• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.12.2023 14:59
  •    Predkladanie ponúk
    21.12.2023 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.12.2023 16:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.12.2023 16:55

Detail zákazky Z202314539

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.12.2023 14:59
  •    Predkladanie ponúk
    21.12.2023 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.12.2023 16:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.12.2023 16:55

Základné údaje

Z202314539

OF-283844

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8750562

Objednávateľ

17335795

Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach

Nemocničná 2, Bojnice, 97201, SVK

Dodávateľ

44879806

K&M MEDIA s.r.o.

Podzávoz 2303, Čadca, 02201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

ŠZM - plienkové nohavičky

jednorazové plienky, plienky, plienkové nohavičky

  • 33751000-9 - Jednorazové plienky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. jednorazové plienky veľ. M, L
Funkcia
1. Jednorazové plienky pre dospelých veľkosť M, L s maximálnou absorpciou a ochranou proti pretečeniu, určené pre mobilných aj imobilných užívateľov s ťažkými formami inkontinencie, vhodné aj pre fekálnu inkontinenciu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jednorazové plienky pre dospelých veľkosť M ks 23 200
Jednorazové plienky pre dospelých veľkosť L ks 88 320
savosť: veľkosť M ml 2100
savosť: veľkosť L ml 2400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
jednorazové plienky pre dospelých vhodné pri strednej až silnej inkontinencii
materiál priedušný, vrchná vrstva z hydrofilnej hydrofóbnej netkanej textílie, hygienický papier, elastická priadza
materiál Materiál, ktorý pôsobí proti zvyšovaniu pH pokožky, spoľahlivo zaručuje prevenciu alergických reakcií a umožňuje pokožke dýchať.
absorbčné jadro dve anatomicky tvarované absorpčné jadrá s celulózou a guľôčkovým superabsorbentom.
lepidlo hotmelt lepenie
superabsorpčný polymér (SAP) mení tekutinu na gél a zabraňuje tak jej prenikaniu späť, rozmiestňuje moč rovnomerne po celom absorpčnom jadre, obsahuje špeciálnu látku účinne neutralizujúcu zápach
indikátor vlhkosti áno - včas upozorní na potrebnú výmenu
manipulácia jednoduchá manipulácia vďaka 4 lepiacim pásikom na suchý zips s možnosťou opakovaného použitia kedykoľvek a kdekoľvek na plienke, čo zaručuje bezpečné uchytenie plienky
vlastnosti vysoká absorpcia, anatomické tvarovanie, vnútorné pásiky a polyetylénová fólia chránia pred pretekaním po bokoch
jednorazové použitie áno
nesterilné áno
spôsob zabalenia polyetylenové tašky; do transportného kartónu, balenie musí obsahovať piktogramy znázorňujúce presné použitie, absorbciu
veľkosť balenia v každom balení cca 20-30 ks plienok
 2. jednorazové plienky veľ. XL
Funkcia
Jednorazové plienky pre dospelých veľkosť XL s maximálnou absorpciou a ochranou proti pretečeniu, určené pre mobilných aj imobilných užívateľov s ťažkými formami inkontinencie, vhodné aj pre fekálnu inkontinenciu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jednorazové plienky pre dospelých veľkosť XL ks 8 886
savosť: veľkosť XL ml 3200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
jednorazové plienky pre dospelých vhodné pri strednej až silnej inkontinencii
materiál čiastočne priedušný, vrchná vrstva z hydrofilnej hydrofóbnej netkanej textílie, hygienický papier, elastická priadza.
materiál Materiál, ktorý pôsobí proti zvyšovaniu pH pokožky, spoľahlivo zaručuje prevenciu alergických reakcií a umožňuje pokožke dýchať.
absorbčné jadro dve anatomicky tvarované absorpčné jadrá s celulózou a guľôčkovým superabsorbentom.
lepidlo hotmelt lepenie
superabsorpčný polymér (SAP) mení tekutinu na gél a zabraňuje tak jej prenikaniu späť, rozmiestňuje moč rovnomerne po celom absorpčnom jadre, obsahuje špeciálnu látku účinne neutralizujúcu zápach
indikátor vlhkosti áno - včas upozorní na potrebnú výmenu
manipulácia jednoduchá manipulácia vďaka 4 lepiacim pásikom na suchý zips s možnosťou opakovaného použitia kedykoľvek a kdekoľvek na plienke, čo zaručuje bezpečné uchytenie plienky
vlastnosti vysoká absorpcia, anatomické tvarovanie, vnútorné pásiky a polyetylénová fólia chránia pred pretekaním po bokoch
jednorazové použitie áno
nesterilné áno
spôsob zabalenia polyetylenové tašky; do transportného kartónu, balenie musí obsahovať piktogramy znázorňujúce presné použitie, absorbciu
veľkosť balenia v každom balení cca 20-30 ks plienok
