30796482
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK
52577465
brainit.sk, s. r. o.
Veľký Diel 3323, Žilina, 01008, SVK
Obnova služieb technickej podpory Oracle WebLogic
technická podpora, informačné systémy, slžby, softvér
Služba
1. Obnova služieb technickej podpory Oracle WebLogic.
|
|
---|---|
Funkcia |
Obnova služieb technickej podpory Oracle WebLogic Server Standard Edition - Processor Perpetual na 12 mesiacov v počte 4 ks. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Oracle WebLogic Server Standard Edition - Processor Perpetual | ks | 4 |
Názov |
1. Predmetom zmluvy je obnova služieb technickej podpory Oracle WebLogic Server Standard Edition - Processor Perpetual (ďalej len „predmet zmluvy“). |
2. Miestom dodania predmetu zmluvy je sídlo objednávateľa. Kontaktnú osobu objednávateľ oznámi dodávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
3. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi rozpočet predmetu zmluvy, kópiu potvrdenia spoločnosti Oracle, že dodávateľ je autorizovaným dodávateľom na poskytnutie predmetu zmluvy a číslo bankového účtu na úhradu faktúry a mailovú adresu kontaktnej osoby. |
4. Objednávateľ vystaví na predmet zmluvy objednávku, ktorú doručí poštou alebo e-mailom na mailovú adresu kontaktnej osoby dodávateľa. Dodávateľ je povinný najneskôr nasledujúci pracovný deň po doručení objednávky potvrdiť príjem a akceptáciu objednávky písomne alebo e-mailom. V potvrdení a akceptácii objednávky dodávateľ uvedie presný dátum dodania predmetu zmluvy. Objednávka sa považuje za akceptovanú dodávateľom aj v prípade, ak márne uplynula lehota na akceptáciu objednávky. |
5. Dodávateľ je povinný začať poskytovať služby technickej podpory najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa potvrdenia prijatia objednávky. |
6. Pri odovzdaní predmetu zmluvy dodávateľ odovzdá objednávateľovi všetky doklady potrebné na prevzatie a užívanie predmetu zmluvy. |
7. Dodávateľ vystaví faktúru za dodaný predmet zmluvy do 5 pracovných dní od podpísania dodacieho listu oboma zmluvnými stranami. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je originál dodacieho listu. |
8. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy na kúpnu cenu. Úhrada za dodanie predmetu zmluvy bude realizovaná bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. |
9. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle právnych predpisov o dani z pridanej hodnoty a účtovníctve. |
10. V prípade, ak dodávateľ dodá predmet zmluvy, ktorý nespĺňa akúkoľvek objednávateľom požadovanú technickú, funkčnú alebo osobitnú požiadavku na plnenie, alebo bude v omeškaní s plnením záväzku, považuje to objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy a je oprávnený od zmluvy okamžite odstúpiť |
Žellova 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
02.01.2024 00:00 — 12.01.2025 00:00
4,00 ks
7 990,53
6 658,78
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.12.2023 11:05
28.12.2023 12:00
28.12.2023 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.12.2023 09:24 - Vstupná ponuka | 7 989,60 | € | Cena s DPH |
28.12.2023 11:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 989,34 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: