• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.12.2023 15:51
  •    Predkladanie ponúk
    16.01.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.01.2024 14:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.01.2024 15:10

Detail zákazky Z202314600

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.12.2023 15:51
  •    Predkladanie ponúk
    16.01.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.01.2024 14:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.01.2024 15:10

Základné údaje

Z202314600

OF-283683

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8826197

Objednávateľ

00603201

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Toaletný papier a hygienické výrobky z papiera/ 2024

toaletný papier, jednorazové utierky, servítky

  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 33771000-5 - Hygienické výrobky z papiera
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Toaletný papier a hygienické výrobky z papiera
Funkcia
toaletný papier a hygienické výrobky z papiera
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Detské vlhčené utierky - antibakteriálne  Balenie: ks (min. 72 utierok) ks 1600
2. Servítky Rozmer: 33x33 cm Farba: biela Balenie: min. 500 ks/bal. bal 120
3. Papierové vreckovky vyťahovacie - min. 2 vr. Balenie: min.100 ks v krabičke krab 2000
4. Hygienické vreckovky, Vrstvy: min. 4, 100 % celulóza Balenie: min.10 ks/bal bal 100
5. Jednorazové papierové utierky rolka MAXI alebo ekvivalent, Materiál: 100 % celulóza Rozmer: v20xš17,5 cm dĺžka: min. 250 m Balenie: min.2 ks/bal.- min. 2 vr. bal 230
6. Jednorazové papierové utierky rolka Tissue alebo ekvivalent Materiál: PAP - 100% celulóza Priemer: 12cm Rozmer: 20cm x 60m Balenie: min.12 ks/bal. Počet vrstiev: min. 2 bal 270
7. Jednorazové papierové utierky so stredovým odvíjaním Priemer: 19 cm Výška: 22 Balenie: min. 6ks/bal bal 1180
8. Utierka papierová Katrin Ultima towell Plus alebo ekvivalent na ruky - tak aby sedelo do dávkovača Katrin Zásobník: Katrin Zloženie: min. 2vr., 100mx210mm Farba: biela Balenie: min. 6bal./kartón kart 200
9. Jednorazové papierové utierky kotúčové TORK mini M3 - 473246 alebo ekvivalent - tak aby sedelo do dávkovača TORK Rozmer útržku: 19,8 cm x 35 cm Počet útržkov v kotúči: min. 343 Dĺžka kotúča: min. 120 m Balenie: min. 12 ks/bal. - min. 1 vrstva bal 800
10. Jednorazové papierové utierky kotúčové TORK Midi M4 - 473242 alebo ekvivalent - tak aby sedelo do dávkovača TORK Materiál: celulóza/recyklát Priemer: 20,0 cm Dĺžka kotúča: min. 300 m Počet útržkov: min. 857 Rozmer útržku: 19,8 x 35 cm Balenie: min. 6 ks/bal bal 400
11. Jednorazové papierové utierky TORK WIPING Paper M4 – 473472 alebo ekvivalent Farba: biela, Balenie: min. 6ks/bal.- min. 2 vr. bal 124
12. Jednorazové papierové utierky Linteo ZZ Satin alebo ekvivalent Materiál: 100% biela celulóza Rozmer: 25x23 cm Balenie: min. 20 bal./min. 150 ks – celkom min. 3000 ks/kartón kart 200
13. Jednorazové papierové utierky TORK Premium ZZ – 100278 alebo ekvivalent - tak aby sedelo do dávkovača TORK - min. 2 vr. Balenie: min. 20 bal./min. 150 ks – celkom min.3000 listov/kartón Farba: biela kart 200
14. Jednorazové papierové utierky TORK H3  290135 alebo ekvivalent - tak aby sedelo do dávkovača TORK Farba: zelená alebo podľa výberu objednávateľa, Rozmery: šírka (celá): 24,8 cm dĺžka (celá): 23 cm šírka (skladaná): 24,8 cm dĺžka (skladaná): 11,5 cm, Balenie: min. 20 bal./min. 200 ks – celkom min. 4000 listov/kartón kart 2
15. Detský vlhčený toaletný papier Zloženie: viskóza+polyester Farba: biela, Veľkosť: š8xd37xv8       Balenie: 1 ks/min. 50 ks ústrižkov ks 21
16. Katrin systém Toilet alebo ekvivalent – toaletný papier- tak aby sedelo do dávkovača Katrin Zásobník: Katrin systém so špulkou Farba: biela Zloženie: min. 100 m, min. 2 vr. Balenie: min. 36 kotúčov v kartóne. kart 48
17. Toaletný papier Mini Jumbo Katrin Classic Gigant alebo ekvivalent - tak aby sedelo do dávkovača Katrin - priemer 18 cm - min.2vr. min. 800 útržkov Farba: biela Balenie: min. 12 ks/kartón kart 130
18. Toaletný papier Mini Jumbo Katrin Classic Gigant alebo ekvivalent - tak aby sedelo do dávkovača Katrin - priemer 23 cm - 2vr. min. 800 útržkov Farba: biela Balenie: min. 12 ks/kartón kart 130
19. Toaletný papier Mini Jumbo Katrin Classic Gigant alebo ekvivalent - tak aby sedelo do dávkovača Katrin- priemer 26 cm- 2vr.min. 800 útržkov Farba: biela Balenie: min. 12 ks/kartón kart 130
20. Toaletný papier XXL, Zloženie: celulóza Balenie: min.12 ks/bal.(min.65 m rolka)- min. 2vr.Farba: biela bal 1580
21. Toaletný papier TORK TOILET ROLL SMART – 472242 alebo ekvivalent - tak aby sedelo do dávkovača TORK Farba. Biela Počet vrstiev: min. 2 Počet útržkov: min.1150 Balenie: min. 6 ks/bal. bal 320
22. Zásobník na toaletný papier T62T- na toaletný papier Jumbo alebo ekvivalent - tak aby sedel na rovnaké typy náplní ako T62T, priemer 28 cm, Materiál: plast, Farba: transparentná alebo podľa výberu objednávateľa, Rozmery: výška 325 x šírka 310 x hĺbka 130 mm ks 14
23. Zásobník TORK na skladané utierky ZZ alebo ekvivalent - tak aby sedel na rovnaké typy náplní ako zásobník TORK,Materiál: nerozbitná umelá hmota- uzamykateľný- s indikátorom množstva ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr.
2. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa vrátane dopravy na miesta plnenia na paletách na území Mestskej časti Petržalka.
3. Požaduje sa dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
4. Ekvivalentom sa rozumie výrobok, ktorý je rovnocennou náhradou požadovanej značky výrobku, ktorý je podobný svojim zložením a vlastnosťami výrobku požadovanej značky a má rovnaké alebo lepšie výsledky vzhľadom na funkciu, na ktorú je výrobok požadovanej značky určený.
5. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií.
6. Požaduje sa, aby dodávateľ na požiadanie objednávateľa predložil bezodplatne vzorky tovaru, bude sa jednať najmä o položky, v ktorých ponúka ekvivalent tovaru, v lehote dohodnutej s objednávateľom. V prípade, že dodávateľ predloží objednávateľovi vzorky tovaru, ktoré nezodpovedajú popisu a technickej špecifikácii podľa popisu v predmete zákazky, konanie dodávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
7. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas doby trvania tejto zmluvy a prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru. Požaduje sa predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) a obrázkov nacenených výrobkov pri predložení ponuky. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie.
8. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti  zmluvy.
9. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
10. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa.
11. Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu alebo faktúry za účasti osoby dodávateľa, objednávateľ neakceptuje doručenie tovaru prepravnou službou (kuriér, pošta a pod.), ako ucelený balík/balíky bez možnosti rozbalenia a skontrolovania po jednotlivých položkách priamo pri dodaní, takto doručený tovar nebude prevzatý. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
12.Objednávateľ požaduje lehotu splatnosti faktúry 30 dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať náležitosti v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať zákonom predpísané náležitosti alebo bude obsahovať chybné údaje, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na doplnenie alebo opravu. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi.
13. Objednávateľ je oprávnený neprevziať predmet dohody alebo jeho časť, ak tovar je poškodený.
14. Objednávateľ je oprávnený neprevziať predmet dohody alebo jeho časť, ak tovar vykazuje akékoľvek odchýlky od dohodnutého predmetu zmluvy.
15. Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu poškodeného tovaru za nový nepoškodený tovar, najneskôr do siedmich pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru, v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním poškodeného tovaru.
16. V prípade opakovaného dodania poškodeného tovaru dodávateľom, má objednávateľ právo na odstúpenie od tejto zmluvy a bezodkladné vrátenie zaplatenej kúpnej ceny za dodaný poškodený tovar.
17. Dodávku tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 8:00-14.00 hod, vopred treba avizovať.
18. Objednávateľ je pri prevzatí tovaru povinný prekontrolovať jeho kompletnosť a úplnosť . V prípade akýchkoľvek vád tovaru, resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste je oprávnený u dodávateľa tovar reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste.
19. Dodaný tovar musí byť nepoškodený a v bezchybnom stave s parametrami a vlastnosťami podľa vyššie uvedenej špecifikácie. Tovar musí byť dodaný v originálnom, neotvorenom a neporušenom balení. Tovar musí byť dodaný so záručným listom.
20. Dodávateľ je povinný poskytnúť záruku na každý dodaný predmet v trvaní minimálne 24 mesiacov, poprípade dobu expirácie minimálne 12 mesiacov.
21. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom.
22. Dodanie tovaru bude prebiehať formou čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru. Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy/objednávky na plnenie od Objednávateľa - do 7 kalendárnych dní. Interval opakovaných plnení je približne 1x za mesiac pri rámcovej dohode. Celkové množstvá a druhy jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovaru v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
23. Nedodržanie požiadavky č. 3,6,7,11,16 a 21 objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kutlíková 17, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

204 434,40

170 362,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.12.2023 15:51

16.01.2024 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.01.2024 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 344
 109
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.01.2024 13:19 - Vstupná ponuka 204 434,40 € Cena s DPH
16.01.2024 08:12 - Najvýhodnejšia ponuka 108 586,33 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS