00735779
Akadémia Policajného zboru v Bratislave
Sklabinská 1, Bratislava, 83517, SVK
36365998
Juniper s. r. o.
Saratovská 6E, Bratislava, 84102, SVK
Periodické Inšpekcie - OP a OS plynových zariadení
technická inšpekcia, skúšky, plynové zariadenia
Služba
1. Periodické inšpekcie - OP a OS Plynových zariadení a rozvodov
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Periodické inšpekcie - OP a OS Plynových zariadení a rozvodov | 1 x za rok | 3 | ||
Plynový horák WEISHAUPT G 30/2-A, ZM-LN - typ : TX3, Skupina Ba | ks | 1 | ||
Plynový horák WEISHAUPT G 30/2-A, ZM-LN, - typ : TX3, Skupina Ba | ks | 1 | ||
Plynový horák WEISHAUPT G 20/2-A, ZM-LM, - Skupina Ba | ks | 1 | ||
Plynový horák WEISHAUPT G 20/2-A, ZM-LM- typ : TX3, Skupina Ba | ks | 1 | ||
Vyvíjač pary plyn horák RS68/M BLU 389, Typ CFH 800, Skupina AaIV | ks | 1 | ||
Strednotlaký rozvod zemného plynu 90 kPa pre teplovodnú kotolňu do RS plynu a horáka RELIO, Skupina Bf, g Ah | ks | 1 | ||
Strednotlaký rozvod zemného plynu 20 kPa, Skupina B-g, A-h | ks | 1 | ||
Regulačná stanica plynu RS 1200/2/1 -DN50/100 so vstupným tlakom2,25 MPa a výstupným 100kPa, Skupina A f, Bg | ks | 1 | ||
Regulačná stanica plynu RS 3000/2/1-416 a strednotlaký rozvod o tlaku 20kPa do parnej kotolne, Skupina B f, g | ks | 1 | ||
Regulačná stanica a strednotlaký rozvod o tlaku 20 kPa do teplovodnej kotolne, Skupina B f, g | ks | 1 | ||
Strednotlaký rozvod zemného plynu 20 kPa do horáka APZ25 PZ, Skupina B g, A h | ks | 1 | ||
Strednotlaký rozvod zemného plynu 20kPa a 4ks horákov Weishaupt G30/2-A, Skupina B g, A h | ks | 1 | ||
Strednotlaký rozvod zemného plynu 20kPa do horáka APZ 420 a APZ25 PZ, Skupina B g, A h | ks | 1 |
Názov |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
Celková cena predmetu zmluvy a cena za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
Dodávateľ je povinný predložiť s uzatvorením zmluvného vzťahu kópie poistenia zodpovednosti za škodu spôsobenej pri plnení pracovných úloh a platného osvedčenia oprávnenej osoby/oprávnených osôb, ktorý budú vykonávať OP a OS plynových zariadení v zmysle vyhlášky č. 508/2009 Z. z. a zákona č. 124/2006 Z. z. |
Lehota plnenia predmetu zákazky je stanovená na 12 mesiacov. |
Plnenie predmetu zákazky bude uskutočňované na základe objednávok, ktoré budú vystavované v súlade s potrebami obstarávateľa až do vyčerpania celkovej maximálnej ceny za predmet zákazky alebo uplynutím 12 mesiacov od zazmluvnenia zákazky, v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Objednávateľ si vyžaduje právo nevyčerpať celkový limit za predmet zákazky. |
Miestom plnenia je Akadémia Policajného zboru v Bratislave, ulica Sklabinská 1. Plnenie bude uskutočňované v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa (7:00 – 14:00 hod.). |
Dodávateľ je povinný rešpektovať požiadavku objednávateľa realizovať predmet zmluvy tak, aby neprišlo k obmedzeniu užívania priestorov objednávateľa, resp. na skrátenie tohto obmedzenia na nevyhnutný rozsah. |
• Dodávateľ je povinný dohodnúť presný termín realizácie odbornej prehliadky a opráv so zodpovedným zamestnancom objednávateľa telefonicky a e-mailom, minimálne 2-3 pracovné dni pred samotnou realizáciou. Po príchode na miesto plnenia a pred výkonom činnosti sa bezpodmienečne ohlási zodpovednému zamestnancovi objednávateľa. |
Cena za skutočne poskytnutý predmet plnenia bude uhradená na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. Fakturovanie sa vykoná na základe skutočne vykonaných prác. |
Prílohou faktúry bude súpis všetkých vykonaných služieb, t. j. správy z OP a OS, objednávateľom odsúhlasený a podpísaný protokol o zistených závadách a nedostatkov z OP a OS, a objednávateľom odsúhlasený a podpísaný protokol o vykonaní opráv a vykonaných službách. |
Z odborných skúšok budú vypracované správy o vykonaní odbornej prehliadky a odbornej skúšky v rozsahu stanovenom vo Vyhláške č. 508/2009. Správu z odborných skúšok je potrebné doručiť v dvoch origináloch na oboznámenie (tlačená verzia a verzia v textovom dokumente WORD) a podpis obstarávateľovi pred vystavením faktúry, resp. zaslať spolu s faktúrou. |
Fakturovať sa bude vždy po ukončení príslušného čiastkového plnenia za zrealizovaný predmet objednávky. |
V prípade, že v zmluve nebudú zahrnuté kontaktné údaje uchádzača, sa uchádzač zaväzuje do 4 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť verejnému obstarávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Zmluva je uzatváraná na 3 roky: od 1.1.2024-31.12.2026 |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Sklabinská 1, Bratislava - mestská časť Rača, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
08.01.2024 07:00 — 31.12.2026 23:00
3,00 ks
11 000,00
11 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.12.2023 13:02
03.01.2024 13:00
03.01.2024 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.12.2023 15:43 - Vstupná ponuka | 11 000,00 | € | Cena bez DPH |
02.01.2024 15:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 600,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: