30796482
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK
50687115
HENRYSO, s.r.o.
Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK
6 licencií SQL Server 2022 Standard s SA
licencie, server, softvér, kybernetická bezpečnosť
Tovar, Služba
1. 6 licencií SQL Server 2022 Standard s SA
|
|
---|---|
Funkcia |
6 kusov licencií SQL Server Standard per Core 2 Licenses License and Software Assurance na 36 mesiacov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Licencie SQL Server Standard per Core 2 Licenses License and Software Assurance | ks | 6 | ||
Licencie SQL Server Standard per Core 2 Licenses License and Software Assurance | mesiac | 36 |
Názov |
1. Predmetom zmluvy je dodávka licencií špecifikovaných vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy (ďalej len „predmet zmluvy“). Dodaný predmet zmluvy musí byť nový, nepoužitý - na obstarávanom softvéri bude prevádzkovaný informačný systém, ktorý je zaradený do zoznamu základných služieb v zmysle zákona č. 69/2018 o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých predpisov v znení neskorších predpisov. Objednávateľ nechce niesť riziko, že dodané inštalačné kľúče pochádzajú z neprehľadnej distribúcie a v budúcnosti by hrozilo riziko, že dodané kľúče budú zablokované. |
2. Miestom dodania predmetu zmluvy je sídlo objednávateľa. Kontaktnú osobu objednávateľ oznámi dodávateľovi najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
3. Objednávateľ vyžaduje dodať predmet zmluvy, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz, predaj a používanie v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným predpisom platným v Slovenskej republike. |
4. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi rozpočet predmetu zmluvy a číslo bankového účtu na úhradu faktúry a mailovú adresu kontaktnej osoby. |
5. Objednávateľ vystaví na predmet zmluvy objednávku, ktorú doručí poštou alebo e-mailom na mailovú adresu kontaktnej osoby dodávateľa. Dodávateľ je povinný najneskôr nasledujúci pracovný deň po doručení objednávky potvrdiť príjem a akceptáciu objednávky písomne alebo e-mailom. V potvrdení a akceptácii objednávky dodávateľ uvedie presný dátum dodania predmetu zmluvy. Objednávka sa považuje za akceptovanú dodávateľom aj v prípade, ak márne uplynula lehota na akceptáciu objednávky. |
6. Dodávateľ je povinný dodať predmet zmluvy najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa potvrdenia prijatia objednávky. |
7. Pri odovzdaní predmetu zmluvy dodávateľ odovzdá objednávateľovi všetky doklady potrebné na prevzatie a užívanie predmetu zmluvy. |
8. Dodací list je podkladom na úhradu faktúry. Dodací list podpíšu obe zmluvné strany a bude obsahovať najmä druh, čitateľné mená, priezviská a podpisy povereného odovzdávajúceho zamestnanca dodávateľa a povereného preberajúceho zamestnanca objednávateľa, pečiatku a dátum prevzatia. Za objednávateľa bude oprávnená osoba uvedená v objednávke. |
9. Dodávateľ vystaví faktúru za dodaný predmet zmluvy do 5 pracovných dní od podpísania dodacieho listu oboma zmluvnými stranami. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je originál dodacieho listu. |
10. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy na kúpnu cenu. Úhrada za dodanie predmetu zmluvy bude realizovaná bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. |
11. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle právnych predpisov o dani z pridanej hodnoty a účtovníctve. |
12. V prípade, ak dodávateľ dodá predmet zmluvy, ktorý nespĺňa akúkoľvek objednávateľom požadovanú technickú, funkčnú alebo osobitnú požiadavku na plnenie považuje to objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy a je oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Žellova 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
27.12.2023 00:00 — 02.01.2024 00:00
6,00 ks
46 760,40
38 967,00
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť kópiu potvrdenia spoločnosti Microsoft, že dodávateľ je autorizovaným dodávateľom na poskytnutie predmetu zmluvy.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.12.2023 11:23
22.12.2023 12:30
22.12.2023 12:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.12.2023 13:25 - Vstupná ponuka | 46 760,01 | € | Cena s DPH |
22.12.2023 12:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 46 668,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: