• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.12.2023 16:19
  •    Predkladanie ponúk
    29.12.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.12.2023 11:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.12.2023 11:15

Detail zákazky Z202314556

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.12.2023 16:19
  •    Predkladanie ponúk
    29.12.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.12.2023 11:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.12.2023 11:15

Základné údaje

Z202314556

OF-283944

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8777383

Objednávateľ

00166073

Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky

Račianska ulica 71, Bratislava, 81311, SVK

Dodávateľ

45650276

Eviden Slovakia s.r.o.

Pribinova 19/7828, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Podpora a údržba HW pre Informačný systém Registra úpadcov

technická podpora

  • 71356300-1 - Technická podpora
  • 72100000-6 - Hardvérové konzultačné služby (poradenstvo)
  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému
  • 72251000-9 - Odstraňovanie porúch

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predmetom zákazky sú služby pre zabezpečenie podpory a údržby HW (hardvérových produktov) na 1 rok s podporou 24x7 a s garantovanou opravou do 24 hodín, v zmysle všeobecných podmienok dostupných na https://www.hpe.com/us/en/about/end-user-agreement-terms.html#europe.
Funkcia
Pod zabezpečením podpory a údržby HW sa rozumejú nasledujúce typy služieb HPE Hardware Maintenance Onsite Service: • Hardware Problem Diagnosis• Onsite Support• Parts and Material provided• 24 Hr Call-To-Repair Time• 24 Hrs Std Office Days• 24 hrs, Day 6• 24 hrs, Day 7• Holidays Covered• Enhanced Parts Logistics
Predmetom hardvérovej podpory a údržby je nasledovné:
1. Telefonická podpora pri riešení a diagnostike hardvérových problémov. Hardvérové problémy sú nahlasované poskytovateľovi telefonicky alebo mailom počas servisného pokrytia podľa bodu 4 tejto špecifikácie.
2. Údržba a podpora HW na mieste plnenia.
3. Poskytovateľ poskytne nástroje a materiál, potrebný k udržiavaniu HW v dobrých prevádzkových podmienkach prostredníctvom nutnej výmeny alebo opravy komponentov.
4. Servisné pokrytie – 24x7, servisné pokrytie špecifikuje dobu počas ktorej sú tieto služby k dispozícii.
5. Doba odozvy – Poskytovateľ potvrdí zaregistrovanie nahláseného hardvérového problému najneskôr do 4 (štyroch) hodín od nahlásenia hardvérového problému podľa bodu 1 tejto špecifikácie. Poskytovateľ vykoná servisný zásah s garantovanou opravou do 24 h od potvrdenia registrácie problému podľa predchádzajúcej vety.
6. Servisný zásah na účely tejto špecifikácie predstavuje odstránenie hardvérového problému, teda uvedenie HW do funkčného stavu (obnovenie fungovania HW, resp. obnovenie jeho funkcionality), alebo so súhlasom Objednávateľa servisný zásah na účely tejto špecifikácie predstavuje i dosiahnutie primeraného pokroku.
7. Riadenie eskalácie – koordinácia eskalácie problémov. Možnosť eskalovať nahlásenie problému na vyššiu úroveň v prípade nedodržania lehoty podľa bodu 5 tejto špecifikácie.
8. Prístup do elektronických a internetových nástrojov a služieb týkajúcich sa HW, ako sú aktualizácie firmvéru a proaktívne upozorňovacie služby.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
755258-B21 - HP DL360 Gen9 8SFF CTO Server Sériové čísla: CZ35251S5A, CZ35251S66, CZ35251S67
755258-B21 - HPE ProLiant DL360 Gen9 Sériové čísla: CZJ52505LF, CZJ52505LD
719064-B21 - HPE ProLiant DL380 Gen9 Sériové čísla: CZJ64906D7, CZJ64906D9, CZJ7100775, CZJ64906D8
793161-B21 - HPE ProLiant DL580 Gen9 Sériové číslo: CZ3710KA23
727021-B21 - HP BL460c Gen9 Sériové čísla: CZ35251S4H, CZ35251S4K, CZ35251S4M, CZ35251S4P, CZ35251S4S, CZ35251S4V, CZ35251S4X, CZ35251S50, CZ35251S52, CZ35251S54, CZ35251S56, CZ35251S58, CZ35251S5C, CZ35251S5E, CZ35251S5H
727021-B21 - HP BL460c Gen9 Sériové čísla: CZ35251S5K, CZ35251S5M, CZ35251S5P, CZ35251S5S, CZ35251S5V, CZ35251S5X, CZ35251S60, CZ35251S62, CZ35251S64
681844-B21 - HP BLc7000 CTO 3 IN LCD Plat Enclosure Sériové čísla: CZ35251S4F, CZ35251S5B
K2Q36A - HP_3PAR 8200 Sériové číslo: CZ3710JWJX
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Cena musí zahŕňať všetky a akékoľvek náklady Poskytovateľa súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky (s poskytnutím služieb), vrátane akýchkoľvek nákladov na dopravu, montáž, balenie, odstránenie odpadov a poplatkov za znovu pridanie položky pod podporu výrobcu HW (ak je pri niektorých položkách/HW nutné takýto poplatok zaplatiť.
2. Poskytovateľ je povinný do 7 (siedmich) dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi certifikát výrobcu HW o poskytnutí podpory HW, z ktorého bude zrejmá doba, počas ktorej je poskytovaná podpora HW podľa tejto zmluvy.
3. Platnosť a aktuálny stav podpory pre konkrétne sériové číslo HW musí byť preukázateľný a overiteľný priamo u výrobcu HW. V prípade, ak niektorý servisovaný komponent (HW) nespadá pod garanciu výrobcu, resp. nie je možné overiť platnosť a aktuálny stav podpory podľa predchádzajúcej vety, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy.
4. Poskytovateľ je zároveň povinný zabezpečiť vlastné klientske pracovisko na nahlasovanie servisných požiadaviek, ktoré je prevádzkované nepretržite v režime 24/7.
5. Poskytovateľ je povinný v termíne do 7 (siedmych) dní  odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy oznámiť objednávateľovi kontaktné údaje pre pracovisko pre nahlasovanie servisných požiadaviek minimálne v rozsahu emailová adresa, telefónne číslo a adresa webového portálu.
6. Okrem porušenia povinností v zmysle bodu 3 a 5 týchto osobitných požiadaviek na plnenie sa za podstatné porušenie zmluvy považuje tiež dodávka služby, ktorá nespĺňa požadovanú funkčnú a technickú špecifikáciu, ako aj nepredloženie ktoréhokoľvek Objednávateľom požadovaného dokladu.
7. Cena za dodanie predmetu zákazky bude poskytovateľovi uhradená na základe faktúry vystavenej po dodaní certifikátov a po podpísaní dodacieho/akceptačného protokolu zo strany objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kopčianska 92/D, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2024 00:00 — 31.12.2024 23:59

1,00 celok

84 000,00

70 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.12.2023 16:19

29.12.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 644
 8
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.12.2023 09:47 - Vstupná ponuka 76 680,00 € Cena s DPH
29.12.2023 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka 72 600,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS