• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.12.2023 13:57
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2023 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2023 11:20

Detail zákazky Z202314531

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.12.2023 13:57
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2023 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2023 11:20

Základné údaje

Z202314531

OF-283107

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8759074

Objednávateľ

00735779

Akadémia Policajného zboru v Bratislave

Sklabinská 1, Bratislava, 83517, SVK

Dodávateľ

47837934

Eurozel s.r.o.

Národného oslobodenia 20/A, Bernolákovo, 90027, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ovocie a zelenina

Ovocie, zelenina

  • 03200000-3 - Obilniny, zemiaky, zelenina, ovocie a orechy
  • 15331461-6 - Konzervovaná kyslá kapusta
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ovocie a zelenina
Funkcia
Ovocie a zelenina, Konzervovaná kyslá kapusta
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kapusta hlávková biela kg 1000
Kapusta hlávková červená kg 60
Kapusta čínska kg 120
Zeler kg 60
Petržlen kg 30
Petržlenová vňať kg 10
Kôpor čerstvý kg 10
Mrkva kg 400
Cibuľa kg 800
Kaleráb kg 50
Pór kg 100
Karfiol kg 1300
Zemiaky kg 25000
Cibuľka zväzok 200
Uhorky kg 600
Cesnak kg 60
Paprika PCR kg 700
Paradajky kg 600
Chren kg 20
Reďkovka-červená zväzok 50
Hlávkový šalát ks 500
Brokolica kg 100
Kel kg 100
Šalát ľadový ks 2300
Pažítka čerstvá kg 10
Cuketa kg 30
Stopkový zeler kg 10
Špargla kg 10
Šampiňóny kg 300
Hliva ustricová kg 50
Červená repa,cvikla kg 50
Šalát rukola 125g ks 200
Šalát Lolo roso ks 200
Šalát Biondo ks 100
Rímsky šalát ks 200
Polníček 125 g ks 200
Dubový list ks 100
Jablká - delícius ks 7000
Pomaranče kg 6000
Mandarinky kg 700
Banány kg 2000
Citróny kg 100
Kiwi kg 500
Hrušky kg 1400
Hrozno červené kg 500
Hrozno biele kg 500
Nektarinky kg 500
Ananás ks 10
Avokádo ks 550
Melón kg 1000
Jahody čerstvé kg 80
Broskyne kg 1500
Konzervovaná kyslá kapusta kg 1500
Bazalka kg 80
Tymian kg 100
Tymian citrónový kg 100
Paradajky Cherry kg 100
Hokaido tekvica kg 500
Červená vákuová cvikla kg 100
Paprika farebná (červená, žltá, oranžová) kg 500
Zázvor kg 50
Tekvica kg 500
Zeler kg 300
Rapikatý (Sedano) zeler kg 100
Čakanka biela (Radičio) kg 50
Fenikel kg 50
Cvikla čerstvá kg 100
Zemiaky čistené kg 2000
Mrkva s vňaťou kg 100
Granátové jablko ks 2000
Sušené paradajky kg 100
Reďkovka biela guľatá zväzok 100
Čučoriedky čerstvé kg 30
Maliny čerstvé kg 30
Grep kg 800
Bambusové plátky kg 100
Ringloty veľké kg 500
MangoMix ks 100
Mix šalát listový bal 200
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vykládky tovaru na miesto plnenia minimálne 3 krát do týždňa. Alebo podľa potreby objednávateľa.
Predmet zmluvy je obstarávaný na dobu určitú, obdobie 12 mesiacov 1.1.2024 do 31.12.2024.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Predmet zákazky nebude dodaný jednorázovo, ale objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe telefonickej alebo písomnej objednávky do dvoch dní odo dňa objednania v priemere 3 krát do týždňa. Alebo podľa potreby objednávateľa.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie.
Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Dodávateľ do 3. pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ do 7 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručí objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH. Jednotkovú cenu s DPH požadujeme zaokrúhliť maximálne na dve desatinné miesta.
Dodávateľovi vzniká právo faktúrovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Dodávky tovaru musia spĺňať znenia Zákona o potravinách č.152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov, v súlade s platnými právnymi predpismi podľa výnosu Ministerstva pôdohospodárstva a Ministerstva zdravotníctva SR č.2143/2006-100 a vyhlášky 132/2014 Ministerstva pôdohospodárstva.
Dodávku predmetu obstarávania požadujeme realizovať v pracovných dňoch v čase od 06:00 do 10:00 hod.
Preprava tovaru musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín a živočíšnych produktov.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia.
Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora v súlade s ustanoveniami Zákona NR SR č. 315/2016 Z.z.
Ktorákoľvek zmluvná strana môže túto zmluvu vypovedať aj bez udania dôvodu. Výpoveď musí byť písomná a výpovedná lehota je 60 dní. Výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď preukázateľne doručená druhej zmluvnej strane v písomnej podobe.
Objednávateľ predloží objednávku dodávateľovi najneskôr deň pred termínom dodávky a to do 12.00 hod. s možnosťou zmeny do 13:00 hod. Objednávateľ má právo objednávať presné množstvá (ks, kg, l) bez podmienky odberu minimálneho množstva. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar denne od 6:00 do 7:00 hod aj v malom množstve (napr. 1 až 2 kg).
Dodávateľ sa zaväzuje akceptovať a dodať objednané množstvo tovaru bez obmedzenia na minimálne množstvo alebo minimálnu cenu.
Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu tretinu výrobcom stanovenej exspiračnej doby (vajcia nesmú byť staršie ako 4 dni) a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sklabinská 1, Bratislava - mestská časť Rača, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 kg, zväz, ks, g, bal

70 500,00

70 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.12.2023 13:57

22.12.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.12.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 238
 43
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.12.2023 14:27 - Vstupná ponuka 70 500,00 € Cena bez DPH
22.12.2023 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka 70 499,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS