Z202314497
OF-283856
zazmluvnená
00351806
Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín
Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, 91250, SVK
43959954
KORAKO, s. r. o.
Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK
Jednorazové utierky
papierové utierky, jednorazové utierky, rolované utierky, perforované, skladané
Tovar, Služba
1. Papierové utierky tissue, rolované, 19 cm x 100 m, priemer 19 cm
|
|
---|---|
Funkcia |
Jednorazové papierové hygienické utierky slúžiace na utretie rúk, povrchov a pod. Vhodné pre gastro-sektor, školy a pod. Utierky musia dobre obsorbovať vlhkosť, do zásobníka INTRO s vnútorným odvíjaním |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Papierové utierky tissue, rolované, 2-vrstvové, rozmer 19 cm x 100 m, priemer 19 cm, perforácia 22 cm, biele, balenie: 6 ks / bal, vnútorné odvíjanie, 100 % celulóza, vhodné do zásobníka INTRO s vnútorným odvíjaním | kus | 540 |
2. Papierové utierky tissue, rolované, 20 cm x 150 m
|
|
---|---|
Funkcia |
Jednorazové papierové hygienické utierky slúžiace na utretie rúk, povrchov a pod. Vhodné pre gastro-sektor, školy a pod. Utierky musia dobre obsorbovať vlhkosť, do zásobníka INTRO s automatickým odstrihom |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Papierové utierky tissue, rolované, 2-vrstvové, biele, 20 cm x 150m, balenie: 6ks / bal, materiál: PAP - 100% celulóza, vhodné do zásobníka INTRO s automatickým odstrihom, 2-vrstvové bez perforácie, výborná absorbčná schopnosť. | kus | 480 |
3. Jednorazové papierové dvojvrstvové utierky typu Zig Zag, 25x20 cm
|
|
---|---|
Funkcia |
Jednorazové papierové hygienické utierky slúžiace na utretie rúk, povrchov a pod. Vhodné pre gastro-sektor, školy a pod. Utierky musia dobre obsorbovať vlhkosť. Typ zásobníka na skladané papierové utierky ARIOSO® PURE READY |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Jednorazové papierové dvojvrstvové utierky typu Zig Zag , jemné, pevné, savé, skladané ZZ, 25x20 CM, 2-vrstvové, 100 % celulóza, balenie: 20 balíkov po 150 kusov utierok v balíku. | balík | 1200 |
Názov |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka), ktoré spĺňajú technickú špecifikáciu predmetu zákazky s uvedením mernej jednotky, jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta ( rozpis cien bez DPH za mernú jednotku, s DPH za mernú jednotku) jednotlivých položiek tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke (napr. množstvo, druh tovaru) alebo nebude v súlade s Technickými vlastnosťami predmetu zmluvy, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. Ak tovar bude dodaný v iných baleniach, je potrebné dodané množstvo prepočítať tak, aby bolo v súlade s požiadavkou. |
Požaduje sa poskytovanie plnenia vo viacerých častiach a to na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa v množstve podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. |
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 24 hodín od uzavretia zmluvy, doručil (e-mailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo. |
Požaduje sa dodanie tovaru: |
- do 5 dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy), v pracovných dňoch v čase od 8:00 hod. do 14:00 hod., |
- s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH. |
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. Predávajúci berie na vedomie a nebude požadovať od objednávateľa preddavok na kúpnu cenu. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Splatnosť faktúry je 30 dní. Dodávateľ je oprávnený fakturovať vždy len skutočne dodaný predmet zmluvy a to po každej jednotlivej objednávke. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti (v zmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov) alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy EKS. |
Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom. |
Požaduje sa, aby zmluvná cena v sebe zahŕňala: - dopravné náklady vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia na mieste požadovaného dodania, poistenie prepravy, clo, poistné, balenie, doručenie vzoriek a DPH. Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
V prípade ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodený tovar alebo tovar, ktorý nebude dodaný v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky, uvedenej v zmluve. Takýto tovar objednávateľ nebude akceptovať a má právo odstúpiť od zmluvy. Následne objednávateľ vyhotoví neuspokojivú referenciu. |
Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu/faktúry, z dôvodu zamedzenia prípadnej reklamácie. |
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba Objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu Dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru. |
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša Dodávateľ. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Osobitných požiadavkach na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Predpokladané množstvo predmetu kúpy, uvedené v predmete, sa považuje za približné, orientačné a môže sa počas platnosti zmluvy zmeniť podľa reálnych potrieb kupujúceho. Zároveň si obstarávateľ vyhradzuje právo neodobrať všetko uvedené množstvo. |
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza údaj alebo odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s úplne rovnakými parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa. |
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS. |
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to odberateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení). |
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si Objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
28.12.2023 07:00 — 19.01.2024 15:00
1,00 celok
4 885,20
4 071,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.12.2023 15:20
22.12.2023 09:00
22.12.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.12.2023 16:55 - Vstupná ponuka | 4 884,00 | € | Cena s DPH |
20.12.2023 08:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 777,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.