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový nepoužitý tovar
Vrátane dopravy na miesta plnenia a vyloženia tovaru. Miestom plnenia sú tri zdravotnícke zariadenia v Trenčianskom kraji - Bojnice, Považská Bystrica, Myjava
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. Všetky doklady musia byť v slovenskom, resp. v českom jazyku.
Plnenie bude poskytnuté trom zdravotníckym zariadeniam v Trenčianskom kraji - Bojnice, Považská Bystrica a Myjava. Jednotlivé plnenia tejto Rámcovej dohody sa budú realizovať na základe čiastkových objednávok jednotlivých zdravotníckych zariadení, ktoré budú mať formu písomnej objednávky v zmysle ustanovení tejto Rámcovej dohody a budú v nej špecifikované všetky podmienky predmetu dodania (ďalej len "objednávka").
Objednávateľ a Dodávateľ sa pri zadávaní a plnení jednotlivých objednávok budú riadiť platnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Z. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Obchodný zákonník"), ak táto Rámcová dohoda neustanovuje inak.
Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúry je podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka 60 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy doklady: kópiu Certifikátu CE, doklad o pridelení kódu ŠÚKL (ak je to relevantné) k tovarom, ktoré sú predmetom zákazky.  Všetky doklady musia byť v slovenskom, resp. v českom jazyku.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vyžiadanie bezplatných skúšobných vzoriek v minimálnom počte - 1 balenie pre každú nemocnicu. Predávajúci je povinný do 3 pracovných dní odo dňa vyžiadania skúšobných vzoriek tieto doručiť objednávateľovi. Posudzovať sa bude, či predložená vzorka vyhovuje alebo nevyhovuje v danom kvalitatívnom parametri. V prípade, že poskytnuté vzorky nebudú spĺňať požadované vlastnosti si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy (OPEP čl.XVIII. bod 18.2, písm.t).
Tovar musí byť dodaný v neporušenom obale, v pracovných dňoch do 14,00 hod. Objednávanie tovaru telefonicky, príp. e-mailom. Predávajúci sa zaväzuje dodať kupujúcemu tovar v lehote do 3 dní odo dňa doručenia objednávky kupujúceho, pričom do lehoty dodania tovaru sa nezapočítava čas v termíne od piatku 15,00 do pondelka 8,00 hod, a taktiež dni pracovného voľna a štátne sviatky.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 75% výrobcom stanovenej expiračnej doby a počas stanovenej expiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi a technickými parametrami
Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
Ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie od akéhokoľvek dodávateľa (t.j. viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, objednávateľ vyzve dodávateľa k vypracovaniu dodatku predmetom, ktorého bude úprava ceny. Ak dodávateľ nesúhlasí s nižšou cenou, má právo na okamžité odstúpenie od zmluvy.  Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytnutou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Súhlas objednávateľa podľa predchádzajúceho bodu je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EU alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a/alebo v kvalite nespĺňajúcej podmienky podľa požiadaviek uvedených v tejto RD, je objednávateľ oprávnený v lehotách podľa podmienok OPET uplatniť reklamáciu a požiadať dodávateľa o dodanie/výmenu tovar. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcim požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia o reklamácii tovaru objednávateľom.
Uvedené množstvá sú orientačné. Množstvo bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb kupujúceho. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať a nezaplatiť za tovar , ktorý nezodpovedá požadovanej kvalite a kvantite uvedenej v čiastkovej objednávke.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v zmysle platných obchodných podmienok Elektronickej platformy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná, 2, Bojnice, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 celok

48 407,76

48 407,76

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.12.2023 14:59

21.12.2023 16:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.12.2023 16:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 269
 28
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.12.2023 14:10 - Vstupná ponuka 48 407,76 € Cena bez DPH
20.12.2023 12:55 - Najvýhodnejšia ponuka 48 400,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS