• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.12.2023 13:33
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2023 09:10
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2023 09:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2023 10:00

Detail zákazky Z202314530

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.12.2023 13:33
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2023 09:10
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2023 09:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2023 10:00

Základné údaje

Z202314530

OF-283543

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8759072

Objednávateľ

35514698

Prevádzkareň obce Lendak

Revolučná 1285/1A, Lendak, 05907, SVK

Dodávateľ

34115901

Marius Pedersen, a.s.

Opatovská 1735, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Služby zneškodňovania komunálneho odpadu uložením na skládku - obec Lendak

Komunálny odpad, odpadové hospodárstvo, likvidácia odpadu, skládka nie nebezpečného odpadu

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90513000-6 - Služby na spracovanie a likvidáciu nie nebezpečného odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Funkčná špecifikácia predmetu
Funkcia
Zneškodnenie komunálneho odpadu (20 03 01, 20 03 07, 20 03 08) ,  zhrabiek z radlíc  (19 08 01) a izolačné matreriály iné ako uvedené v 17 06 01 a 17 06 03 (17 06 04) v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Od víťazného uchádzača sa požaduje, aby vo svojej ponuke navrhol miesto na odovzdanie/prevzatie odpadu buď priamo skládku odpadov, alebo prekládkovú stanicu komunálneho odpadu. Zber a prepravu komunálneho odpadu na navrhnuté miesto zabezpečí verejný obstarávateľ svojpomocne, t.z. prostredníctvom príspevkovej organizácie Prevádzkarne obce Lendak.
Prevádzkareň obce Lendak ako prepravca vyzbieraného odpadu z územia obce Lendak bude dovážať odpad na skládku vlastnými dopravnými prostriedkami na základe harmonogramu zvozov zmesového komunálneho odpadu (20 03 01) v obci Lendak, ktorý  dodávateľ dostane do 7 dní po podpise zmluvy. Ostatné uvedené odpady (20 03 07, 20 03 08, 19 08 01, 17 06 04) bude verejný obstarávateľ dovážať  na skládku vlastnými dopravnými prostriedkami na základe reálnych potrieb.
Víťazný uchádzač je povinný zneškodniť odpad v súlade s ustanoveniami zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a disponovať príslušnými oprávneniami podľa zákona o odpadoch a platným prevádzkovým poriadkom.
Víťazný uchádzač bude povinný každý zvoz odvážiť na váhe s platnou certifikáciou, ktorú si bude verejný obstarávateľ priebežne overovať. O každom zvoze sa vyhotoví zberný lístok s uvedením identifikácie verejného obstarávateľa, miesta, dátumu a času zvozu, váha odpadu, druh a kód odpadu, EČ motorového vozidla, ktoré zvoz uskutočnilo, meno, priezvisko vodiča motorového vozidla.
Víťazný uchádzač ako prevádzkovateľ skládky odpadov sa zaväzuje, že prevezme od držiteľa odpadu dovezený odpad a zneškodní ho na skládke odpadov v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi. Držiteľ odpadu sa zaväzuje zabezpečiť prepravu odpadu, ktorý má byť umiestnený na skládke na vlastné náklady v čase dohodnutom s Prevádzkovateľom skládky odpadov alebo podľa odsúhlaseného časového harmonogramu zvozu odpadu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zmesový komunálny odpad (20 03 01) tona 380 420
Objemný odpad (20 03 07) tona 100 150
Drobný stavebný odpad (20 03 08) tona 50 100
Zhrabky z radlíc (19 08 01) tona 20 50
Izolačné matreriály iné ako uvedené v 17 06 01 a 17 06 03 (17 06 04) tona 0,5 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Frekvencia uloženia zmesového komunálneho odpadu (20 03 01) na základe dohodnutého harmonogramu
Frekvencia uloženia ostatných odpadov (20 03 07, 20 03 08, 19 08 01, 17 06 04) na základe reálnych potrieb
Maximálna akceptovateľná vzdialenosť skládky je 40 km od začiatočného bodu pre cestu tam a 40 km pre cestu späť (40 km + 40 km). Skládka odpadov umiestnená vo väčšej vzdialenosti je pre verejného obstarávateľa neakceptovateľná z pohľadu časovej dostupnosti, finančných a ekologických dopadov. začiatočný bod: Kostolná 194/14, 059 07 Lendak
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Verejný obstarávateľ požaduje nasledujúci časový harmonogram dovozu a uloženia odpadu na skládku (s platnosťou do 31.12.2024 od nadobudnutia účinnosti zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania), prevádzkovanú víťazným uchádzačom: prevádzkové hodiny v pondelok – piatok v čase od 7:00 do 14:00, - v prípade nevyhnutnej potreby alebo neočakávanej situácie – možnosť dovozu odpadu na skládku mimo prevádzkových hodín na základe  predchádzajúcej emailovej alebo telefonickej dohody; - odber odpadu do 30 minút po príchode vozidla Prevádzkarne obce Lendak.
K cenám za zneškodnenie komunálneho odpadu sa pripočíta zákonný poplatok v súlade s Nariadením vlády Slovenskej republiky, ktorým sa ustanovuje výška sadzieb poplatkov za uloženie odpadov a podrobnosti súvisiace s prerozdeľovaním príjmov z poplatkov za uloženie odpadov.
Prevádzkovateľ skládky odpadov je povinný udržiavať skládku odpadov v takom stave, aby zabránil možným škodám na živote, zdraví zamestnancov Držiteľa odpadu a jeho majetku. Najmä udržiavať všetky príjazdové cesty na skládke odpadov a vo vnútri areálu skládky ako spevnené komunikácie, miesto vysypania/vykládky odpadu v takom stave, aby sa predchádzalo škodám na vozidlách verejného obstarávateľa.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - do 31.12.2024 od účinnosti zmluvy.
Interval opakovaných plnení každý mesiac pri rámcovej dohode
Úspešný uchádzač je povinný do 5 kalendárnych dní po zverejnení zmluvy doložiť vyplnenú tabuľku v prílohe č. 1. Dodávateľ bude faktúrovať za jednotlivé druhy odpadov na základe jednotkových cien určených v prílohe č. 1
Názov Upresnenie
Splatnosť faktúr 30 kalendárnych dní
Spôsob fakturácie 1-krát mesačne, podkladom pre fakturáciu budú vážne lístky  spolu s potvrdením o prijatí odpadu.
Vážny lístok musí obsahovať miesto odovzdania odpadu, druh a kód  odpadu, hmotnosť odpadu, dátum a čas prevzatia odpadu, evidenčné číslo motorového vozidla
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Revolučná 1285/1A, Lendak, Kežmarok, Prešovský, Slovenská republika

01.01.2024 13:19 — 31.12.2024 15:30

1,00 kpl

47 610,00

47 610,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.12.2023 13:33

22.12.2023 09:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.12.2023 09:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 239
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.12.2023 14:44 - Vstupná ponuka 47 610,00 € Cena bez DPH
21.12.2023 14:44 - Najvýhodnejšia ponuka 47 610,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS