• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.12.2023 08:30
  •    Predkladanie ponúk
    05.01.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.01.2024 13:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.01.2024 13:35

Detail zákazky Z202314631

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.12.2023 08:30
  •    Predkladanie ponúk
    05.01.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.01.2024 13:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.01.2024 13:35

Základné údaje

Z202314631

OF-282138

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8790544

Objednávateľ

00606707

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice

Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK

Dodávateľ

34138811

PRO - HAND, s.r.o.

Z.Kodálya 787, Galanta, 92400, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pracovné odevy pre zamestnancov v zdravotníctve

odevy pre zamestnancov v zdravotníctve

  • 18332000-5 - Košele
  • 18234000-8 - Nohavice
  • 18220000-7 - Odevy chrániace pred počasím
  • 18212000-8 - Plášte
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pracovné odevy - blúza pre zdravotníckych zamestnancov
Funkcia
Pracovný odev.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Blúza dámska a pánska farebná ks 600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Blúza dámska a pánska farebná strih unisex, krátky rukáv ukončený lemom, výstrih do “V”,bočné nakladané vrecko, prsné nakladané vrecko, bočné rázporky, logo na prsnom vrecku-doručí objednávateľ elektronicky v krivkách dodávateľovi
Materiál - 100% bavlna
Farebnosť blúzok - biela , žltá , modrá , zelená / 4 rôzne farby - pre rôzne  pracovné kategórie zamestnancov /
Väzba - keprová
Plošná hmotnosť - min. 160 g/m2
Pranie - až na 95°C
Označovanie výrobkov - podľa platných noriem
Veľkosti - upresní objednávateľ pri čiastkových objednávkach
Požaduje sa, aby tovar spĺňal požiadavky -  preukázanie zhody výrobkov v súlade s EN ISO 13688:2013
 2. Pracovné odevy - nohavice dámske
Funkcia
Pracovný odev.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dámske nohavice ks 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nohavice lekárske dámske biele - pás je ukončený gumou so sťahovacou šnúrkou, ktorá zaručuje  komfort pri nosení a veľkú možnosť nastavenia veľkosti,
- - dve bočné vrecká
Fraba - biela
Materiál -100% bavlna
Väzba - keprová
Plošná hmotnosť - min. 190 g/m2
Pranie - až do 95°C
Označovanie výrobkov - podľa platných noriem
Veľkosti - upresní objednávateľ pri čiastkových objednávkach
Požaduje sa, aby tovar spĺňal požiadavky - preukázanie zhody výrobkov v súlade s EN ISO 13688:2013
 3. Pracovné odevy -  nohavice pánske
Funkcia
Pracovný odev.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nohavice lekárske pánske biele ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nohavice lekárske pánske biele - pevný pás, v zadnej časti pútka s gombíkmi na stiahnutie , dve predné bočné včlenené vrecká, vpredu rázporok, zapínanie vpredu na polyesterové gombíky
Farba - biela
Materiál - 100% bavlna
Väzba - keprová
Plošná hmotnosť - min. 190g/m2
Pranie - až do 95°C
Označovanie výrobkov - podľa platných noriem
Veľkosti - upresní objednávateľ pri čiastkových objednávkach
Požaduje sa, aby tovar spĺňal požiadavky -  preukázanie zhody výrobkov v súlade s EN ISO 13688:2013
 4. Zdravotnícka operačná košeľa
Funkcia
Pracovný odev.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zdravotnícka operačná košeľa ks 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farebné prevedenie - výber z viacerých farieb / tyrkysová, zelená, fialová , modrá , vínová- bordová /
Materiál - 100 % bavlna
Väzba - plátnova
Plošná hmotnosť - min. 145 g/m2 +/- 5 %
Strih - rovný , výstrih v tvare "V" , na bokoch rozparky do výšky 8 cm
Rukáv - krátky, hlavicový
Vrecká - 2 x dolné nakladané vrecko s rozmermi - šírka 16 cm a výška 18 cm
- - 1x náprsné vrecko s rozmerom - šírka 12 cm a výška 14 cm
požaduje sa - stálofarebnosť pri praní pri 95°C ( STN EN ISO 105-C)
požaduje sa - stálofarebnosť pri bielení chlórnanom ( STN EN 20105 - N01)
požaduje sa - zmena rozmerov po 3 cykloch prania pri 95 °C +/- 3% podľa noriem STN EN 5077
Požaduje sa, aby tovar spĺňal požiadavky - preukázanie zhody výrobkov v súlade s EN ISO 13688:2013
 5. Zdravotnícke operačné nohavice
Funkcia
Pracovný odev.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zdravotnícke operačné nohavice ks 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farebné prevedenie - výber z viacerých farieb / tyrkysová, zelená, fialová , modrá ,  vínová- bordová /
Materiál - 100% bavlna
Väzba - plátnová
Plošná hmotnosť - min. 145 g/m2 +/- 5 %
Strih - rovný; s pásom na gumu a sťahovacou šnúrkou - keprovka - široká min. 2,5 cm
Vrecká - 1 x na zadnom diely s rozmermi šírka 10,5 cm a výška 11,5 cm +/* 0,5 cm
požaduje sa - stálofarebnosť pri praní pri 95°C ( STN EN ISO 105-C)
požaduje sa - stálofarebnosť pri bielení chlórnanom ( STN EN 20105 - N01)
požaduje sa - zmena rozmerov po 3 cykloch prania pri 95 °C +/- 3% podľa noriem STN EN 5077
Požaduje sa, aby tovar spĺňal požiadavky - preukázanie zhody výrobkov v súlade s EN ISO 13688:2013
 6. Zimná bunda -  pánska
Funkcia
Pracovný odev.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
pánska ks 280
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- prevedenie - zateplená bunda
- - odopínateľná kapucňa
- - vnútorná manžeta v rukávoch
- - sťahovanie v dolnom okraji
- - dve spodné vrecká na zips
- - min. dve náprsné vrecká
- - reflexné prvky
- materiál - 100% polyester
- výplň - 100% polyester
- podšívka - 100 % polyester
- gramáž - min. 160g/m2
- farba - modrá
- veľkosti - upresní objednávateľ v konkrétnej objednávke
- požaduje sa, aby tovar spĺňal požiadavky - norma EN ISO 13688, EN 14058
 7. Zimná bunda - dámska
Funkcia
Pracovný odev.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
dámska ks 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- prevedenie - zateplená bunda
- - s kapucňou / na odopínanie alebo na pevno /
- - vnútorná manžeta v rukávoch
- - sťahovanie v dolnom okraji
- - dve spodné vrecká na zips
- - reflexné prvky
- materiál - 100% polyester
- výplň - 100% polyester
- podšívka - 100 % polyester
- gramáž - min. 140g/m2
- farba - modrá
- veľkosti - upresní objednávateľ v konkrétnej objednávke
- požaduje sa, aby tovar spĺňal požiadavky - norma EN ISO 13688, EN 14058
 8. Pracovný  plášť s dlhým rukávom dámsky a pánsky
Funkcia
Pracovný odev.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dámsky plášť s dlhým rukávom ks 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- prevedenie - spoločnéparametre - plášť s dlhým rukávom
- vzadu voľný pásik s gombíkom na stiahnutie
- farba - biela
- materiál - 100% bavla
- gramáž - 190 g/m2
- požaduje sa, aby tovar spĺňal požiadavky EN ISO 13688
Požaduje sa, aby tovar spĺňal požiadavky - preukázanie zhody výrobkov v súlade s EN ISO 13688:2013
 9. Pracovný  plášť s dlhým rukávom dámsky a pánsky
Funkcia
Pracovný odev.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pánsky plášť s dlhým rukávom ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- prevedenie - spoločnéparametre - plášť s dlhým rukávom
- vzadu voľný pásik s gombíkom na stiahnutie
- farba - biela
- materiál - 100% bavla
- gramáž - 190 g/m2
- požaduje sa, aby tovar spĺňal požiadavky EN ISO 13688
Požaduje sa, aby tovar spĺňal požiadavky - preukázanie zhody výrobkov v súlade s EN ISO 13688:2013
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom tejto Rámcovej dohody (ďalej len "dohoda") je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto dohode v predpokladaných množstvách, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto dohody.
1.1 Tovarom pre účely tejto dohody sú "Pracovné odevy pre zamestnancov v zdravotníctve " , ktorých špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto dohody(ďalej len "tovar“). Množstvá jednotlivých položiek sú uvedené ako predpokladané, maximálne množstvá.
2. Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typ tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých minimálnych technických vlastností tovaru požiadaviek na predmet dohody ) technickú dokumentáciu/katalógový list k predkladanému návrhu plnenia predmetu zákazky, v zmysle OPEP.
2.1 Dodávateľ môže nahradiť požadovanú dokumentáciu v bode 2. predložením čestného vyhlásenia, v ktorom vyhlási, že ním ponúkaný tovar spĺňa požiadavky objednávateľa na tovar uvedený v časti "Funkčná a technická špecifikácia Rámcovej dohody". V tomto prípade, je dodávateľ povinný predložiť katalógový list/technický list/produktový list všetkých ním ponúkaných tovarov v súlade s bodom 4.
2.2 Objednávateľ posúdi predložený "vlastný návrh plnenia zákazky" a najneskôr do troch ( 3 ) pracovných dní, odo dňa uzatvorenia dohody, odošle dodávateľovi informáciu o prijatí alebo zamietnutí predloženého návrhu. V prípade, ak dodávateľom predložený návrh plnenia predmetu zákazky nespĺňa podmienky uvedené v bode 2. a 2.1. tejto dohody, objednávateľ si vyhradzuje právo od dohody odstúpiť.
3. Objednávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za nasledovných podmienok:
- predložený ekvivalent bude spĺňať min. požiadavky objednávateľa na predmet zákazky, alebo
- predložený ekvivalent bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú min. požiadavky objednávateľa na predmet zákazky, alebo
- predložený ekvivalent bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zákazky ako sú požiadavky objednávateľa na funkčnosť predmetu zákazky, a
- predložený ekvivalent nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady , ktoré by musel zabezpečiť objednávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom objednávateľ ako prijatie ekvivalentu a
- prijatím predloženého ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy
3.1 Ak dodávateľom predložený ekvivalent nebude spĺňať min. požiadavky na tovar uvedené vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii, objednávateľ má právo odstúpiť od dohody z dôvodu podstatného porušenia dohody.
4. Dodávateľ je povinný, do troch ( 3) pracovných odo dňa uzatvorenia dohody s objednávateľom predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie nákupu, elektronicky e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa, povinné náležitosti dohody - doklady a dokumenty vo formáte .PDF ( odporúčaný formát ) :
a) Kalkuláciu ceny dohody t.j. štruktúrovaný rozpočet pre položky uvedené v časti "Funkčná a technická špecifikácia Rámcovej dohody", v ktorej uvedie:-jednotkovú cenu v EUR bez DPH za MJ, jednotkovú cenu v EUR s DPH za MJ, sadzbu DPH v %, celkovú cenu v EUR bez DPH za počet MJ, celkovú cenu v EUR s DPH za počet MJ, celkovú cenu za predmet dohody v EUR bez DPH a celkovú cenu za predmet dohody v EUR s DPH. Celková cena v predloženej kalkulácií musí byť v zhodná s celkovou cenou uzatvorenej dohody, uvedenej v čl. IV - Zmluvná cena.
Jednotlivé položky v kalkulácií môže dodávateľ zaokrúhliť na max. štyri (4) desatinné čísla, pričom výsledná celková cena v EUR bez DPH za predmet dohody a celková cena v EUR s DPH za predmet dohody musia byť zaokrúhlené ma dve (2) desatinné miesta. Vzor kalkulácie ceny dohody je Prílohou č. 1 Kalkulácia ceny.
b) Zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie predmetu dohody v rozsahu: meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkciu a zároveň meno a priezvisko, e-mailovú adresu a telefónny kontakt na hlásenie záručných vád objednávateľom.
c) Prospektový materiál/katalógový list/technický list (ďalej len "doklad") v slovenskom resp. českom jazyku, ním ponúkaného tovaru (každej položky) s popisom technických vlastností, hodnôt a parametrov ním ponúkaných tovarov, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností, hodnôt a parametrov tovaru. Tento doklad dodávateľ nepredkladá v prípade, že ho predložil v návrhu plnenia predmetu dohody v čase uzatvorenia dohody.
d) Každý kus má prišitý symbol údržby a všitú etiketu výrobcu.
e) Certifikát OEKO TEX Standard 100 trieda II, ES - materiály v kontakte s pokožkou musia mať preukázanú nezávadnosť.
f) Preukázanie zhody výrobkov v súlade s EN ISO 13688:2013 / položky  č.1, č. 2, č. 3, č. 4 , č. 5, č. 8 č. 9 , normou EN 14058  / položky tovaru č. 6 a č .7  / v slovenskom alebo českom jazyku.
g) Vyplnené a podpísané čestné vyhlásenie k  obmedzeniam vo verejnom obstarávaní v súvislosti s vojnovým konfliktom na Ukrajine – sankcie voči Rusku, ktoré je Prílohou č. 2 vo formáte PDF.
4.1 Dodávateľ môže nahradiť doklady /dokumenty uvedené v bode 4.písm. c) čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že ním ponúkaný tovar spĺňa podmienky určené objednávateľom a doklady/dokumenty sú dostupné vo verejne prístupných elektronických databázach. Dodávateľ v čestnom vyhlásení uvedie webový link pre položku, ktorej podmienky preukazuje čestným vyhlásením a objednávateľ si tieto informácie overí sám. Dokumenty/doklady musia byť vyhotovené alebo dostupné na webovej stránke v slovenskom, resp. českom jazyku.
4.1.1 V prípade, ak objednávateľ identifikuje nezrovnalosti alebo nejasnosti v informáciách alebo dôkazoch, ktoré dodávateľ poskytol v čestnom vyhlásení podľa bodu 4.1, objednávateľ požiada o doplnenie resp. doplnenie informácií (dokladov, dokumentov a pod.) a dodávateľ je povinný predložiť doklady a dokumenty vo forme naskenovaných dokumentov vo formáte PDF.
4.1.2 Objednávateľ si vyhradzuje právo vyžiadania a doručenia bezplatnej vzorky tovaru dodávateľom. Vzorku tovaru je dodávateľ povinný doručiť kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do  desiatich (10) pracovných dní odo dňa zaslania žiadosti o predloženie vzorky objednávateľom, do sídla objednávateľa. Všetky náklady spojené s poskytnutím vzorky (náklady na tovar, dopravu, balenie a pod.) znáša dodávateľ. V prípade, že vzorka nespĺňa min. parametre a hodnoty podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto dohode, objednávateľ si odstúpi od dohody.
4.2 Objednávateľ posúdi doklady /dokumenty podľa bodu 4. tejto dohody ako aj vzorky tovaru a najneskôr do troch (3) pracovných dní odo dňa ich doručenia, zašle dodávateľovi informáciu o splnení alebo nesplnení predložených povinných náležitostí dohody. V prípade nesplnenia objednávateľom zadaných povinných náležitostí dohody dodávateľom alebo ich nedoručenia v stanovenom termíne, objednávateľ uvedie dôvody a je oprávnený odstúpiť od dohody.
5. Dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to na 12 mesiacov odo dňa účinnosti tejto dohody resp. do vyčerpania finančného limitu dohody uvedeného v čl. IV. "Zmluvná cena" tejto dohody, podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr. Množstvá jednotlivých položiek tovaru uvedených v tejto dohode sú predpokladané a pre objednávateľa nie sú záväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo odobrať množstvo tovaru v závislosti od svojich prevádzkových potrieb za podmienky, že sa tým neprekročí finančný limit uvedený v tejto dohode a jednotkové ceny tovarov budú zachované počas plnenia dohody.
6. Dodávka predmetu dohody sa bude realizovať na základe písomných čiastkových objednávok objednávateľa vystavených a zasielaných elektronickou formou poverenou osobou objednávateľa, na základe aktuálnych prevádzkových potrieb objednávateľa s termínom dodania tovaru najneskôr do desiatich  (10) pracovných dní od dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi. Za termín doručenia e-mailovej objednávky sa považuje deň odoslania e-mailovej objednávky objednávateľom.
6.1 Dátum a čas doručenia tovaru si zmluvné strany dohodnú dva (2) pracovné dni vopred, elektronickou formou. V objednávke poverená osoba objednávateľom uvedie konkrétnu jednotlivú dodávku - druh , množstvo a miesto dodania tovaru. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru v pracovné dni, v čase od 08:00 - 14:00 hod.
7. Dodávateľ je povinný počas trvania tejto dohody informovať objednávateľa o všetkých zmenách údajov podstatných pre plnenie tejto dohody, najmä však o zmenách údajov týkajúcich sa tovaru - napr. zmena názvu tovaru, ukončená výroba tovaru, a pod., príp. iná podstatná zmena dodávaných tovarov.
7.1 V prípade, ak počas platnosti dohody bude ukončená výroba niektorého z druhov tovaru, je dodávateľ povinný ponúknuť objednávateľovi plne funkčný tovar s rovnakými, resp. vyššími parametrami a vlastnosťami, aké mal tovar, ktorého výroba bola ukončená (ďalej len "náhradný tovar"). Táto skutočnosť musí byť doložená oficiálnym vyhlásením výrobcu a dodávateľ je povinný tento doklad predložiť objednávateľovi. Cena náhradného tovaru nesmie byť vyššia ako cena pôvodného tovaru, ktorého výroba bola ukončená.
8. Súčasťou predmetu dohody sú služby spojené s dodaním tovaru, t. j. najmä zabezpečenie kompletizácie tovaru, jeho dopravy a vyloženia na mieste dodania. Všetky náklady spojené s riadnym dodaním tovaru, vrátane obalov, balenia a všetkých ostatných nákladov, ktoré vzniknú pri dodaní tovaru je dodávateľ povinný započítať do celkovej ceny tovaru. Dodávateľ nie je oprávnený navýšiť celkovú cenu dohody o náklady spojené s riadnym, vecným a funkčným dodaním tovaru objednávateľovi.
9. Miestom dodania predmetu dohody je pracovisko objednávateľa: Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice, Sklad všeobecného materiálu, Tr. SNP 1, 040 11 Košice.
10. Objednávateľ zabezpečí prístup do priestorov určených ako miesto dodania podľa bodu 9. pre osoby poverené dodávateľom na čas, nevyhnutne potrebný na dodanie predmetu dohody.
11. Dodávateľ je povinný pri každej dodávke tovarov, v dodacom liste uviesť okrem povinných náležitostí aj číslo dohody a číslo čiastkovej objednávky, dodané druhy tovarov, ich množstvo. Splnením dodávky sa rozumie dátum riadneho odovzdania a prevzatia tovaru dohodnutým spôsobom v mieste dodania uvedeného v bode 9 . Prevzatie tovaru potvrdzuje oprávnená osoba objednávateľa na dodacom liste, ktorý predloží dodávateľ pri dodaní tovaru.
12. Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto dodania tovaru na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred jeho poškodením alebo znehodnotením. Dodávateľ je povinný zabaliť objednaný počet kusov tovaru do prepravného obalu, ktorý sa nesmie poškodiť pri preprave, manipulácií a uskladnení a musí zabezpečiť účinnú ochranu tovaru voči akémukoľvek znehodnoteniu.
12.1 Dodanie tovaru v inom ako kompletnom stave a/alebo v inom ako požadovanom množstve a/alebo neroztriedený a/alebo nezabalený podľa požiadaviek objednávateľa sa považuje za porušenie dohody. Dodávateľ je povinný doručiť objednávateľovi tovar, ktorého záruka je 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia objednávateľom.
12.2 Tovar musí byť dodávateľom dodaný nový, nepoužívaný, kompletný zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa. Predávajúci sa zaväzuje, že dodaný tovar je certifikovaný, schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeob. záväzným právnym predpisom SR.
13. Po riadnom dodaní tovaru je dodávateľ povinný vystaviť faktúru v súlade s ustanovením §73 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty, najneskôr však do piateho (5) pracovného dňa v kalendárnom mesiaci, nasledujúcom po mesiaci, v ktorom došlo k dodaniu tovaru. Vystavenú faktúru je povinný doručiť v písomnej forme do sídla objednávateľa a v elektronickej forme, v čitateľnom formáte (PDF) je povinný doručiť ihneď po vystavení elektronicky na e-mailovú adresu: faktury@unlp.sk.
13.1 Splatnosť faktúr je v zmysle ustanovenia § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov šesťdesiat (60) kalendárnych dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech účtu dodávateľa. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech účtu dodávateľa.
13.2 V prípade, ak faktúra nebude obsahovať náležitosti alebo ak bude faktúra vykazovať iné vecné alebo formálne nedostatky, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na opravu alebo doplnenie. V takom prípade nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi.
14. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto dohody je viac ako 5%, v neprospech ceny podľa tejto dohody,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto dohody a nižšou cenou.
15. Objednávateľ je oprávnený vo vzťahu k dohodnutej cene tovaru pre každú čiastkovú objednávku počas trvania dohody požadovať od dodávateľa prehodnocovanie ceny tovaru s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na relevantnom trhu, pričom ak sú ceny na trhu nižšie, než ceny dohodnuté v tejto dohode, zmluvné strany sú oprávnené dohodnúť cenu pripadajúcu na príslušnú čiastkovú objednávku najviac v sume priemeru medzi tromi najnižšími cenami zistenými na trhu.
15.1 Na účely porovnania cien sa použije prieskum trhu, ktorý musí byť realizovaný za obdobie min. troch mesiacov bezprostredne predchádzajúcich určeniu ceny za opakované plnenie a zmluvné strany musia vziať do úvahy aspoň tri cenové ponuky na identické alebo zastupiteľné tovary, ak v čase zisťovania existujú.
15.2 Dodávateľ je povinný v prípade „prebiehajúcich akcií na tovar“ u dodávateľa za nižšie ceny, ako sú dohodnuté v tejto dohode, prípadne za ceny zvýhodnené počas trvania tejto dohody, ponúknuť objednávateľovi sortiment tovaru v akcii za „akciové ceny“, t. j. nižšie alebo zvýhodnené ceny.
16. Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne informovať objednávateľa o skutočnostiach, ktoré by bránili / bránia riadnemu plneniu tejto dohody zo strany dodávateľa.
17. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek podmienku podľa tejto dohody alebo akékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie podľa tejto dohody, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo odstúpiť od dohody.
18. V prípade omeškania dodávateľa s plnením podľa konkrétnej čiastkovej objednávky zaslanej objednávateľom, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny plnenia v EUR bez DPH, t.j. z ceny danej rozsahom konkrétnej čiastkovej objednávky, a to za každý deň omeškania.
19. V prípade, ak dodávateľ dodá objednávateľovi tovar, ktorý nespĺňa stanovenú kvalitu, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy z dôvodu porušenia zmluvných podmienok.
20. Pri uplatnení zodpovednosti dodávateľa za vady dodaného tovaru sa postupuje v zmysle ustanovení § 422 až § 442 Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.
21. Objednávateľ je povinný tovar prezrieť a skontrolovať pri jeho preberaní . V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom jeho požiadavkám, je objednávateľ oprávnený v lehote do  troch (3 ) pracovných dní od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho požiadavkám uvedeným objednávke.
22. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa a to v lehote najneskôr do piatich (5 )pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa. Všetky náklady spojené s oprávnenou reklamáciou objednávateľa znáša v plnom rozsahu dodávateľ.
23. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné s odkazom na §525 ods.2 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov. Súhlas kupujúceho je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
24. Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne kroky smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym iným spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojím veriteľom.
25. V prípade porušenia bodu 23. a 24.  je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 10% ( slovom: "desať percent" ) z výšky istiny postúpenej alebo inak zabezpečenej pohľadávky . Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok

44 983,20

44 983,20

Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typ tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých minimálnych technických vlastností tovaru požiadaviek na predmet dohody ) technickú dokumentáciu/katalógový list k predkladanému návrhu plnenia predmetu zákazky, v zmysle OPEP.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.12.2023 08:30

05.01.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.01.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 178
 213
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.01.2024 09:36 - Vstupná ponuka 44 983,00 € Cena bez DPH
05.01.2024 08:36 - Najvýhodnejšia ponuka 44 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS