• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.12.2023 09:45
  •    Predkladanie ponúk
    10.01.2024 09:21
  •    Ukončenie zákazky
    10.01.2024 10:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.01.2024 10:25

Detail zákazky Z202314563

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.12.2023 09:45
  •    Predkladanie ponúk
    10.01.2024 09:21
  •    Ukončenie zákazky
    10.01.2024 10:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.01.2024 10:25

Základné údaje

Z202314563

OF-283960

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8805420

Objednávateľ

17336112

Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky

Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK

Dodávateľ

52193683

BONATRADE s.r.o.

169, Richvald, 08501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obuv antistatická na operačné sály

Obuv antistatická na operačné sály

  • 18832000-0 - Špeciálna obuv
  • 18830000-6 - Ochranná obuv
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obuv antistatická na operačné sály
Funkcia
obuv antistatická na operačné sály
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Obuv antistatická na operačné sály pár 80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
špeciálna obuv určená na použitie na operačných sálach áno
špeciálne navrhnuté tak, aby spĺňali najvyššie bezpečnostné štandardy na operačných sálach áno
obuv musí byť certifikovaná požadujeme predložiť certifikát výroby STN EN ISO 20347 alebo vyhlásenie o zhode
materiál antistatický, odvádzajúca statiku
anatomický tvar áno
priedušný vrch a boky, perforácia pre výmenu vzduchu ventilačné otvory na oboch stranách so strieškou proti vniknutiu tekutín do obuvi
ochrana pre kvapalinami áno
pohyblivý remienok na päte nastaviteľný pätný remienok
tlmenie nárazov áno
protišmyková podošva áno
antibakteriálna úprava áno
sterilizácia v autokláve do 135 st. C
pranie v automatických práčkach pri teplote min. 50 st. C
unisex design, vhodný pre mužov aj ženy áno
farba biela, alebo podľa dohody s objednávateľom
veľkosť od 35/36 dol 46/47 upresňuje sa pri objednávke
hmotnosť obuvi 600 - 750 g (pár)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. POZOR !!!Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok el.platformy (ďalej len "VZP OPEP") od Zmluvy odstúpiť.
2. POZOR!!! Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa jej vystavenia s náležitosťami podľa všeobecných obchodných podmienok EKS. Faktúra musí byť vyhotovená ako daňový doklad v súlade so slovenským právnym poriadkom. Dodávateľ sa zaväzuje odoslať faktúru Objednávateľovi v deň jej vystavenia, inak splatnosť faktúry začína plynúť dňom jej doručenia. Dodávateľ bude zasielať Objednávateľovi elektronickú faktúru formou elektronickej pošty na jeho e-mailovú adresu: faktury@nspnz.sk.
Faktúra sa považuje za doručenú v deň jej odoslania poskytovateľom na emailovú adresu Objednávateľa bez ohľadu na skutočnosť, či ju Objednávateľ prečíta. Elektronická faktúra je daňovým dokladom v zmysle § 71 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty a §31 až 33 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami VZP OPEP.
3. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktné údaje oprávnenej osoby /meno, priezvisko, telefónne číslo, e -mail
4. POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením aktualizovaných podrobných jednotkových cien po elektronickej aukcii, ktoré musia byť platné počas celej doby trvania tejto zmluvy, a do 5 kalendárnych dní od výzvy objednávateľa vzorky tovaru s dokladmi o splnení tech.špecifikácie.
5. Objednávateľ vyhodnotí zoznam tovaru s uvedením aktualizovaných podrobných jednotkových cien po elektronickej aukcii po predložení uchádzačom podľa bodu 4 Osobitných požiadaviek na plnenie.
- Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie. Ekvivalenty môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý vzorky odskúša a posúdi splnenie techn. špecifikácie a definície ekvivalentu.
6. POZOR !!! Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru, dodávateľ nemá z tohto dôvodu právo na ušlý zisk.
7. POZOR !!! Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý, nerepasovaný tovar do 14 pracovných dní od odoslania objednávky objednávateľa. V prípade potreby dodávateľ umožní výmenu veľkostí v lehote najneskôr 14 dní odo dňa oznámenia objednávateľom.
8. POZOR !!! V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
9. Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr.
10. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
11. Cena tovaru je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, sklad prádla v pracovných dňoch čase od 8. 00 do 14. 00 hod. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa.
12. Objednávateľ požaduje uviesť min. nasledovné údaje na vonkajšom obale tovaru: obchodný názov tovaru alebo obchodné meno a sídlo výrobcu, a ďalšie povinné údaje podľa platnej legislatívy SR a EÚ. Žiadame viditeľne označiť tovar veľkosťou (rozmery) aj balenie (ks).
13. Celkové množstvá a druhy jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá, druhy tovaru a veľkosti v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
14. Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb objednávateľa.
15. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH). Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta.
16. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky kupujúceho a potvrdeného dodacieho listu a to prostredníctvom tzv. súhrnnej faktúry. Dodávateľ je v súlade s § 75 ods.1 zákona o DPH povinný vystaviť súhrnnú faktúru za jeden kalendárny mesiac v prípade, ak sa uskutoční v priebehu kalendárneho mesiaca viac dodaní tovarov, pričom táto súhrnná faktúra môže pokrývať najviac obdobie jedného kalendárneho mesiaca. Súhrnná faktúra sa musí vyhotoviť najneskôr do 15 dní
od skončenia kalendárneho mesiaca. Dodávky tovaru a jednotlivé platby sa musia na súhrnnej faktúre rozpísať podľa dňa dodania, resp. prijatia platby (nie je možné ich sčítať). Týmto nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody aj v rozsahu prevyšujúcom výšku dohodnutej zmluvnej pokuty a rovnako týmto nie je dotknutý nárok na inú zmluvnú pokutu podľa tejto zmluvy
17. Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia.
18. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií.
19. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 30 dní od doručenia reklamácie.
20. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť.
21. V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z ceny plnenia denne. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. Rovnako nie je dotknutý nárok na inú zmluv. pokutu podľa tejto zmluvy. Súbeh zmluvných pokút sa pripúšťa.
22. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania. Nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý. Rovnako nie je dotknutý nárok na inú zmluv. pokutu podľa tejto zmluvy. Súbeh zmluvných pokút sa pripúšťa.
23. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne,oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom.
24. Nedodržanie technických vlastností tovaru a technickej špecifikácie bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa.  Dodávateľ predloží certifikát  STN EN ISO 20347 (súvisiace s predmetom zmluvy) alebo vyhlásenie o zhode do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, ak sa s dodávateľom nedohodne inak.
25. Nedodržanie požiadavky objednávateľa č.1, 2, 4, 16, 24, 27, 28, 29, 30, 31 uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Ak dôjde k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % ceny plnenia denne z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od zmluvy.
26. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
27. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako"nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
28. Postúpenie pohľadávok Dodávateľa podľa § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov(ďalej len ,,Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho písomného súhlasu zriaďovateľa Objednávateľa (MZ SR) je zakázané. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou dodávateľa a objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné a porušenie zákazu podľa prvej vety je sankcionované zmluvnou pokutou vo výške 2 % z istiny pohľadávky postúpenej v rozpore so zákazom.
Týmto nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody aj v rozsahu prevyšujúcom výšku dohodnutej zmluvnej pokuty a rovnako tým nie je dotknutý nárok na inú zmluvnú pokutu podľa tejto zmluvy.
29. Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z.
30. Akceptácia ručiteľského vyhlásenia podľa § 303 a nasl. Zákona č. 513/1991Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov zo strany dodávateľa je bez predchádzajúceho písomného súhlasu zriaďovateľa objednávateľa (MZ SR) zakázaná. Právny úkon, ktorým dodávateľ akceptuje ručiteľské vyhlásenie tretej osoby, na základe ktorého sa tretia osoba stane Objednávateľovým veriteľom v rozpore s dohodou dodávateľa a objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatné a porušenie zákazu podľa prvej vety
je sankcionované zmluvnou pokutou vo výške 2 % z istiny pohľadávky postúpenej v rozpore so zákazom. Týmto nie je dotknutý nárok Objednávateľa na (i) náhradu škody aj v rozsahu prevyšujúcom výšku dohodnutej zmluvnej pokuty a (ii) rovnako týmto nie je dotknutý nárok na inú zmluvnú pokutu podľa tejto zmluvy
31. Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávky vzniknuté z tejto zmluvy nepoužije ako predmet zálohu. Dodávateľ sa zaväzuje zdržať sa aj iných právnych úkonov, ktoré by mali za následok zmenu v osobe veriteľa peňažného záväzku voči dlžníkovi, a to pod sankciou neplatnosti takéhoto úkonu.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská ulica 5587/11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

12

80,00 pár

2 030,22

2 030,22

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.12.2023 09:45

10.01.2024 09:21

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.01.2024 09:36

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 187
 25
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.12.2023 12:44 - Vstupná ponuka 2 030,00 € Cena bez DPH
10.01.2024 07:41 - Najvýhodnejšia ponuka 2 024,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS