• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.12.2023 13:02
  •    Predkladanie ponúk
    03.01.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.01.2024 14:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.01.2024 14:15

Detail zákazky Z202314626

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.12.2023 13:02
  •    Predkladanie ponúk
    03.01.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.01.2024 14:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.01.2024 14:15

Základné údaje

Z202314626

OF-284032

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8784495

Objednávateľ

00735779

Akadémia Policajného zboru v Bratislave

Sklabinská 1, Bratislava, 83517, SVK

Dodávateľ

36365998

Juniper s. r. o.

Saratovská 6E, Bratislava, 84102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Periodické Inšpekcie - OP a OS plynových zariadení

technická inšpekcia, skúšky, plynové zariadenia

  • 71630000-3 - Technická inšpekcia a skúšanie

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Periodické inšpekcie - OP a OS Plynových zariadení a rozvodov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Periodické inšpekcie - OP a OS Plynových zariadení a rozvodov 1 x za rok 3
Plynový horák WEISHAUPT G 30/2-A, ZM-LN - typ : TX3, Skupina Ba ks 1
Plynový horák WEISHAUPT G 30/2-A, ZM-LN, - typ : TX3, Skupina Ba ks 1
Plynový horák WEISHAUPT G 20/2-A, ZM-LM, -  Skupina Ba ks 1
Plynový horák WEISHAUPT G 20/2-A, ZM-LM- typ : TX3, Skupina Ba ks 1
Vyvíjač pary plyn horák RS68/M BLU 389, Typ CFH 800, Skupina AaIV ks 1
Strednotlaký rozvod zemného plynu 90 kPa pre teplovodnú kotolňu do RS plynu a horáka RELIO, Skupina Bf, g Ah ks 1
Strednotlaký rozvod zemného plynu 20 kPa, Skupina B-g, A-h ks 1
Regulačná stanica plynu RS 1200/2/1 -DN50/100 so vstupným tlakom2,25 MPa a výstupným 100kPa, Skupina A f, Bg ks 1
Regulačná stanica plynu RS 3000/2/1-416 a strednotlaký rozvod o tlaku 20kPa do parnej kotolne, Skupina B f, g ks 1
Regulačná stanica a strednotlaký rozvod o tlaku 20 kPa do teplovodnej kotolne, Skupina B f, g ks 1
Strednotlaký rozvod zemného plynu 20 kPa do horáka APZ25 PZ, Skupina B g, A h ks 1
Strednotlaký rozvod zemného plynu 20kPa a 4ks horákov Weishaupt G30/2-A, Skupina B g, A h ks 1
Strednotlaký rozvod zemného plynu 20kPa do horáka APZ 420 a APZ25 PZ, Skupina B g, A h ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
Celková cena predmetu zmluvy a cena za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
Dodávateľ je povinný predložiť s uzatvorením zmluvného vzťahu kópie poistenia zodpovednosti za škodu spôsobenej pri plnení pracovných úloh a platného osvedčenia oprávnenej osoby/oprávnených osôb, ktorý budú vykonávať OP a OS plynových zariadení v zmysle vyhlášky č. 508/2009 Z. z. a zákona č. 124/2006 Z. z.
Lehota plnenia predmetu zákazky je stanovená na 12 mesiacov.
Plnenie predmetu zákazky bude uskutočňované na základe objednávok, ktoré budú vystavované v súlade s potrebami obstarávateľa až do vyčerpania celkovej maximálnej ceny za predmet zákazky alebo uplynutím 12 mesiacov od zazmluvnenia zákazky, v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Objednávateľ si vyžaduje právo nevyčerpať celkový limit za predmet zákazky.
Miestom plnenia je Akadémia Policajného zboru v Bratislave, ulica Sklabinská 1. Plnenie bude uskutočňované v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa (7:00 – 14:00 hod.).
Dodávateľ je povinný rešpektovať požiadavku objednávateľa realizovať predmet zmluvy tak, aby neprišlo k obmedzeniu užívania priestorov objednávateľa, resp. na skrátenie tohto obmedzenia na nevyhnutný rozsah.
• Dodávateľ je povinný dohodnúť presný termín realizácie odbornej prehliadky a opráv so zodpovedným zamestnancom objednávateľa telefonicky a e-mailom, minimálne 2-3 pracovné dni pred samotnou realizáciou. Po príchode na miesto plnenia a pred výkonom činnosti sa bezpodmienečne ohlási zodpovednému zamestnancovi objednávateľa.
Cena za skutočne poskytnutý predmet plnenia bude uhradená na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. Fakturovanie sa vykoná na základe skutočne vykonaných prác.
Prílohou faktúry bude súpis všetkých vykonaných služieb, t. j. správy z OP a OS, objednávateľom odsúhlasený a podpísaný protokol o zistených závadách a nedostatkov z OP a OS, a objednávateľom odsúhlasený a podpísaný protokol o vykonaní opráv a vykonaných službách.
Z odborných skúšok budú vypracované správy o vykonaní odbornej prehliadky a odbornej skúšky v rozsahu stanovenom vo Vyhláške č. 508/2009. Správu z odborných skúšok je potrebné doručiť v dvoch origináloch na oboznámenie (tlačená verzia a verzia v textovom dokumente WORD) a podpis obstarávateľovi pred vystavením faktúry, resp. zaslať spolu s faktúrou.
Fakturovať sa bude vždy po ukončení príslušného čiastkového plnenia za zrealizovaný predmet objednávky.
V prípade, že v zmluve nebudú zahrnuté kontaktné údaje uchádzača, sa uchádzač zaväzuje do 4 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť verejnému obstarávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Zmluva je uzatváraná na 3 roky: od 1.1.2024-31.12.2026
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sklabinská 1, Bratislava - mestská časť Rača, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

08.01.2024 07:00 — 31.12.2026 23:00

3,00 ks

11 000,00

11 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.12.2023 13:02

03.01.2024 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.01.2024 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 299
 60
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.12.2023 15:43 - Vstupná ponuka 11 000,00 € Cena bez DPH
02.01.2024 15:28 - Najvýhodnejšia ponuka 10 600,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS