31825249
Trnavská univerzita so sídlom v Trnave
Hornopotočná 23, Trnava, 91843, SVK
36777455
DMC, s.r.o.
J. Murgaša 100, Nové Zámky, 94064, SVK
Tlač publikácie
tlač, tlačiarenská služba, výroba tlače,
Služba
1. Tlač učebnice: Environmentálna archeológia: človek a príroda v staroveku I
|
|
---|---|
Funkcia |
Doručenie predmetu zákazky na miesto určenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Publikácia - náklad | ks | 40 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Formát strán | B5 |
počet strán | 110 |
väzba | mäkká, lepená |
papier vnútra | kvalita kancelárskeho papiera |
farebnosť a papier obálky: | celofarebné |
zalomený text dostupný: | https://ff.truni.sk/ucebne-texty/environmentalna-archeologia-clovek-priroda-v-staroveku-i |
2. Tlač učebnice: Environmentálna archeológia: človek a príroda v staroveku II
|
|
---|---|
Funkcia |
Doručenie predmetu zákazky na miesto určenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Publikácia - náklad | ks | 40 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Formát strán | B5 |
počet strán | 122 |
väzba | mäkká, lepená |
papier vnútra | kvalita kancelárskeho papiera |
farebnosť a papier obálky | celofarebné |
zalomený text dostupný: | https://ff.truni.sk/ucebne-texty/environmentalna-archeologia-clovek-priroda-v-staroveku-ii |
Názov |
Cena zahŕňa dopravu na miesto plnenia, balenie, naloženie, dovoz |
I. FAKTURÁCIA |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
II. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
V prípade, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve, javí známky vady tovaru (poškodený, dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve a návrhmi dodanými objednávateľom), alebo bol dodaný po lehote plnenia, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. V takom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy a tovar neprevziať . |
Ak objednávateľ nevyužije svoje právo odstúpiť od zmluvy, pokuta (zľava) bude zohľadnená vo faktúre vystavenej po prevzatí predmetu zmluvy. Týmto nie je dotknutá povinnosť dodávateľa odstrániť zistené vady na svoje náklady. |
III. PODMIENKY ÚČASTI |
Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie v lehote stanovenej objednávateľom preukázať splnenie podmienok dokladom podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Nesplnenie ktorejkoľvek podmienky stanovenej objednávateľom v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje sa podstatné porušenie zmluvy pod sankciou odstúpenia od zmluvy. |
IV. INÉ USTANOVENIA |
Za podstatné porušenie dohody sa považuje: a) nedodržanie technickej špecifikácie predmetu zákazky podľa zadania, b) viditeľne nižšia kvalita tlače, než je obvyklá v známych renomovaných celoštátnych periodikách, farebnosť obálky a tonalita čiernobieleho vnútra nezodpovedajúca dodanému tlačovému podkladu. |
Hornopotočná 23, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
09.01.2024 15:32 — 30.01.2024 15:32
1,00 kompletná objednávka
500,00
499,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.12.2023 15:35
05.01.2024 15:30
05.01.2024 15:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.12.2023 08:48 - Vstupná ponuka | 500,00 | € | Cena bez DPH |
05.01.2024 07:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 497,50 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: