• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.12.2023 09:54
  •    Predkladanie ponúk
    28.12.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.12.2023 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.12.2023 10:55

Detail zákazky Z202314565

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.12.2023 09:54
  •    Predkladanie ponúk
    28.12.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.12.2023 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.12.2023 10:55

Základné údaje

Z202314565

OF-283946

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8770166

Objednávateľ

00735779

Akadémia Policajného zboru v Bratislave

Sklabinská 1, Bratislava, 83517, SVK

Dodávateľ

31428819

MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.

Krajinská cesta 3, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mrazené výrobky

mrazené výrobky, konzerva, ryby, rybie filé, zelenina

  • 15896000-5 - Hlboko zmrazené výrobky
  • 15897200-4 - Výrobky v konzerve
  • 15220000-6 - Mrazené ryby, rybie filé a ostatné rybie mäso
  • 15331100-8 - Čerstvá alebo mrazená zelenina
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mrazené výrobky
Funkcia
Mrazené výrobky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tuniak v oleji 1kg kg 200
Tuniakové steaky v oleji 170g ks 200
Treščia pečeň vo vlastnom oleji 121g ks 200
Šalát z lososa v mexickej omáčke 170g ks 120
Rezy z makrely v oleji 170g ks 200
Rezy z makrely v paradajkovej omáčke 170g ks 200
Rezy zo sleďov v oleji 170g ks 150
Rezy zo sleďov so zeleninou 170g ks 100
Rezy zo sleďov v paradajkovej omáčke 170g ks 150
Rezy zo sleďov v mexickej omáčke 170g ks 100
Šproty v oleji so zeleninou 170g ks 100
Rybí šalát v majonéze EXKLUZIV 140g ks 150
Treska v majonéze EXKLUZIV 3 kg kg 100
Vajíčkový šalát 140g ks 100
Vajíčkový šalát 1 kg kg 40
Vlašský šalát 3kg kg 120
Filety z alj. tresky 10% glazúra GASTRO 5kg kg 600
Losos atlantický filety s kožou, trim C, 950-1350gr/kus    10kg kg 200
Nórsky losos filet s kožou - trim ED,cca 1,3-1,5 kg kg 50
Filety porcie z ruž. lososa bez kože a kostí 125gr+/-15g kus (trim E) 6kg kg 70
Kapor mrazený 5kg kg 50
Pangasius filety 20% glazúra GASTRO 5kg kg 500
Pstruh dúhový vák. balený 2-3 ks/bal = cca 700 gr   6kg kg 500
Zubáč filety - 20% glazúra 5kg kg 20
Hake, pitvané bez hlavy 17,8kg kg 400
Fazuľa zelená rezaná 2,5kg kg 250
Hrášok zelený 2,5kg kg 250
Karotka baby 2,5kg kg 50
Kel rezaný 2,5kg kg 100
Pór rezaný 2,5kg kg 30
Špenát pretlak 2,5kg kg 100
Tekvica vývarová 1kg kg 10
Bretánska zeleninová zmes 2,5kg kg 200
Kúpeľná zmes (Lázanská) 2,5kg kg 150
Mexická zeleninová zmes 2kg kg 150
Hrášok s karotkou 2,5kg kg 100
Polievková zmes 2,5kg kg 1000
Zeleninová zmes VIP-brokolica, karfiol, mrkva orient rez, paprika červená a žltá-prúžky, fazuľové lusky, romanesco, kukurica mini kúsky  2,5kg kg 100
Zeleninová zmes pod sviečkovú 2,5kg kg 500
Zeleninová zmes s kukuricou-karotka, hrášok, kukurica 2,5kg kg 100
Záhorácka zeleninová zmes 2,5kg kg 100
Francúzska zelenina 2,5kg kg 100
Hrášok lusky ARDO alebo ekvivalent  2,5kg kg 20
Špenátové listy ARDO alebo ekvivalent  2,5kg kg 20
Pažítka mrazená, sekaná- ARDO vrecko alebo ekvivalent  250gr ks 20
Petržlenová vňať - vrecko ARDO alebo ekvivalent  250g ks 10
Kôpor mrazený - vrecko ARDO alebo ekvivalent 250gr ks 10
Čučoriedky 2,5kg kg 50
Jahody 2,5kg kg 10
Maliny 2,5kg kg 10
Višne bez kôstky 2,5kg kg 20
Lesná zmes 2,5kg kg 10
Zemiakové hranolky AVIKO alebo ekvivalent 1kg kg 100
Brokolica mrazená 1kg kg 200
Zemiakové vlnky ekvivalent TURBO alebo AVIKO 2,5kg kg 100
Cibuľové krúžky 1kg - 17g/kus=58 ks v balíkuAVIKO alebo ekvivalent  1kg kg 20
Sliepka ťažká polená cca 1,5 - SR   13,5kg kg 300
Husacia pečeň vykŕmená /biela/ cca 700 gr, vák. balená, pôvod HU  cca 700g kg 15
Morčacie prsia natural vákuum cca 1 kg SK - 12kg kg 400
Morčacie stehno horné bez kosti a kože SK  12kg kg 400
Morčacia pečeň-SK 15kg kg 200
Kurča bez drobkov 1,5 kg - SK kg 600
Kuracie stehná s kosťou  260g kg 800
Kuracie prsia VB cca 800gr - pôvod HU, SR, ČR -  10kg kg 1200
Kuracia pečeň 500 gr  -pôvod HU, SR, ČR ks 250
Kačacie prsia s kožou 2 ks cca 400-450g - pôvod HU, SR, ČR   10,50kg kg 200
Kačacie stehná 2x cca 350gr /pôvod HU, SR, ČR, FR/   5kg kg 500
Kačacie pečeň, vykŕmená /biela/ cca 550-700g/kus- pôvod HU, SR, ČR, cca 10kg kg 20
Hovädzie držky predvarené 1 kg kg 250
Hovädzia sviečková TENDERLOIN alebo ekvivalent 3/4, kus cca 1,-2,2 kg /URG/, 1,6-2,2kg kg 30
Brav. panenská sviečková z prasníc, mraz. cca 200g/ kus /ES, cca 10kg kg 60
Jeleň guláš štandard, kus cca 1 kg /ČR/ SR, 1 kg kg 80
Daniel stehno bez kosti /ČR/SR/, 1 kg kg 60
Jahňacie stehno bez kosti, 1 kg kg 50
Fornety slané, 1 kg kg 80
Fornety sladké, 1 kg kg 80
WOOK zelenina, 1 kg kg 150
Čínske hríby SHITAKE, 1 kg kg 20
Mrazená mrkva (kocky), 1 kg kg 400
Rybací šalát, 3 kg kg 150
Gnochi, 1 kg kg 100
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Zmluvné strany sa dohodli, že táto Rámcová dohoda s opakovaným plnením sa uzatvára na obdobie od 1.1.2024 do 31.12.2024.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky uvedenej špecifikácie v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite
Celková cena zahŕňa všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky, napríklad: dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod..
Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
Predmet zákazky nebude dodávaný jednorázovo v celom množstve. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej čiastkovej objednávky v lehote najneskôr do 48 hodín od momentu doručenia objednávky dodávateľovi.
Objednávateľ požaduje zabezpečiť dodanie predmetu zákazky uvedeného v čiastkových objednávkach v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 12:00 hod.
Dodávateľ je povinný v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy e-mailom oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy ako aj názov a sídlo/adresu prevádzky svojho subdodávateľa, prípadne oznámiť skutočnosť, že subdodávateľov nemá.
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Vozidlo, ktorým bude predmet zákazky dodávaný je izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu.
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 2 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru.
Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu tretinu výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami.
Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania objednávateľom, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezónne ceny týkajú.
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
Zmluvné strany sa týmto v súlade s čl. 18.1 platných OPEP dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán môže vypovedať zmluvu aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je dva mesiace od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ vystaví negatívnu referenciu.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 12 mesiacov odo dňa jej uzatvorenia,resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy podpísaný štatutárom alebo oprávnenou osobou, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ Potvrdenie o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR (napr. úradný záznam Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR, alebo certifikát ATP z TSÚ Piešťany a súčasne doklad o tom, že vozidlo s certifikátom je vo vlastníctve uchádzača). V prípade, ak dodávka tovaru sa bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, uchádzač predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky.
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný doklad o správnej výrobnej praxi, správnej hygienickej praxi : HACCP Systém analýzy rizika a stanovenia kritických kontrolných bodov vo výrobe. Zo zákona o potravinách č. 152/1995 a jeho neskorších noviel, ako aj Potravinového kódexu SR vyplýva povinnosť pre všetkých výrobcov a osoby, ktoré manipulujú alebo uvádzajú potraviny do obehu, vypracovať a zaviesť do praxe Správnu výrobnú prax a systém zabezpečenia kontroly hygieny potravín HACCP.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sklabinská 1, Bratislava - mestská časť Rača, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 ks, kg,

70 500,00

70 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.12.2023 09:54

28.12.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.12.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 157
 18
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.12.2023 11:12 - Vstupná ponuka 70 500,00 € Cena bez DPH
21.12.2023 08:07 - Najvýhodnejšia ponuka 70 490,47 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS