečiť objednávateľ v rámci súčinnosti viažúcej sa k plneniu predmetu dohody, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatia ekvivalentu a |
d) prijatím predloženého ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu dohody. |
3.1 Ak dodávateľom predložený ekvivalent nebude spĺňať požiadavky na tovar uvedený vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii, objednávateľ má právo odstúpiť od dohody z dôvodu podstatného porušenia dohody. |
4. Dodávateľ je povinný do troch (3) pracovných dní od dňa uzatvorenia dohody, predložiť na pracovisko objednávateľa - Obchodné oddelenie elektronicky - e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa, povinné náležitosti dohody - doklady a dokumenty vo formáte .PDF (odporúčaný formát): |
a) Kalkuláciu ceny dohody t.j. štruktúrovaný rozpočet pre položky uvedené v časti "Funkčná a technická špecifikácia Rámcovej dohody". Celková cena v predloženej kalkulácií musí byť v zhodná s celkovou cenou uzatvorenej dohody, uvedenej v čl. IV - Zmluvná cena. Vzor je Prílohou č. 1 |
Jednotlivé položky v kalkulácií môže dodávateľ zaokrúhliť na max. štyri (4) desatinné čísla, pričom výsledná celková cena v EUR bez DPH za predmet dohody a celková cena v EUR s DPH za predmet dohody musia byť zaokrúhlené ma dve (2) desatinné miesta. Vzor kalkulácie ceny dohody je Prílohou č. 1 Kalkulácia ceny. |
b) Zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie predmetu dohody v rozsahu meno a priezvisko, e-mailová adresu, telefónne číslo, pracovná pozícia. |
c) Prospektový materiál/katalógový list/technický list (ďalej len "doklad") v slovenskom resp. českom jazyku, ním ponúkaného tovaru (každej položky) s popisom technických vlastností, hodnôt a parametrov ním ponúkaných tovarov, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností, hodnôt a parametrov tovaru. Tento doklad dodávateľ nepredkladá v prípade, že ho predložil v návrhu plnenia predmetu dohody v čase uzatvorenia dohody. |
d) vyplnené a podpísané čestné vyhlásenie k obmedzeniam vo verejnom obstarávaní v súvislosti s vojnovým konfliktom na Ukrajine – sankcie voči Rusku, ktoré je Prílohou č. 2 vo formáte PDF. |
4.1 Dodávateľ môže nahradiť doklady a dokumenty uvedené v bode 4.písm. c) v ktorom vyhlási, že ním ponúkaný tovar spĺňa podmienky určené objednávateľom a doklady a dokumenty sú dostupné vo verejne prístupných elektronických databázach. Dodávateľ v čestnom vyhlásení uvedie webový link pre položku, ktorej podmienky preukazuje čestným vyhlásením a objednávateľ si tieto informácie overí sám. Takto predkladané informácie musia byť zverejnené na uvedenom webovom linku v slovenskom resp. českom jazyku. |
4.1.1 V prípade, ak objednávateľ identifikuje nezrovnalosti alebo nejasnosti v informáciách alebo dôkazoch, ktoré dodávateľ poskytol v čestnom vyhlásení podľa bodu 4.1, objednávateľ požiada o doplnenie resp. doplnenie informácií (dokladov, dokumentov a pod.) a dodávateľ je povinný predložiť doklady a dokumenty vo forme naskenovaných dokumentov vo formáte PDF. |
4.1.2 Objednávateľ si vyhradzuje právo vyžiadania a doručenia bezplatnej vzorky tovaru k všetkým ponúkaním tovarom dodávateľom. Vzorky tovaru je dodávateľ povinný doručiť kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 (troch) pracovných dní odo dňa zaslania žiadosti o predloženie vzorky objednávateľom, do sídla objednávateľa. Všetky náklady spojené s poskytnutím vzorky (náklady na tovar, dopravu, balenie a pod.) znáša dodávateľ. |
4.2 Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty podľa bodu 4. a doručené vzorky v prípade, že o nich objednávateľ požiadal a najneskôr do troch (3) pracovných dní zašle dodávateľovi informáciu o splnení alebo nesplnení predložených povinných náležitostí dohody. V prípade nesplnenia objednávateľom zadaných povinných náležitostí dohody dodávateľom alebo ich nedoručenia v stanovenom termíne, objednávateľ uvedie dôvody a je oprávnený odstúpiť od dohody. |
5. Dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to na 12 mesiacov odo dňa účinnosti tejto dohody resp. do vyčerpania finančného limitu dohody uvedeného v čl.IV. "Zmluvná cena" tejto dohody, podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr. Množstvá jednotlivých položiek tovaru uvedených v tejto dohode sú predpokladané a pre objednávateľa nie sú záväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo odobrať množstvo tovaru v závislosti od svojich prevádzkových potrieb za podmienky, že sa tým neprekročí finančný limit uvedený v tejto dohode a jednotkové ceny tovarov budú zachované počas plnenia dohody. |
5.1 Dodávateľ berie na vedomie, že objednávateľ nedisponuje skladovými priestormi a preto čiastkové objednanie tovaru bude realizovať v množstvách, ktoré vie uskladniť a potrebuje na určité časové obdobie. |
6. Dodávka predmetu dohody sa bude realizovať na základe písomných čiastkových objednávok objednávateľa vystavených a zasielaných elektronickou formou poverenou osobou objednávateľa, na základe aktuálnych prevádzkových potrieb objednávateľa s termínom dodania tovaru najneskôr do siedmych (7) kalendárnych dní od dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi. Za termín doručenia e-mailovej objednávky sa považuje deň odoslania e-mailovej objednávky objednávateľom. |
Dátum a čas doručenia tovaru si zmluvné strany dohodnú min. dva (2) pracovné dni vopred, elektronickou formou. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru v pracovné dni, v čase od 08:00 - 14:00 hod. |
6.1 Dodávateľ berie na vedomie, že objednanie tovaru je právom objednávateľa, nie jeho povinnosťou. Uvedenie predpokladaného množstva tovaru v tejto dohode nezaväzuje objednávateľa na odobratie tovaru v uvedenom množstve, ani k žiadnym pravidelným odberom a ani nezakladá žiadne ďalšie práva dodávateľa. Objednávky tovaru sa zakladajú výlučne na aktuálnych prevádzkových potrebách objednávateľa. |
6.2 Dodávateľ je povinný počas trvania tejto dohody informovať objednávateľa o všetkých zmenách údajov podstatných pre plnenie tejto dohody, najmä však o zmenách údajov týkajúcich sa tovaru - napr. zmena názvu tovaru, ukončená výroba tovaru, a pod., príp. iná podstatná zmena dodávaných tovarov. |
6.4 V prípade, ak počas platnosti dohody bude ukončená výroba niektorého z druhu tovaru, je dodávateľ povinný ponúknuť objednávateľovi plne funkčný tovar s rovnakými, resp. vyššími parametrami a vlastnosťami, aké mal tovar, ktorého výroba bola ukončená (ďalej len "náhradný tovar"). Táto skutočnosť musí byť doložená oficiálnym vyhlásením výrobcu a dodávateľ je povinný tento doklad predložiť objednávateľovi. Cena náhradného tovaru nesmie byť vyššia ako cena pôvodného tovaru, ktorého výroba bola ukončená. |
7. Súčasťou predmetu dohody sú služby spojené s dodaním tovaru, t. j. najmä zabezpečenie kompletizácie tovaru, jeho dopravy a vyloženia na mieste dodania. Všetky náklady spojené s riadnym dodaním tovaru, vrátane obalov, balenia a všetkých ostatných nákladov, ktoré vzniknú pri dodaní tovaru je dodávateľ povinný započítať do celkovej ceny tovaru. Dodávateľ nie je oprávnený navýšiť celkovú cenu dohody o náklady spojené s riadnym, vecným a funkčným dodaním tovaru objednávateľovi. |
8. Miestom dodania predmetu dohody je pracovisko objednávateľa: Východoslovenský onkologický ústav, a.s. Rastislavova 43, 041 91 Košice |
9. Objednávateľ zabezpečí prístup do priestorov určených ako miesto dodania podľa bodu 8. pre osoby poverené dodávateľom na čas, nevyhnutne potrebný na dodanie predmetu dohody. |
10. Dodávateľ je povinný pri každej dodávke tovarov, v dodacom liste uviesť okrem povinných náležitostí aj číslo dohody a číslo čiastkovej objednávky, dodané druhy tovarov, ich množstvo, jednotkové a celkové ceny tovarov s a bez DPH v EUR, sadzbu DPH. Splnením dodávky sa rozumie dátum riadneho odovzdania a prevzatia tovaru dohodnutým spôsobom v mieste dodania uvedeného v bode 8. Prevzatie tovaru potvrdzuje oprávnená osoba objednávateľa na dodacom liste, ktorý predloží dodávateľ pri dodaní tovaru. |
11. Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto dodania tovaru na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred jeho poškodením alebo znehodnotením. Dodávateľ je povinný zabaliť objednaný počet kusov tovaru do prepravného obalu, ktorý sa nesmie poškodiť pri preprave, manipulácií a uskladnení a musí zabezpečiť účinnú ochranu tovaru voči akémukoľvek znehodnoteniu. |
11.1 Dodanie tovaru v inom ako kompletnom stave a/alebo v inom ako požadovanom množstve a/alebo neroztriedený a/alebo nezabalený podľa požiadaviek objednávateľa sa považuje za porušenie dohody. Dodávateľ je povinný doručiť objednávateľovi tovar, ktorého záruka je 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia objednávateľom. |
11.2 Tovar musí byť dodávateľom dodaný nový, nepoužívaný, nerepasovaný, kompletný zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa. Predávajúci sa zaväzuje, že dodaný tovar je certifikovaný, schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeob. záväzným právnym predpisom. |
11.3 Obstarávateľ požaduje, aby každý druh tovaru mal etiketu s označením tovaru uvedením zloženia tovaru (v prípade, ak je to relevantné) v slovenskom resp. českom jazyku. |
11.4 V prípade tovarov, ktorých balenie je kartón (kartónový nepriehľadný obal), objednávateľ požaduje, aby dodávateľ balenie označil min. údajmi o tovare - názov tovaru, počet kusov v balení. |
12. Splnením dodávky sa rozumie dátum riadneho odovzdania a prevzatia tovaru dohodnutým spôsobom v mieste dodania uvedené v tejto dohody. Prevzatie tovaru potvrdzuje oprávnená osoba objednávateľa na dodacom liste, ktorý predloží dodávateľ pri dodaní tovaru. |
13. Po riadnom dodaní tovaru je dodávateľ povinný vystaviť faktúru v súlade s ustanovením §73 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty, najneskôr však do piateho (5) pracovného dňa v kalendárnom mesiaci, nasledujúcom po mesiaci, v ktorom došlo k dodaniu tovaru. Vystavenú faktúru je povinný doručiť v písomnej forme do sídla objednávateľa a v elektronickej forme, v čitateľnom formáte (PDF) je povinný doručiť ihneď po vystavení elektronicky na e-mailovú adresu: uctaren@vou.sk |
13.1 Splatnosť faktúr 30 kalendárnych dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech účtu dodávateľa. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech účtu dodávateľa. |
13.2 V prípade, ak faktúra nebude obsahovať náležitosti alebo ak bude faktúra vykazovať iné vecné alebo formálne nedostatky, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na opravu alebo doplnenie. V takom prípade nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi. |
14. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto dohody je viac ako 5%, v neprospech ceny podľa tejto dohody, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto dohody a nižšou cenou. |
14.1 Dodávateľ je povinný bezodkladne, najneskôr však do piatich (5) pracovných dní od zistenia nižšej ceny podľa bodu 14.tejto dohody, doručiť objednávateľovi dodatok, predmetom, ktorého bude upravená cena zistená postupom podľa bodu 14. |
15. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto dohode od akéhokoľvek dodávateľa (t. j. viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto dohody), objednávateľ po preukázaní tejto skutočnosti vyzve dodávateľa k rokovaniu o ďalšom postupe vo veci úpravy zmluvnej ceny (napr. návrh na uzavretie dodatku, predmetom, ktorého bude zníženie zmluvnej ceny a pod.). |
V prípade, ak sa účastníci dohody podľa predchádzajúcej vety nedohodnú na spoločnom návrhu ďalšieho postupu, objednávateľ si vyhradzuje právo dohodu vypovedať v 1-mesačnej lehote. Výpovedná lehota začína plynúť od prvého (1.) kalendárneho dňa mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola písomná výpoveď doručená objednávateľom a skončí sa uplynutím posledného kalendárneho dňa príslušného mesiaca. |
15.1 Objednávateľ za účelom zistenia aktuálnej ceny tovaru, za ktorú je možné tovar aktuálne na trhu obstarať, je oprávnený vykonať v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní prieskum trhu. |
15.1.1 Prieskum trhu podľa bodu 15.1 musí byť realizovaný prostredníctvom minimálne 3 nezávislých ponúk na tovar, resp. na jeho jednotlivé položky, pričom obdobím, za ktoré sa ceny porovnávajú, je obdobie troch (3) mesiacov bezprostredne predchádzajúcich určeniu ceny za opakované plnenie, ktoré budú predmetom písomnej objednávky objednávateľa. Ponuky, ktoré je objednávateľ oprávnený posudzovať v rámci prieskumu trhu, musia byť čo do kvality tovaru a podmienok jeho dodania zhodné s podmienkami dohodnutými v tejto dohode. O prieskume trhu je objednávateľ povinný vytvoriť písomnú dokumentáciu. |
15.1.2 V prípade, ak sú ceny na trhu nižšie ako cena tovaru položiek tovaru, ktorú dodávateľ predložil v súlade s bodom 4, je dodávateľ povinný rokovať s objednávateľom o znížení ceny na sumu priemeru medzi troma (3) najnižšími cenami zistenými na trhu, a to bezodkladne na základe písomnej výzvy objednávateľa, najneskôr však do siedmych (7 ) kalendárnych dní po doručení takejto výzvy, ak sa účastníci dohody nedohodnú inak. |
15.1.3 V prípade, ak sa účastníci dohody dohodnú na znížení ceny predmetu tejto dohody na hodnotu aktuálnej priemernej trhovej ceny určenej prieskumom trhu podľa ustanovení tohto článku dohody, príp. na cene nižšej ako je aktuálna priemerná trhová cena, sú povinné uzavrieť bezodkladne, najneskôr v lehote 7 kalendárnych dní odo dňa uskutočnenia rokovania podľa bodu 15.1.2, písomný dodatok k tejto dohode, ktorým sa upraví Príloha č. 1 Kalkulácia ceny v súlade s dohodou účastníkov dohody. |
15.1.4 V prípade, ak sa účastníci dohody nedohodnú na znížení ceny predmetu tejto dohody na hodnotu aktuálnej priemernej trhovej ceny určenej prieskumom trhu, príp. na cene nižšej ako je aktuálna priemerná trhová cena, alebo v prípade, ak dodávateľ nie je schopný dodať alebo nedodá predmet tejto dohody za cenu určenú prieskumom trhu, alebo v prípade márneho uplynutia lehoty podľa bodu 15.1.2 , je objednávateľ oprávnený dohodu v 1-mesačnej lehote, v ktorom bola písomná výpoveď doručená objednávateľom a skončí sa uplynutím posledného kalendárneho dňa príslušného mesiaca. |
16. Pri uplatnení zodpovednosti dodávateľa za vady dodaného tovaru sa postupuje v zmysle ustanovení § 422 až § 442 Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
17. Objednávateľ je povinný tovar prezrieť a skontrolovať pri jeho preberaní. V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom jeho požiadavkám, je objednávateľ oprávnený v lehote do troch (3) pracovných dní od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho požiadavkám uvedeným objednávke. |
Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa. Všetky náklady spojené s oprávnenou reklamáciou objednávateľa znáša v plnom rozsahu dodávateľ. |
18. Objednávateľ je povinný vady tovaru písomne oznámiť dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr však do uplynutia záručnej doby, ktorá je určená výrobcom tovaru. Záruka sa nevzťahuje na nedostatky a vady, ktoré vznikli nesprávnou manipuláciou s tovarom. V prípade reklamácie tovaru objednávateľom je dodávateľ povinný oprávnenú reklamáciu vyriešiť do troch pracovných dní, najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa oznámenia objednávateľa o zistených vadách na tovare. |
19. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné s odkazom na § 525 ods.2 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov. Súhlas kupujúceho je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutár. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojím veriteľom. |
20. Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto dohody ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto dohody sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Rastislavova 43, 041 91 Košice, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
12
1,00 celok
8 363,00
8 363,00
Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet dohody) technickú dokumentáciu/katalógový list/produktový list k predkladanému návrhu plnenia predmetu zákazky, v zmysle OPEP. Dodávateľ môže nahradiť požadovanú dokumentáciu v bode 2. (ˇčasť: Osobitné požiadavky na plnenie) predložením čestného vyhlásenia, v ktorom vyhlási, že ním ponúkaný tovar spĺňa požiadavky objednávateľa na tovar uvedený v časti "Funkčná a technická špecifikácia Rámcovej dohody". V tomto prípade, je dodávateľ povinný predložiť katalógový list/technický list/produktový list všetkých ním ponúkaných tovarov v súlade s bodom 4 (časť: Osobitné požiadavky na plnenie).
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.01.2024 09:41
12.01.2024 10:00
12.01.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.01.2024 10:27 - Vstupná ponuka | 8 363,00 | € | Cena bez DPH |
12.01.2024 08:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 299,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: