35995572
Krajský súd v Žiline
Orolská 3, Žilina, 01001, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov formou stravných poukážok
Zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach, stravné poukážky, dodanie stravných poukážok
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania formou stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa formou stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Stravné poukážky musia byť uplatniteľné v mieste sídla objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | Eur | 7,80 | ||
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok | Ks | 4500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | Nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu používaných pre tlač cenných papierov |
Forma stravnej poukážky | papierová |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, v pracovné dni v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod. |
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo, bude sa vykonávať po častiach - spravidla mesačne na základe objednávky, ktorú bude objednávateľ zasielať dodávateľovi emailom alebo inou elektronickou formou. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa odoslania objednávky. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy (meno, priezvisko, funkciu, telefónne číslo a email). |
Objednávateľ na základe získaných údajov o zodpovednej osobe dodávateľa pošle obratom údaje o osobe, ktorá bude zodpovedná za posielanie objednávok a prevzatie stravných poukážok (meno, priezvisko, funkciu, telefónne číslo a email). |
Zmena nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvy je právom objednávateľa a vykoná sa na základe objednávky vystavenej objednávateľom, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
Dodávateľ je povinný zmenu nominálnej hodnoty akceptovať. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky sú započítané do provízie dodávateľa. Výška dohodnutej provízie určená v % sa zmenou nominálnej hodnoty nemení. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nahradí objednávateľovi vrátené nepoužité stravné poukážky, a to dodaním stravných poukážok na nové obdobie v rovnakej nominálnej hodnote - do 15 dní odo dňa ich vrátenia. |
Celková cena za jednu stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v Eur a výškou provízie v Eur vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na päť desatinných miest. |
Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa za poskytovanie služieb stravovania objednávateľovi spojené s vyhotovením a dodaním stravných poukážok do miesta sídla objednávateľa a všetky ďalšie náklady spojené s plnením predmetu zákazky napr. balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu a všetky ďalšie náklady dodávateľa spojené s plnením zmluvy. |
Výška provízie sa vyjadruje v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu trvania zmluvy. |
Výška provízie v Eur bez DPH sa do piatich pracovných dní od uzavretia zmluvy stanoví s presnosťou na päť desatinných miest, a to na základe nasledujúceho vzorca: (nominálna hodnota jednej stravnej poukážky x výška provízie v % ) : 100 |
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky (SP) bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných SP a celkovej ceny za jednu SP vypočítanej podľa predchádzajúcich bodov. Takto vypočítaná suma bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Daňový doklad (faktúra) za dodané stravné poukážky v danom mesiaci bude súčasťou dodávky stravných poukážok. Súčasťou faktúry bude aj dodací list. |
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok je len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo stravných poukážok počas trvania zmluvy bude určené na základe aktuálnych potrieb objednávateľa v mesačných objednávkach. |
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluva sa uzatvára na obdobie od 01.01.2024 do 31.12.2025 a to bez ohľadu na to, či objednávateľ počas trvania zmluvy odoberie predpokladané množstvo stravných poukážok. |
Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že zmluva končí dňa 31.12.2025, alebo po dosiahnutí celkovej ceny predmetu zmluvy vrátane DPH uvedenej v článku IV. zmluvy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | Pre obdobie uvedené na stravnej poukážke |
Doba platnosti stravných poukážok | Minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom bola stravná poukážka vydaná. |
Interval objednávania stravných poukážok | Mesačne. |
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok | Najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti. |
Orolská 3, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
01.01.2024 00:00 — 31.12.2025 23:59
4 500,00 ks
42 120,00
35 100,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.12.2023 14:16
22.12.2023 11:00
22.12.2023 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.12.2023 14:21 - Vstupná ponuka | 42 120,00 | € | Cena s DPH |
19.12.2023 09:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 35 100,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: