• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.12.2023 14:17
  •    Predkladanie ponúk
    03.01.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.01.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.01.2024 10:50

Detail zákazky Z202314595

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.12.2023 14:17
  •    Predkladanie ponúk
    03.01.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.01.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.01.2024 10:50

Základné údaje

Z202314595

OF-283966

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8784481

Objednávateľ

35542861

Základná škola Považská 12

Považská 12, Košice, 04011, SVK

Dodávateľ

46954767

EMATRADE s.r.o.

Krosnianska 79, Košice, 04022, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ovocie a zelenina

ovocie, zelenina, banány, citrusové plody, jablká, hrušky, hrozno, slivky, brokolica, cibuľa, kaleráb, kapusta, paradajky, paprika, mrkva, šalát, zeler, zemiaky

  • 03220000-9 - Zelenina, ovocie a orechy
  • 03222200-5 - Citrusové plody
  • 03222320-2 - Jablká, hrušky a dule
  • 03222111-4 - Banány
  • 03222340-8 - Hrozno
  • 03222334-3 - Slivky
  • 03221430-9 - Brokolica
  • 03221113-1 - Cibuľa
  • 03221410-3 - Kapusta
  • 03221240-0 - Paradajka
  • 15872100-2 - Paprika
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ovocie a zelenina
Funkcia
Dodávka ovocia a zeleniny na prípravu jedál do školskej kuchyne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Avokádo, zrelé ks 30
2.100 % ovocná šťava Jablko hruška, 100% podiel ovocia, lisovane za studena, bez pridania cukru a konzervantov, balenie 200 ml ks 400
3. 100% ovocná šťava Jablková, 100% podiel ovocia, lisovane za studena, bez pridania cukru a konzervantov, balenie 200 ml ks 1600
4. 100% ovocná šťava MIX ovocie, 100% podiel ovocia, lisovane za studena, bez pridania cukru a konzervantov, balenie 200 ml ks 400
5. 100% ovocná šťava Pomaranč voľné 100% podiel ovocia, lisovane za studena, bez pridania cukru a konzervantov, balenie 200 ml ks 400
6. Baklažány - neprezreté kg 100
7. Banány - žlté, zrelé, bez škvŕn kg 400
8. Bataty kg 300
9. Bazalka, čerstvá, voľná kg 5
10. Brokolica kg 100
11. Broskyne, zrelé kg 300
12.  Cesnak kg 70
13. Cibuľa biela, suchá kg 50
14. Cibuľa červená, suchá kg 20
15. Cibuľa žltá, suchá kg 950
16. Cibuľka jarná, čerstvá, voľná zväzok 50
17. Citróny kg 45
18. Cuketa kg 100
19. Červená repa kg 230
20. Čučoriedky, balenie 125 g ks 800
21. Detská výživa, balená 180 g ks 1020
22. Fazuľka zelená kg 20
23. Fenikel kg 10
24. Figa čerstvá ks 200
25. Grep, zrelý kg 150
26. Hliva ustricová, čerstvá ks 50
27. Hrášok čerstvý kg 50
28. Hrozno biele, veľkoplodé kg 80
29. Hrozno čierne, veľkoplodé kg 80
30. Hrušky neprezreté kg 150
31. Chren čerstvý kg 6
32. Jablká zrelé, rôzne odrody kg 600
33. Jahody, zrelé kg 60
34. Kaleráb kg 300
35. Kaleráb mladý ks 1500
36. Kapusta hlávková biela, krájaná kg 100
37. Kapusta hlávková červená, krájaná kg 100
38. Kapusta čínska kg 190
39. Kapusta hlávková biela kg 500
40. Kapusta hlávková červená celá kg 350
41. Kapusta kyslá kg 550
42. Kapustné listy, kyslé na plnenie, balené, 20 ks v balení balenie 40
43. Karfiol ks 380
44. Kel kg 120
45. Kiwi, zrelé ks 600
46. Kôpor čerstvý kg 5
47. Maliny, balenie 125 g ks 800
48. Mandarínky, zrelé kg 250
49. Marhule, zrelé kg 250
50. Mäta, voľná, čerstvá kg 7
51. Medvedí cesnak kg 5
52. Melón cukrový, zrelý kg 300
53. Melóny červené, zrelé kg 300
54. Mrkva kg 800
55. Nektarinky, zrelé kg 110
56. Paprika - kápia kg 10
57. Paprika kalifornská farebná kg 30
58. Paprika zelená IV - IX kg 100
59. Paprika zelená X - III kg 100
60. Paradajky X - III, zrelé kg 250
61. Paradajky IV - IX, zrelé kg 250
62. Paradajky-cherry, balenie 250 g. ks 100
63. Paštrnák kg 100
64. Patizón kg 50
65. Petržlen kg 415
66. Petržlenová vňať, čerstvá kg 70
67. Pomaranče, zrelé kg 420
68. Pór kg 90
69. Redkvička biela kg 35
70. Redkvička biela zväzok zväzok 200
71. Redkvička červená zväzok 25
72. Redkvička čierna kg 20
73. Ringloty, zrelé kg 150
74. Rozmarín, čerstvý, voľný kg 0,5
75. Slivky, zrelé, neprezreté kg 350
76. Sušené hrušky, balené ks 1000
77. Sušené jablká, balené ks 1000
78. Sušené slivky, balené ks 1000
79. Šalát ľadový, čerstvý ks 100
80. Šampiňóny kg 200
81. Špargľa kg 30
82. Šťava z kyslej kapusty, balené ks 50
83. Tekvica biela kg 60
84. Tekvica Hokaido kg 100
85. Tekvica maslová kg 60
86. Tymián kg 1
87. Uhorky poľné kg 200
88. Uhorky šalátové kg 600
89. Zázvor kg 2
90. Zeler kg 330
91. Zemiaky balené, čisté, celé, vákuovo balené kg 800
92. Zemiaky nové kg 1000
93. Zemiaky ružové kg 1500
94. Zemiaky žlté kg 7500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zelenina, ovocie a huby – kvalita akostná trieda, tovar musí mať pred sebou minimálne 3/4 záručnej doby
Zelenina, ovocie a huby – kvalita čerstvé, nepoškod., zrelé, celé, zdravé, bez známok hniloby, plesne a vysychania, bez škodcov a bez poškodenia spôsobeného škodcami, bez akýchkoľvek vidit. cudzích látok, cudzieho pachu alebo chuti
Zelenina, ovocie a huby – kvalita plody musia byť toho istého pôvodu, odrody, obchodnej triedy a kvality, dokazovať uspokojivú zrelosť, nesmú byť prezrelé
Zelenina, ovocie a huby preferujeme produkty z integrovanej alebo ekologickej produkcie, pri sezónnom ovocí a zelenine regionálny sortiment
Zemiaky balené, odrodovo jednotné, označené krajinou pôvodu a varným typom bez nadmernej povrchovej vlhkosti, bez rozsiahlej chrastavitosti, so zacelenými poraneniami, bez cudzích prímesí a nečistôt
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPEP“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie.
2. Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané.
3. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ úspešnému  uchádzačovi v súlade s platným certifikátom ATP.
4. Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré bude obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru a lehotu plnenia s možnosťou elektronického objednávania tovaru prostredníctvom E-shopu.
5. Objednávateľ predloží objednávku dodávateľovi najneskôr deň pred termínom dodávky a to do 11.00 hod. Objednávateľ má právo objednávať presné množstvá (kg, ks) bez podmienky odberu minimálneho množstva. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar denne do 8:00 hod.
6. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 2 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru.
7. Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej dodávateľom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch.
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú výrobcom stanovenú exspiračnú dobu a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami.
9. Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
10. Kúpna cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s dodávkou.
11. Cenu tovaru je možné meniť písomnou dohodou zmluvných strán podľa Zákona č. 345/2015, § 18, ods. 3, písm. b.
12. Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania objednávateľom, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezónne ceny týkajú.
13. Ak zistená aktuálna trhová cena za dodávku tovaru, ktorý má byť predmetom zamýšľanej objednávky bude nižšia, ako cena tovaru určená podľa tejto zmluvy, je objednávateľ oprávnený v objednávke na dodanie tovaru požadovať od dodávateľa dodanie predmetného tovaru za cenu zodpovedajúcu aktuálnej trhovej cene za dodávku tovaru, ktorá má byť predmetom objednávky.
14. Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
15. Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar do miesta dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty.
16. Zmluvné strany sa týmto v súlade s čl. 18.1 platných OPEP dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán môže vypovedať zmluvu aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je dva mesiace od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
17. Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ vystaví negatívnu referenciu.
18. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 12 mesiacov odo dňa jej uzatvorenia,resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
19. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno priezvisko, e-mail, telef. kontakt.
20. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
21. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží potvrdenie o hygienickej spôsobilosti dopravn. prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravin. kódexu SR (napr. úradný záznam Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR, alebo certifikát ATP z TSÚ Piešťany a súčasne doklad o tom, že vozidlo s certifikátom je vo vlastníctve uchádzača). V prípade, ak dodávka tovaru sa bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, uchádzač predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygien. spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky.
22. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží doklad o evidencii v registri podnikateľov s ovocím a zeleninou vydaný Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR podľa čl. 10 nariadenia (EÚ) č. 543/2011.
23. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný doklad o správnej výrobnej praxi, správnej hygienickej praxi : HACCP Systém analýzy rizika a stanovenia kritických kontrolných bodov vo výrobe. Zo zákona o potravinách č. 152/1995 a jeho neskorších noviel, ako aj Potravinového kódexu SR vyplýva povinnosť pre všetkých výrobcov a osoby, ktoré manipulujú alebo uvádzajú potraviny do obehu, vypracovať a zaviesť do praxe Správnu výrobnú prax a systém zabezpečenia kontroly hygieny potravín HACCP.
24. Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku a môžu sa predkladať aj v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka.
25. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Považská 12, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

12

1,00 Celok

54 848,55

54 848,55

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.12.2023 14:17

03.01.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.01.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 245
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.12.2023 21:37 - Vstupná ponuka 54 840,50 € Cena s DPH
24.12.2023 21:37 - Najvýhodnejšia ponuka 54 840,50 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS