• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.12.2023 12:23
  •    Predkladanie ponúk
    12.01.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.01.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.01.2024 10:50

Detail zákazky Z202314646

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.12.2023 12:23
  •    Predkladanie ponúk
    12.01.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.01.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.01.2024 10:50

Základné údaje

Z202314646

OF-283995

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8815515

Objednávateľ

42355613

Štátny veterinárny a potravinový ústav

Jánoškova 1611/58, Dolný Kubín, 02601, SVK

Dodávateľ

00692972

INTERTEC s.r.o.

Hronská 6 , Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednoúčelový analyzátor ortuti v potravinách

Jednoúčelový analyzátor ortuti v potravinách

  • 38434000-6 - Analyzátory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 80511000-9 - Školenie pracovníkov
  • 51430000-5 - Inštalácia laboratórnych zariadení
  • 24950000-8 - Špecializované chemické výrobky
  • 45259000-7 - Opravy a údržba zariadenia

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednoúčelový analyzátor ortuti v potravinách
Funkcia
Predmetom zákazky je jednoúčelový analyzátor ortuti, ktorý je ovládaný prostredníctvom počítača, ktorý je dodávaný k analyzátoru.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jednoúčelový analyzátor ortuti v potravinách ks 2
Limit detekcie ng Hg 0,01
Presnosť merania % 1,5
Typická doba analýzy minúta 6
Navážka vzorky (malá lodička) mg/µl 300/500
Spracovanie vzorky je programovateľné v týchto rozsahoch: sušenie s 9 999
Spracovanie vzorky je programovateľné v týchto rozsahoch: rozklad s 1 999
Spracovanie vzorky je programovateľné v týchto rozsahoch: čakanie s 1 999
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jednoúčelový analyzátor ortuti  v potravinách je jednolúčový prístroj, so sériovým usporiadaním meracích kyviet
Prístroj nemá obsahovať vstavaný automatický dávkovač
Prístroj musí mať možnosť automatizácie analýzy využitím dávkovačov riešených ako prístavby, ak to bude prevádzka vyžadovať
Zdroj žiarenia nízkotlaková ortuťová výbojka
Prístroj meria pri vlnovej dĺžke vhodnej pre ortuť
Prístroj je vybavený interferenčným filtrom
Prístroj pracuje v dvoch rozsahoch ktoré sa automaticky prepínajú
Počet kalibračných bodov neobmedzený
Pre kalibráciu možno použiť roztok, eventuálne referenčný materiál
Používa sa nosný plyn kyslík vstupný tlak 200 - 250 kPa, prietok ca 200 ml/min
Ovládacie SW: Windows verzie. Musí obsahovať Algoritmus pre preloženie analytickej krivky s dvojitým zakrivením založeným na reálnom matematickom modeli analytickej krivky pre AAS
SW musí mať vstavané limity pre parametre analytickej krivky pre elimináciu hrubých chýb
Detektor kremíková UV dióda
Súčasťou dodávky musia byť:
- riadiaca PC zostava pamäť minimálne 4 GB, min 2x PCI-E x1, 1x PCI-E x16
- porty minimálne 4x USB 2.0, 1x USB 3.0, 2x USB 2.0, VGA
- LCD monitor - minimálne technické parametre 21,5 ''FullHD
- klávesnica požadujeme
- myš požadujeme
- operačný systém Windows 10
- QC protokol potvrdzujúci kvalitu kalibrácie, reprodukovateľnosť merania, limit detekcie a test výťažnosti pre konkrétny dodávaný prístroj požadujeme
Miesta dodania Bratislava, Košice
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy - s uvedením výrobcu predmetu zmluvy, katalógového čísla, opisu alebo fotografiami dodávaného laboratórneho zariadenia, ktoré dokazujú splnenie požiadaviek týkajúcich sa technickej špecifikácie alebo osobitných požiadaviek na plnenie.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pre uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá tovar bez vád, v požadovanej kvalite, v požadovanom množstve v súlade s požiadavkami v tejto zmluve.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky týkajúcej sa technickej špecifikácie alebo osobitných požiadaviek na plnenie uvedených v opisnom formulári a v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Vrátane dopravy na miesta plnenia.
Vrátane inštalácie kvalifikovaným personálom na miestach plnenia.
Vrátane odborného zaškolenia personálu u verejného obstarávateľa.
Súčasťou dodávky musí byť kompletné, nové a nepoužívané laboratórne zariadenie, hardvérové vybavenie, softvérové vybavenie, celá dokumentácia s návodom pre použitie, dve sady spotrebného materiálu na prevádzku najmenej 4 mesiacov.
Súčinnosť pri riešení prípadných technických a aplikačných problémov.
Dodávateľ musí vedieť zabezpečiť záručný a pozáručný servis na predmet zákazky, a to najneskôr do 48 hodín od obdržania objednávky, riadne zaškoleným servisným technikom na daný systém.
Záručná doba začína plynúť odo dňa inštalácie predmetu zákazky v mieste plnenia, minimálne 24 mesiacov.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k špecifikácii a ten nebude zodpovedať špecifikácii, dodávateľ sa zaväzuje do 30 pracovných dní bezplatne vymeniť tovar za tovar plne zodpovedajúci špecifikácii.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a je povinný odviesť DPH v SR.
V elektronickej aukcii určujúcim kritériom účastníkov je cena s DPH, ktorá platí v Slovenskej republike podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
V prípade potreby zabezpečenie školenia v školiacom stredisku alebo na pracovisku, kde je rovnaký prístroj inštalovaný a rutinne sa používa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlinkova 1, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

06.02.2024 13:00 — 27.02.2024 13:00

2,00 ks (podľa technickej špecifikácie)

112 046,40

93 372,00

Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy - s uvedením výrobcu predmetu zmluvy, katalógového čísla, opisu alebo fotografiami dodávaného laboratórneho zariadenia, ktoré dokazujú splnenie požiadaviek týkajúcich sa technickej špecifikácie alebo osobitných požiadaviek na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.12.2023 12:23

12.01.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.01.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 1280
 15
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.12.2023 13:17 - Vstupná ponuka 112 046,25 € Cena s DPH
11.01.2024 08:28 - Najvýhodnejšia ponuka 112 044,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS