• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.01.2024 13:05
  •    Predkladanie ponúk
    08.01.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.01.2024 15:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.01.2024 15:15

Detail zákazky Z20248

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.01.2024 13:05
  •    Predkladanie ponúk
    08.01.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.01.2024 15:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.01.2024 15:15

Základné údaje

Z20248

OF-284057

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8794649

Objednávateľ

35912651

Letisko Poprad - Tatry, a.s.

Na letisko 100, Poprad, 05898, SVK

Dodávateľ

46113177

Energie2, a.s.

Lazaretská 3a, Bratislava, 81108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie na 12 mesiacov (zmluvné obdobie od 1. marca 2024 do 28. februára 2025)

Elektrická energia, elektrina, distribúcia elektrickej energie

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie na 12 mesiacov ( (zmluvné obdobie od 1. marca 2024  do  28. februára 2025)
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie počas 12 mesiacov do dvoch odberných miest objednávateľa vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie distribúcie elektrickej energie za dodržania platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete v dobe od 0:00 h do 24:00 h počas trvania zmluvy a garancia dodávky po celú dobu platnosti zmluvy.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR (zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike, vyhláška ÚRSO č. 423/2013, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z.z.).
Predpokladané množstvo predmetu plnenia  počas doby trvania zmluvného vzťahu (t.j. za 12 mesiacov trvania zmluvy) je 700,00 MWh elektrickej energie. Uvedené množstvo môže byť vyššie alebo nižšie v závislosti od potrieb kupujúceho.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. OM MWh JT  699,85
2. OM MWh JT  0,15
Predpokladané množstvo spolu za dve odberné miesta MWh 700,00
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. OM; EIC kód 24ZVS0000000362E distribučná sadzba X2; napäťová hladina VN, jednotarif, rezervovaná kapacita RK (kW) - 220,00 kW, typ RK 12 mesačná
2. OM; EIC kód 24ZVS00000466120 istič 20 A; počet fáz 3, distribučná sadzba X3- C2, napäťová hladina NN, tarifa - jednopásmová
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ garantuje zabezpečenie plynulých a spoľahlivých dodávok elektriny a s tým súvisiacich služieb.
2. Množstvá odobratej elektriny sú predpokladané.
3. Dodávateľ garantuje pravidelnú dodávku elektrickej energie pre odberné miesta odberateľa vrátane prevzatia úplnej zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie služieb súvisiacich s prepravou a distribúciou do odberných miest v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete.
4. Objednávateľ umožňuje uplatniť obchodnú toleranciu odberu v rozsahu +/- 20 %.
5. Dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení OM v distribučnej sústave. V prípade potreby dodávateľ zabezpečí uzatvorenie distribučnej zmluvy.
6. Ak počas zmluvy dôjde k zmene regulovaných cien, dodávateľ je povinný túto zmenu ceny zverejniť  na svojich webových stránkach.
7. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť odberateľovi do 3  pracovných dní od uzatvorenia zmluvy doklad o povolení ÚRSO na podnikanie v energetike v rozsahu predmetu zákazky, resp. doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku elektrickej energie a kontaktné údaje oprávnenej osoby/oprávnených osôb vo veciach plnenia (meno, priezvisko, pracovnú pozíciu, telefón, e-mail).
8. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy rozpis ceny, ktorý musí obsahovať všetky súvisiace náklady s dodávkou el. energie (silová elektrina, stála platba za odberné miesto, spotrebná daň, zložky za distribúciu vrátane prenosu elektriny,cena za službu skladovania...).
Zmluvné strany sa dohodli na tolerančných odchýlkach v súvislosti s neodobratím, resp. prekročením zmluvného množstva:
a) 80 % spodnej tolerančnej odchýlky od ZM za zmluvné obdobie, čo predstavuje minimálne množstvo elektriny v objeme 80 % ročného zmluvného množstva, ktoré sa odberateľ zaväzuje odobrať. V prípade, ak odberateľ počas zmluvného obdobia odoberie menej ako touto zmluvou dohodnuté minimálne množstvo elektriny, dodávateľ má právo na úhradu odplaty za pripravenosť plniť svoje záväzky z tejto zmluvy, a to vo výške 100 % z dohodnutej ceny za neodobratý objem minimálneho množstva elektriny.
b) 120 % hornej tolerančnej odchýlky od ZM za zmluvné obdobie, čo predstavuje maximálne množstvo elektriny v objeme 120 % ročného zmluvného množstva. V prípade, ak odberateľ počas zmluvného obdobia chce odobrať elektrinu nad úrovňou maximálneho množstva je možné tento objem dodatočne dokúpiť. Takýto odber je potrebné dodávateľovi oznámiť v dostatočnom predstihu  - minimálne 1 kalendárny mesiac.
c) v  prípade, ak nebude odber nad úrovňou maximálneho množstva dodávateľovi oznámený, bude rozdiel medzi skutočne odobratým množstvom a maximálne dohodnutým množstvom elektrickej energie fakturovaný na základe aritmetického priemeru spotových cien za príslušné obdobie navýšený o spotový koeficient k= +3,50 EUR/MWh.
10. Cena musí obsahovať všetky náklady dodávateľa: cenu za predpokladané množstvo elektriny za 12 mesiacov, cenu za poskytnutie distribučných služieb v cenách príslušného PDS, cenu za systémové služby a platby za prevádzkovanie systému schválené pre obdobie dodávky ÚRSO, cenu za náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku, odvod do Národného jadrového fondu určený osobitným predpisom, ceny za služby skladovania, spotrebnú daň, daň z pridanej hodnoty - v zmysle článku V. OUEP (Príloha č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam).
12. Ponúkaná cena bude predkladaná za celé množstvo odberu.
13. Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutí ÚRSO. V prípade zmeny ceny rozhodnutím ÚRSO sa cena uplatní automaticky.
14. DPH, spotrebná daň prípadne iné aplikovateľné dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
15. Cena bude uhradená v mene euro.
16. Dodávateľ elektrickej energie bude pre jednotlivé odberné miesta 1x mesačne fakturovať cenu s DPH za predpokladané mesačné množstvo v súlade s rozpisom preddavkových platieb.
17. Dodávateľ elektriny je oprávnený preddavkové platby za OM, navrhnúť tak, aby zohľadňovali cenu združenej dodávky a spotrebu elektriny, ktorú odberateľ plánuje dosiahnuť v nasledujúcom období.
18. Faktúra za dodávky vystavená dodávateľom je splatná v lehote 14 dní od jej doručenia objednávateľovi.
19. Vyúčtovacím obdobím, za ktoré sa vykonáva odpočet meradla je koniec kalendárneho roku 2024 ( k 31. 12. 2024) a 28. 02. 2025 (za OM s preddavkovými platbami).
20. Vyúčtovacia faktúra je splatná v lehote 14 dní od jej doručenia objednávateľovi.
21. Dodávateľ sa zaväzuje:
- zabezpečiť montáž, pripojenie alebo výmenu určeného meradla na odbernom mieste odberateľa,
- zabezpečiť preskúšanie meradiel na žiadosť odberateľa.
22. V prípade neodobratia ako i prekročenia zmluvného množstva objednanej elektriny je tolerančné pásmo + - 20 %, tak ako je uvedené v bode 9.
23. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodávku elektrickej energie aj v prípade, ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu a to do doby, kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynule na ďalšieho predávajúceho. Odberateľ sa zaväzuje na toto obdobie uzatvoriť zmluvu s dodávateľom za podmienok, ktoré budú výsledkom dohodovacieho konania dodávateľa s odberateľom.
24. Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje a prípustné je len pri závažnom porušení zmluvy zo strany odberateľa.
25. Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
26. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote do 30 dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala.
27. Pre zmluvné vzťahy platia Obchodné podmienky elektronického trhoviska a Príloha č. 1 k všeobecným zmluvným podmienkam - osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu účinné ku dňu uzatvorenia zmluvy.
28. Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 01.03. 2024 do 28.  02. 2025.
29. Odkladacia podmienka:  dodávka elektrickej energie   podľa tejto zmluvy je podmienená  doplnením dokladov  uvedených v bodoch  7. a 8.  Osobitných požiadaviek na plnenie a schválením zmluvy  predstavenstvom spoločnosti, t. j.   objednávateľom.   V prípade nedoplnenia dokladov alebo neschválenia  zmluvy predstavenstvom si  objednávateľ vyhradzuje  právo od zmluvy odstúpiť.
30. V prípade, ak z akéhokoľvek dôvodu nebude možné plnenie podľa tejto zmluvy od 01.03. 2024 objednávateľ si vyhradzuje upraviť dobu plnenia dohodou zmluvných strán tak, aby bolo plnenie vždy 12 mesiacov.
31. Objednávateľ upozorňuje na povinnosť dodávateľa v súlade s § 11 zákona o verejnom obstarávaní o zápise do registra partnerov verejného sektora. Verejný obstarávateľ si overí zápis v Registri partnerov verejného sektora dodávateľa na stránke Ministerstva spravodlivosti SR.
Názov Upresnenie
Deň začiatku dodávky 01. 03. 2024 00:00 h
Deň skončenia dodávky 28. 02. 2025 24:00 h
Platobné podmienky Platby za zmluvné plnenie sa budú realizovať bezhotovostným platobným stykom nasledovne:
Fakturačné obdobie – kalendárny mesiac
Realizácia platby - úhrada za elektrickú energiu sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku
Forma faktúry - faktúry budú dodávateľom vystavené a doručené odberateľovi do jeho sídla v papierovej forme
Vystavenie faktúry – najneskôr do 15 dňa nasledujúceho mesiaca za predpokladané mesačné množstvo (1/12 množstva)
Splatnosť faktúry – 14 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla odberateľa
Splatnosť vyúčtovacej faktúry – 14 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla odberateľa
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Na letisko 100, 058 98 Poprad, Slovenská republika, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

01.03.2024 00:00 — 01.03.2025 00:00

700,00 MWh

123 521,00

123 520,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.01.2024 13:05

08.01.2024 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.01.2024 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 170
 33
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.01.2024 13:13 - Vstupná ponuka 123 520,82 € Cena bez DPH
08.01.2024 13:57 - Najvýhodnejšia ponuka 123 494,81 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS