35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
35832274
BATTEX Slovakia, s.r.o.
Karloveska 63, Bratislava, 84104, SVK
Dodávka UPS batérií pre tunel Svrčinovec, Poľana na diaľničnom úseku D3 Svrčinovec – Skalité
UPS batérie
Tovar
1. Dodávka UPS batérií pre tunel Svrčinovec, Poľana na diaľničnom úseku D3 Svrčinovec – Skalité
|
|
---|---|
Funkcia |
Verejný obstarávateľ (ďalej len „Objednávateľ“) požaduje dodanie 160 (stošesťdesiat) kusov UPS batérií pre tunely Poľana a Svrčinovec. Miestom dodania predmetu Zmluvy je stredisko správy a údržby rýchlostných ciest (ďalej len „SSÚR“) 6 Čadca. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Batérie model: 12V 65Ah | ks | 160 | ||
Rozmery batérie: Dĺžka | mm | 350 | ||
Rozmery batérie: Šírka | mm | 167 | ||
Rozmery batérie: Výška | mm | 179 | ||
Terminál | pár | M6 | M8 | |
Životnosť batérii: podľa Eurobatu je 10 - 12 rokov | rok | 10 | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Model UPS na PTO Svrčinovec | Riello UPS MST 80+ Riello BBX 1900 |
Výkon: | 80 kVA |
Konfigurácia UPS: | samostatná jednotka |
Dátum uvedenia do prevádzky: | 28.3.2017 |
Výrobné číslo: | ME27UT151230003 |
2. Model UPS na PTO Poľana | Riello UPS MST 80+ Riello BBX 1900 |
Výkon: | 80 kVA |
Konfigurácia UPS: | samostatná jednotka |
Dátum uvedenia do prevádzky: | 28.3.2017 |
Výrobné číslo: | ME27UT151230008 |
Názov |
I.PLNENIE |
I.1 Objednávateľ požaduje, aby dodané batérie boli kompatibilné so zariadením, špecifikovaným v bode 1.2 Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu, pre ktoré sú obstarávané. Batérie pre tunely Poľana a Svrčinovec budú dodané z jednej šarže. |
I.2 Dodávateľ predloží do 5 (päť) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy nasledujúce doklady dokumenty: |
a) Zoznam splnomocnených osôb (ak také sú), v ktorom uvedie kontaktné údaje osôb, ktoré sú oprávnené konať v mene Dodávateľa, vo veciach plnenia Zmluvy v plnom rozsahu, vrátane riešenia úkonov reklamácie v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, telefón, e-mail. |
b) Vyplnenú Prílohu č.1 k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny predmetu zmluvy podľa funkčnej a technickej špecifikácie, Dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 a Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru. |
c) Certifikáty použitých materiálov a zariadení , vyhlásenie o parametroch, atesty (elaboráty kvality), preukazujúce splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky. |
I.3 Dodávateľ pri preberaní tovaru predloží dodací list spolu so súpisom odovzdaného tovaru, ktorý následne podpíše vedúci SSÚR 6 Čadca, alebo ním poverená osoba za Objednávateľa a osoba oprávnená, resp. poverená konať v mene Dodávateľa, pri dodávke v plnom rozsahu, vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru. ..... |
..... Taktiež Dodávateľ v rámci preberacieho konania odovzdá Objednávateľovi všetky technické listy od dodaných batérií (príručky, certifikáty, vybíjacie tabuľky, záručné listy výrobcu, prevádzkové knihy batérií). Potvrdenie o stave batérií (požadujeme naformátované batérie). |
I.4 Dodávateľ je povinný odovzdať predmet zákazky Objednávateľovi riadne a včas na určenom mieste dodania, ktorým je SSÚR6 Čadca, 022 01 Čadca. |
I.5 Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými platnými právnymi predpismi a platnými technickými normami týkajúcimi sa predmetu zákazky. |
I. 6 Objednávateľ požaduje od Dodávateľa, aby predmet zákazky dodal do 6 (šesť) mesiacov od podpísania Zmluvy. |
II. CENA |
II.1 Cena za Predmet zmluvy musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady slovenskej republiky, č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách. |
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo, či nepriamo s dodaním Predmetom zmluvy na miesto dodania, vrátane dopravných nákladov a poskytovania všetkých služieb priamo súvisiacich s dodaním Predmetu zmluvy. |
II.3 Uchádzač je povinný oceniť všetky položky, ktoré sú v Prílohe č.1 Špecifikácia ceny označené na ocenenie primeranou cenou. |
II.4 Celková cena v zmysle tejto Kúpnej zmluvy bude tvorená ako súčet súčinov prijatej ceny a množstva skutočne dodaného Predmetu zmluvy, v rámci ktorej sú zahrnuté dopravné náklady a poskytovanie všetkých služieb, priamo súvisiacich s dodaním predmetu Zmluvy. |
II.5 Cena za dodanie Predmetu zmluvy je konečná a obsahuje všetky náklady Dodávateľa, vrátane primeraného zisku. |
II.6 K cene bude účtovaná DPH v zmysle platných právnych predpisov SR, účinných v čase dodania predmetu Zmluvy. |
II.7 Jednotkové ceny z Prílohy č. 1 k Opisnému formuláru sú záväzné pre uzatvorenie Zmluvy a sú stanovené v súlade s ponukou uchádzača. Pokrývajú všetky zmluvné záväzky a sú pevné a nemenné počas doby trvania Zmluvy. |
II.8 V prípade, ak je Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
III. PLATOBNÉ PODMIENKY |
III.1 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi, prílohu faktúry tvorí dodací list spolu so súpisom odovzdaného tovaru potvrdený oprávnenými osobami Objednávateľa a Dodávateľa, ktoré je Dodávateľ povinný priložiť k faktúre. Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, musia k nej byť priložené požadované prílohy. ..... |
..... Ak faktúra nebude obsahovať uvedené údaje alebo k nej nebudú priložené požadované prílohy, Objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť Dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade sa plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry. |
III.2 Objednávateľ uhradí cenu za plnenie podľa Zmluvy prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre. |
III.3 Faktúra za dodanie predmetu zákazky musí obsahovať jednotkovú cenu v mene euro bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
IV. ZÁRUČNÁ DOBA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY |
IV.1 Záručná doba predmetu Zmluvy je 24 (dvadsaťštyri) mesiacov a plynie odo dňa podpísania Preberacieho protokolu Objednávateľom, a to od dátumu neskoršie uvedeného na Preberacom protokole. |
IV.2 V prípade, ak má plnenie predmetu Zmluvy / podmienok Zmluvy vady, je Dodávateľ povinný predmet Zmluvy prevziať na Objednávateľom elektronicky vopred určenom mieste a čase, na náklady Dodávateľa. |
IV.3 V prípade zistenia chyby, resp. nedostatku na predmete Zmluvy počas jeho preberania je Objednávateľ povinný tieto vady uviesť v Preberacom protokole a Dodávateľ je povinný do 14 (štrnástich) kalendárnych dní odo dňa podpísania Preberacieho protokolu, vymeniť chybný tovar za bezchybný, rovnakých parametrov. |
V. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA |
V.1 V prípade nedodržania Funkčných / Technických parametrov / akejkoľvek podmienky Zmluvy na Predmet zmluvy, uvedených v Technickej špecifikácii / v Opisnom formulári/ v Zmluve a požiadaviek Objednávateľa, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Kúpnej zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy / Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
V.2 V prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v Elektronickom kontrakčnom systéme (ďalej len „EKS“), ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu, z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom. |
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA |
VI.1 Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o verejnom obstarávaní“), a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 Zákona o verejnom obstarávaní, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy v EKS ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie. |
VI.2 Doklady podľa § 32 ods. 2 Zákona o verejnom obstarávaní (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) Dodávateľ predloží Objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú fotokópiu. |
VI.3 Pokiaľ výpis z obchodného registra, predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy v EKS. |
VI.4 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 – Špecifikácia ceny, Príloha č. 2 – Návrh na plnenie kritérií. |
VI.5 Podmienky výslovne neupravené v Kúpnej zmluve sa spravujú 2. časťou VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných Obchodných podmienok elektronickej platformy (OPEP). |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
A. Hlinku 2549, 022 65 Čadca , Čadca, Čadca, Žilinský, Slovenská republika
30.06.2024 15:00
160,00 ks
41 120,00
41 120,00
V zmysle opisného formulára.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
15.12.2023 08:56
20.12.2023 13:00
20.12.2023 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.12.2023 11:49 - Vstupná ponuka | 38 240,00 | € | Cena bez DPH |
20.12.2023 12:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 28 900,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: