00351806
Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín
Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, 91250, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Jednorazové utierky
papierové utierky, jednorazové utierky, rolované utierky, perforované, skladané
Tovar, Služba
1. Papierové utierky tissue, rolované, 19 cm x 100 m, priemer 19 cm
|
|
---|---|
Funkcia |
Jednorazové papierové hygienické utierky slúžiace na utretie rúk, povrchov a pod. Vhodné pre gastro-sektor, školy a pod. Utierky musia dobre obsorbovať vlhkosť, do zásobníka INTRO s vnútorným odvíjaním |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Papierové utierky tissue, rolované, 2-vrstvové, rozmer 19 cm x 100 m, priemer 19 cm, perforácia 22 cm, biele, balenie: 6 ks / bal, vnútorné odvíjanie, 100 % celulóza, vhodné do zásobníka INTRO s vnútorným odvíjaním | kus | 540 |
2. Papierové utierky tissue, rolované, 20 cm x 150 m
|
|
---|---|
Funkcia |
Jednorazové papierové hygienické utierky slúžiace na utretie rúk, povrchov a pod. Vhodné pre gastro-sektor, školy a pod. Utierky musia dobre obsorbovať vlhkosť, do zásobníka INTRO s automatickým odstrihom |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Papierové utierky tissue, rolované, 2-vrstvové, biele, 20 cm x 150m, balenie: 6ks / bal, materiál: PAP - 100% celulóza, vhodné do zásobníka INTRO s automatickým odstrihom, 2-vrstvové bez perforácie, výborná absorbčná schopnosť. | kus | 480 |
3. Jednorazové papierové dvojvrstvové utierky typu Zig Zag, 25x20 cm
|
|
---|---|
Funkcia |
Jednorazové papierové hygienické utierky slúžiace na utretie rúk, povrchov a pod. Vhodné pre gastro-sektor, školy a pod. Utierky musia dobre obsorbovať vlhkosť. Typ zásobníka na skladané papierové utierky ARIOSO® PURE READY |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Jednorazové papierové dvojvrstvové utierky typu Zig Zag , jemné, pevné, savé, skladané ZZ, 25x20 CM, 2-vrstvové, 100 % celulóza, balenie: 20 balíkov po 150 kusov utierok v balíku. | balík | 1200 |
Názov |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka), ktoré spĺňajú technickú špecifikáciu predmetu zákazky s uvedením mernej jednotky, jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta ( rozpis cien bez DPH za mernú jednotku, s DPH za mernú jednotku) jednotlivých položiek tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke (napr. množstvo, druh tovaru) alebo nebude v súlade s Technickými vlastnosťami predmetu zmluvy, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. Ak tovar bude dodaný v iných baleniach, je potrebné dodané množstvo prepočítať tak, aby bolo v súlade s požiadavkou. |
Požaduje sa poskytovanie plnenia vo viacerých častiach a to na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa v množstve podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. |
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 24 hodín od uzavretia zmluvy, doručil (e-mailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo. |
Požaduje sa dodanie tovaru: |
- do 5 dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy), v pracovných dňoch v čase od 8:00 hod. do 14:00 hod., |
- s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH. |
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. Predávajúci berie na vedomie a nebude požadovať od objednávateľa preddavok na kúpnu cenu. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Splatnosť faktúry je 30 dní. Dodávateľ je oprávnený fakturovať vždy len skutočne dodaný predmet zmluvy a to po každej jednotlivej objednávke. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti (v zmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov) alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy EKS. |
Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom. |
Požaduje sa, aby zmluvná cena v sebe zahŕňala: - dopravné náklady vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia na mieste požadovaného dodania, poistenie prepravy, clo, poistné, balenie, doručenie vzoriek a DPH. Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
V prípade ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodený tovar alebo tovar, ktorý nebude dodaný v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky, uvedenej v zmluve. Takýto tovar objednávateľ nebude akceptovať a má právo odstúpiť od zmluvy. Následne objednávateľ vyhotoví neuspokojivú referenciu. |
Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu/faktúry, z dôvodu zamedzenia prípadnej reklamácie. |
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba Objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu Dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru. |
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša Dodávateľ. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Osobitných požiadavkach na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Predpokladané množstvo predmetu kúpy, uvedené v predmete, sa považuje za približné, orientačné a môže sa počas platnosti zmluvy zmeniť podľa reálnych potrieb kupujúceho. Zároveň si obstarávateľ vyhradzuje právo neodobrať všetko uvedené množstvo. |
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza údaj alebo odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s úplne rovnakými parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa. |
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS. |
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to odberateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení). |
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si Objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
05.01.2024 07:00 — 12.01.2024 15:00
1,00 celok
4 885,20
4 071,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.12.2023 13:15
29.12.2023 10:00
29.12.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.12.2023 12:18 - Vstupná ponuka | 4 885,20 | € | Cena s DPH |
29.12.2023 09:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.