• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.01.2024 14:22
  •    Predkladanie ponúk
    08.01.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.01.2024 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.01.2024 11:10

Detail zákazky Z202410

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.01.2024 14:22
  •    Predkladanie ponúk
    08.01.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.01.2024 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.01.2024 11:10

Základné údaje

Z202410

OF-283962

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8794651

Objednávateľ

42499500

Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky

Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

54211930

RACHAB, s. r. o.

Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obliečky a plachty

obliečky, plachty, posteľná bielizeň

  • 39512500-9 - Obliečky na vankúše
  • 39512100-5 - Plachty
  • 39512000-4 - Posteľná bielizeň

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obliečky a plachty
Funkcia
Obstaranie obliečok a posteľných plachiet v ubytovacích/školiacich strediskách a služobných bytoch pre plynulý chod a spokojnosť ubytovaných.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obliečky a plachty ks 4477
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Obliečka na vankúš 1409 ks
materiál 100% bavlna
farba jednofarebná biela s prúžkom vo farbe biela
s hotelovým uzáverom s rozmerom 70 x 90 cm + - 0,5 cm bez zipsu a gombíkov
Obliečka na paplón 1409 ks
materiál 100% bavlna
hmotnosť 150g/m2 + - 5%
farba jednofarebná biela s prúžkom vo farbe biela
s hotelovým uzáverom s rozmerom 140 x 200 cm + - 0,5 cm bez zipsu a gombíkov
Plachta bez gumičiek na 1 posteľ 1399 ks
materiál 100% husto tkaná  bavlna
možnosť čistenia v priemyselných práčovniach
farba biela
rozmer 140 x 240 cm + - 0,5 cm
Plachta froté s gumičkou na 2 postele 260 ks
materiál 80% bavlna / 20% POLYESTER
možnosť čistenia v priemyselných práčovniach
farba biela
rozmer 180 x 200 cm
Požadované miesto dodania: SAFS stred Donovaly, Donovaly 130, 976 39; SAFS stred Banská Bystrica, Lazovná 63, 974 01; SAFS západ Veľký Meder, Promenádna 7, 932 01; CÚ Žilina, Pri cintoríne 36, 010 08
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.3.1 Platobné podmienky
1.3.1.2 Cena je stanovená vrátane dopravy a všetkých ostatných nákladov spojených s dodávkou tovaru na miesta plnenia a uvedenia do prevádzky.
1.3.1.3 Cena je konečná a jej zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH, ktorú budú zmluvné strany riešiť formou vzájomne odsúhlaseného písomného dodatku k Zmluve.
1.3.1.4 Úhrada za predmet plnenia Zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku.
1.3.1.5 Dodávateľ je oprávnený vystaviť objednávateľovi faktúru až po dodaní a prevzatí predmetu plnenia Zmluvy objednávateľovi. Cena bude dodávateľovi uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry s potvrdenými dodacími listmi. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
1.3.1.6 Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí podľa právnych predpisov platných v Slovenskej republike aj číslo Zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi na opravu. Nová lehota splatnosti opravenej faktúry začína plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry obsahujúcej všetky jej náležitosti.
1.3.1.7 Na predmet plnenia Zmluvy objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
1.3.2 Ostatné dojednania
1.3.2.1 Dodávateľ je povinný predložiť splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek objednávateľa na predmet zákazky. Predmet zákazky musí byť nový, nepoužitý, funkčný, v bezchybnom stave s požadovanými vlastnosťami.
1.3.2.2. Požaduje sa dodať predmet zákazky naraz, nie čiastkovo, v pracovných dňoch od 08:00 hod. do 14:00 hod.
1.3.2.3 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu oprávnenú konať za dodávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy.
1.3.2.4 Dodávateľ je povinný dodať riadne a včas tovar nový, nepoužitý, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave s požadovanými vlastnosťami podľa funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v predmete Zmluvy a/alebo v Objednávkovom formulári predmetu obstarávania. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
1.3.2.5 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi termín a čas dodania aspoň 1 deň vopred.
1.3.2.6 Ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy predložiť výsledný návrh plnenia zákazky, ktorý bude o. i. obsahovať podrobnú kalkuláciu, pričom podrobná cenová kalkulácia bude obsahovať jednotkové ceny všetkých položiek bez DPH, výšku DPH, jednotkové ceny všetkých položiek s DPH, celkovú cenu s DPH a obsah spotrebiteľského balenia.
Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS.
1.3.2.7 Objednávateľ požaduje predloženie vlastného návrhu plnenia zákazky.
1.3.2.8 Vlastný návrh plnenia zákazky je opis predmetu plnenia vytvorený Dodávateľom na základe opisu predmetu zákazky určeného Objednávateľom v Objednávkovom formulári. Uchádzač uvedie opis ponúkaného tovaru predmetu zákazky spôsobom, že uvedie konkrétny ponúkaný tovar, ktorý Objednávateľ bude môcť posúdiť z hľadiska splnenia požadovaných funkčných a technických špecifikácií.
Splnenie požiadaviek na vlastnosti predmetu zákazky bude vyhodnotené na základe údajov/informácií o ponúkanom tovare. Predloženými údajmi/informáciami o ponúkanom tovare musí dodávateľ preukázať, že ním ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky technickej a funkčnej špecifikácie, zadefinované Objednávateľom v opise predmetu zákazky
1.3.2.9 Objednávateľ bezodkladne po uzavretí Zmluvy, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy, posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky, a oznámi Dodávateľovi, či Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje alebo či od Zmluvy odstupuje.
Ak Objednávateľ do lehoty podľa predošlej vety neoznámi Dodávateľovi, či jeho Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje, považuje sa Vlastný návrh plnenia zákazky uplynutím tejto lehoty za neakceptovaný Objednávateľom a uplynutie lehoty podľa predošlej vety má účinky odstúpenia od Zmluvy Objednávateľom podľa bodu 18.2 písm. u) Všeobecných zmluvných podmienok OPEP.
1.3.2.10 Objednávateľ posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky Dodávateľa (predložený Dodávateľom v ponuke), vzhľadom na požadovanú technickú a funkčnú špecifikáciu položiek predmetu zákazky, definovanú Objednávateľom v opise predmetu zákazky
1.3.2.11 Požadovaná lehota dodania:  do 22.12.2023
1.3.2.12 Požadované miesto dodania:
SAFS stred Donovaly, Donovaly 130, 976 39 (obliečka na vankúš – 500ks, obliečka na paplón – 500ks, plachta na 1posteľ – 500ks)
SAFS stred B. Bystrica, Lazovná 63, 974 01 (obliečka na vankúš – 500ks, obliečka na paplón – 500ks, plachta na 1posteľ – 500ks, plachta na 2 posteľ – 10ks)
SAFS západ Veľký Meder, Promenádna 7, 932 01 (obliečka na vankúš – 330ks, obliečka na paplón – 330ks, plachta na 1posteľ – 330ks, plachta na 2 posteľ – 6ks)
CÚ Žilina, Pri cintoríne 36, 010 08 (obliečka na vankúš – 79ks, obliečka na paplón – 79ks, plachta na 1posteľ – 69ks)

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

31.01.2024 00:00

4 477,00 kus

32 416,68

27 013,90

Vlastný návrh plnenia zákazky je opis predmetu plnenia vytvorený Dodávateľom na základe opisu predmetu zákazky určeného Objednávateľom v Objednávkovom formulári. Uchádzač uvedie opis ponúkaného tovaru predmetu zákazky spôsobom, že uvedie konkrétny ponúkaný tovar, ktorý Objednávateľ bude môcť posúdiť z hľadiska splnenia požadovaných funkčných a technických špecifikácií. Splnenie požiadaviek na vlastnosti predmetu zákazky bude vyhodnotené na základe údajov/informácií o ponúkanom tovare. Predloženými údajmi/informáciami o ponúkanom tovare musí dodávateľ preukázať, že ním ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky technickej a funkčnej špecifikácie, zadefinované Objednávateľom v opise predmetu zákazky

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.01.2024 14:22

08.01.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.01.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 240
 112
 10
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.01.2024 08:21 - Vstupná ponuka 32 414,40 € Cena s DPH
05.01.2024 20:07 - Najvýhodnejšia ponuka 31 530,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS