• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2023 17:17
  •    Predkladanie ponúk
    20.12.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.12.2023 13:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.12.2023 13:15

Detail zákazky Z202314471

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2023 17:17
  •    Predkladanie ponúk
    20.12.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.12.2023 13:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.12.2023 13:15

Základné údaje

Z202314471

OF-283838

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8743989

Objednávateľ

35722959

Exportno-importná banka Slovenskej republiky, skrátene EXIMBANKA SR

Grösslingová 1, Bratislava, 81109, SVK

Dodávateľ

36208922

Súkromná bezpečnostná služba SHIELD, spol. s r.o.

Ľudovíta Štúra 70, Michalovce, 07101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Strážna služba

Strážna služba, bezpečnosť, stráženie, ochrana objektov

  • 79713000-5 - Strážne služby

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Strážna služba pre objednávateľa
Funkcia
Predmetom služby je poskytnutie strážnej služby pre objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stráženie objektu počet hodín denne Hodina 24
Denná služba 1. člen od 06:00 hod do 18:00 hod Hodina 4380
Nočná služba 2. člen od 18:00 hod do 06:00 hod Hodina 4380
Zabezpečenie recepcie 3. člen od 08:00 do 17:00 hod Hodina 2250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozsah strážnej služby Stráženie objektu nepretržite 24 hodín v pracovných dňoch a v dňoch pracovného voľna, pracovného pokoja a vo sviatok
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ vykonáva ochranu a stráženie majetku a osôb v objekte administratívnej budovy v Bratislave, v ktorej má svoje sídlo objednávateľ a ochranu služobných motorových vozidiel nachádzajúcich sa na parkovacích miestach vyhradených pre objednávateľa.
2. Ochrana a stráženie objektu sa zabezpečuje v pracovnom čase pomocou režimových opatrení pri vstupe osôb (zamestnancov, klientov a návštev) do objektu, kľúčovej služby a pomocou zariadenia na kontrolu vstupu a dochádzky. V mimopracovnom čase sa ochrana a stráženie zabezpečuje vykonávaním obchôdzok exteriéru a interiéru budovy a sledovaním EZS (Elektronický zabezpečovací systém), EPS (Elektronický protipožiarny systém) a priemyselnej televízie.
3. Objekt je strážený 24 hodín denne, sedem dní v týždni, vrátane dní pracovného voľna, pracovného pokoja a vo sviatok, a to v dennom režime od 06:00 hod do 18:00 hod a nočnom režime od 18:00 hod do 06:00 hod nasledovne: 1 pracovník strážnej služby v čase od 06:00 hod. do 18:00 hod.; 1 pracovník strážnej služby v čase od 8:00 hod. do 17:00 hod. zabezpečenie recepcie v pracovných dňoch (pracovník zabezpečujúci recepciu musí ovládať anglický jazyk minimálne na úrovni mierne pokročilý); 1 pracovník v čase od 18:00 hod. do 06:00 hod.
4. Strážnou službou sa rozumie v súlade s § 3 zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov: ochrana majetku na verejne prístupnom mieste, ochrana majetku na inom než verejne prístupnom mieste, ochrana osoby, ochrana majetku a osoby pri preprave, ochrana prepravy majetku a osoby, zabezpečovanie poriadku na mieste zhromažďovania osôb, prevádzkovanie zabezpečovacieho systému alebo poplachového systému, prevádzkovanie ich častí, vyhodnocovanie narušenia chráneného objektu alebo chráneného miesta.
5. Strážnou službou sa v súlade s § 3 zákona č. 473/2005 Z. z. ďalej rozumie: Vypracúvanie plánu ochrany alebo monitorovanie pohybu a konania osoby v chránenom objekte, na chránenom mieste alebo v ich okolí.
6. Zabezpečenie ochrany pred neoprávneným vniknutím nepovolaných osôb z vonku do strážených priestorov objednávateľa a udržiavanie poriadku v strážených priestoroch.
7. Zabezpečenie ochrany osôb (zamestnancov, klientov a návštev) pred násilnými útokmi iných osôb v strážených priestoroch objednávateľa.
8. Zabezpečenie ochrany hnuteľného a nehnuteľného majetku objednávateľa pred odcudzením.
9. Zabezpečenie ochrany pred neoprávneným vniknutím nepovolaných osôb z vonku do strážených priestorov objednávateľa a udržiavanie poriadku v strážených priestoroch.
10. Na účely tejto zákazky sa technickou službou v súlade s § 7 ods. (1) zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov rozumie projektovanie, montáž, údržba, revízia alebo oprava zabezpečovacích systémov alebo poplachových systémov a systémov a zariadení umožňujúcich monitorovanie pohybu a konania osoby v chránenom objekte, na chránenom mieste alebo v ich okolí.
11. Úlohy zamestnancov dodávateľa vo vzťahu k poskytovaniu strážnej služby: pravidelné obchôdzky priestorov stráženého objektu podľa časového harmonogramu zamerané na ochranu objektu a preventívnu požiarnu ochranu, vedenie predpísanej dokumentácie, dodržiavanie prevádzkového poriadku verejného obstarávateľa, kontrola vstupov a odchodov osôb do a z priestorov stráženého objektu, ochrana služobných motorových vozidiel na parkovacích miestach vyhradených pre objednávateľa a manipulácia s parkovacími zábranami, organizácia parkovania ohlásených návštev (pokračovanie v nasledujúcom bode).
12. Ďalšieho úlohy zamestnancov dodávateľa vo vzťahu k poskytovaniu strážnej služby: kontrola oprávnenosti vynášania hmotného majetku a iných materiálov z priestorov stráženého objektu, riešenie mimoriadnych udalostí ako je porucha/únik vody, porucha/únik plynu, porucha na elektrickom zariadení/výpadok prúdu, narušenie stráženého priestoru/vlámanie, vznik požiaru, zabezpečenie kľúčového režimu, kontrola funkčnosti a obsluha ESZ, EPS, kamerového systému, zaznamenávanie informácií, práca s informáciami, prijímanie a prepájanie telefónnych hovorov (pokračovanie v nasledujúcom bode).
Ďalšieho úlohy zamestnancov dodávateľa vo vzťahu k poskytovaniu strážnej služby: výkon krátkodobých služieb v stráženom objekte (dohľad nad výkonom činnosti dodávateľských služieb), sprevádzanie návštev v stráženom objekte, monitorovanie a zabezpečenie poriadku v okolí stráženého objektu, kontrola predmetov, materiálov vnášaných do stráženého objektu, riešenie krízových situácií v prípade páchania priestupkov, trestnej činnosti na majetku objednávateľa, zabezpečenie a kontrola činnosti upratovacej služby, manipulácia s nádobami na TKO (tuhý komunálny odpad), (pokračovanie v nasledujúcom bode).
14. Bezodkladné informovanie poverených zamestnancov verejného obstarávateľa (objednávateľa) o zistených narušeniach objektu,pokusoch o krádež, výpadkoch energií.
15. Dodávateľ zabezpečí pripojenie na Pult centralizovanej ochrany s nepretržitou 24 hodinovou prevádzkou, a znáša všetky náklady s tým súvisiace a zabezpečí aj výjazdovú službu.
16.Úlohy zamestnancov dodávateľa k poskytovaniu strážnej služby: v mimoriadnych prípadoch vykonávanie sprievodu vybraných zamestnancov objednávateľa mimo strážený objekt, bezodkladné informovanie poverených zamestnancov objednávateľa o zistených narušeniach objektu, pokusoch o krádež, výpadkoch energií, vykonávanie stráženia objektu v určenom pracovnom čase a dodržiavanie pracovnej disciplíny v zmysle Zákonníka práce, Zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a dodržiavanie interných smerníc a pokynov objednávateľa, dodržiavanie pravidiel slušného správania sa a vystupovania na verejnosti
17. Dodávateľ je povinný zabezpečiť nasledovný rozsah a síce: Objednávateľ vyžaduje minimálne 5 zamestnancov dodávateľa v pozícii strážcov v trvalom pracovnom pomere. Dodávateľ uvedie menný zoznam zamestnancov, ktorí budú vykonávať predmet zmluvy a predloží v prílohe fotokópie zbrojných preukazov zamestnancov.
18. Dodávateľ je povinný zabezpečiť výkon strážnej služby výlučne prostredníctvom odborne a zdravotne spôsobilých, bezúhonných a spoľahlivých osôb, ktoré spĺňajú zákonom stanovené podmienky pre takýto druh činnosti.
19. Dodávateľ vopred nahlási osobe splnomocnenej objednávateľom, meno, priezvisko a trvalé bydlisko zamestnancov vykonávajúcich strážnu službu v objekte objednávateľa a doručí objednávateľovi fotokópiu jeho ID preukazu člena SBS. Zároveň je povinný na tento účel obstarať písomný súhlas zamestnanca podľa zák. č. 428 / 2002 Z. z. o ochrane osobných údajov. Bez splnenia týchto povinností nemôže zamestnanec nastúpiť do výkonu strážnej služby.
20. Dodávateľ je povinný pri poskytovaní strážnej služby dodržiavať povinnosti a rešpektovať obmedzenia vyplývajúce z platných právnych predpisov, tejto zmluvy ako aj podmienok ustanovených právoplatnými rozhodnutiami príslušných orgánov verejnej správy.
21. Pri každom ohrození majetku objednávateľa je dodávateľ povinný: a) zakročiť proti narušiteľom primeraným spôsobom v súlade s platnými právnymi predpismi, b) odvrátiť hroziace nebezpečenstvo, resp. škodu, c) bez zbytočného odkladu oznámiť takúto udalosť objednávateľovi, d) v prípade potreby privolať príslušný orgán verejnej správy. e) v prípade potreby privolať výjazdové vozidlo.
22. Dodávateľ je povinný zdržať sa konania, ktoré by smerovalo ku vzniku škody na majetku objednávateľa a/alebo k poškodeniu zdravia, či ohrozeniu bezpečnosti osôb s výnimkou prípadov nutnej obrany a krajnej núdze
23. Dodávateľ nesmie používať a akýmkoľvek spôsobom manipulovať s majetkom objednávateľa s výnimkou prípadov, kedy mu k tomuto objednávateľ udelí predchádzajúci písomný súhlas a s výnimkou odôvodneného použitia telefónnej linky objednávateľa na účely plnenia povinností dodávateľa podľa tejto Zmluvy
24. Požiadavka na spôsobilosť: a) Dodávateľ predloží objednávateľovi povolenie na vykonávanie požadovaných činností podľa zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnostnej služby a o zmene a doplnení niektorých zákonov najneskôr do 3 dní od uzavretia zmluvy (preukázateľný, úradne osvedčený doklad, že dodávateľ spĺňa podmienky) (pokračovanie v nasledujúcom bode).
25. b) Dodávateľ predloží najneskôr do 3 dní od uzavretia zmluvy doklad o oprávnení podnikať (výpis z Obchodného registra, resp. Živnostenského registra), v ktorého predmete činnosti musí byť poskytovanie služby, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, zapísané (pokračovanie v nasledujúcom bode).
26. c) Dodávateľ je povinný zabezpečovať výkon služby pracovníkmi odborne pripravenými pre výkon bezpečnostnej služby, ktorí sú riadne zaškolení, vybavení rovnošatou s označením príslušnosti bezpečnostnej služby, každý zamestnanec musí mať odnímateľný štítok s označením pracovník SBS, musí byť fyzicky a psychický zdatný a spoľahlivý (pokračovanie v nasledujúcom bode).
27. d) Dodávateľ je ďalej povinný zabezpečiť pracovníkom SBS pre výkon služby: technické pomôcky potrebné pri výkone strážnej služby a účinné obranné a ochranné prostriedky na prípadné odvrátenie útoku (min. elektrické prenosné svietidlo, putá, tomfa –obušok, slzotvorný prostriedok – kaser, rádiostanica resp. ďalšie vhodné prostriedky k výkonu služby).
28. Požiadavka na oblečenie zamestnancov strážnej služby: tmavé (čierne) sako, tmavé nohavice/ u žien sukňa, biela košeľa/u žien možná blúzka, kravata u mužov, topánky vhodné a primerané typu povolania, každý zamestnanec je povinný udržiavať svoje telo a oblečenie v čistote.
29. Požiadavka na správanie a komunikáciu s návštevami:- objednávateľ vyžaduje aby sa zamestnanci strážnej služby správali slušne a zdvorilo, t. z. nepoužívali vulgárne slová, komunikovali diskrétne, bez zvýšenia hlasu,- objednávateľ ďalej vyžaduje aby sa zamestnanci strážnej služby počas pracovnej doby venovali len pracovným úlohám, aby si súkromné záležitosti a návštevy vybavovali mimo pracovnej doby (pokračovanie v nasledujúcom bode)
30. Objednávateľ vyžaduje aby pracovníci strážnej služby pri komunikácii s návštevami zachovávali diskrétnosť, nedotazovali sa návštev na súkromné záležitosti a informovali návštevy iba vo veciach nevyhnutných k návšteve
31. Kontrolingová činnosť: Dodávateľ je povinný bez obmedzenia umožniť objednávateľovi vykonať kontrolu strážnej služby. V prípade zistených nedostatkov ich bezodkladne alebo v stanovenej lehote odstrániť a zabezpečiť nápravu najneskôr do 3 pracovných dní od zistenia nedostatku (ak nebolo dohodnuté inak). Neodstránenie nedostatku sa považuje za závažné, t. j. podstatné porušenie zmluvných podmienok a môže viesť k odstúpeniu od zmluvy zo strany objednávateľa
32. Vyúčtovanie a cena:- Dodávateľ bude objednávateľovi predkladať mesačný rozpis služieb na miesto výkonu služby s menným zoznamom zamestnancov.- Po ukončení kalendárneho mesiaca predloží dodávateľ zodpovednej osobe objednávateľa zoznam skutočne odpracovaných služieb na podpis. Podkladom pre úhradu bude priložený odsúhlasený výkaz o výkone strážnej služby za daný mesiac, v rozpise podľa jednotlivých dní, potvrdený písomne objednávateľom. Takto podpísaný zoznam bude prílohou faktúry za daný kalendárny mesiac (pokračovanie v nasledujúcom bode).
33. Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku, po dodaní a prevzatí služby, na faktúru, ktorú je povinný dodávateľ vystaviť najneskôr do 5 dní po ukončení fakturačného obdobia. Fakturačným obdobím sa rozumie 1 kalendárny mesiac. Splatnosť faktúry je 30 dní.
34. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platnej účtovnej a daňovej legislatívy a musí byť vyhotovená v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi. V prípade, ak faktúra nespĺňa predpísané náležitosti podľa zákona, alebo nie je vyhotovená v súlade s touto Zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na opravu, resp. doplnenie, pričom prestane plynúť lehota splatnosti a nová lehota začne plynúť dňom doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi.
35. Mlčanlivosť: Dodávateľ a osoby spôsobilé na výkon strážnej služby sú povinní zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach zistených pri výkone strážnej služby a o jej výkone aj po ukončení zmluvného vzťahu. Táto mlčanlivosť je časovo neobmedzená. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a môže mať za následok odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa.
36. Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za dodržiavanie podmienok bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a požiarnej ochrany svojich zamestnancov a ním poverených osôb, pričom objednávateľ nezodpovedá za škody na zdraví a majetku zamestnancov dodávateľa.
37. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby jeho zamestnanci dodržiavali zákaz požitia alkoholických nápojov a iných omamných alebo psychotropných látok pred vstupom do priestorov objektu v správe objednávateľa a počas výkonu prác v nich a aby sa nezdržiavali v priestoroch a objektoch objednávateľa pod vplyvom týchto nápojov a látok. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodržiavanie zákazu fajčenia, s výnimkou na to určených priestorov.
38. Pri poskytovaní služieb vystupuje dodávateľ ako samostatný právny subjekt voči kontrolným orgánom a zodpovedá za dodržiavanie predpisov súvisiacich s jeho činnosťou
39. Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške v zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy.
40. Vypovedanie zmluvy po začatí poskytovania predmetu plnenia pred uplynutím jej doby trvania možno len po vzájomnej dohode zmluvných strán, alebo odstúpením v prípade podstatného porušenia zmluvných povinností. Ukončenie zmluvného vzťahu musí mať písomnú formu.
41. Výpovedná lehota je tri mesiace a plynie od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane
42. Objednávateľ do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi dodávateľovi kontaktné údaje osoby/osôb poverených konať v mene objednávateľa.
43. Dodávateľ zabezpečí pripojenie na Pult centralizovanej ochrany s nepretržitou 24 hodinovou prevádzkou, a znáša všetky náklady s tým súvisiace a zabezpečí aj výjazdovú službu.
44. Dodávateľ disponuje minimálne s jedným výjazdovým motorovým vozidlom, ktoré spĺňa ustanovenia § 140 ods. 1 zákona 8/2009 Z.z. o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na zásahové motorové vozidlo výnimku z § 140 ods. 1. písm. b) citovaného zákona pre držiteľa vozidla. Výjazdové vozidlo musí byť umiestnené a prevádzkované tak, aby zásah bol vykonaný maximálne do 5 minút od jeho vyžiadania a to na miesto vykonávania predmetu zákazky, t. j. Exportnoimportná banka Slovenskej republiky, Grösslingová 1 811 09 Bratislava.
45. Dodávateľ je povinný mať uzavretú platnú zmluvu o poistení voči rizikám vyplývajúcim z predmetu činnosti dodávateľa, zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú vlastnou prevádzkou s poistnou sumou 500 000,- EUR inak je daný dôvod na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa.
46. Dodávateľ je povinný preukázať, že je oprávnený poskytovať službu a to v rozsahu: a) vykonávanie strážnej služby podľa § 3 písmena a) až i) a zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnostnej služby a o zmene a doplnení niektorých zákonov najneskôr predpisov; b) vykonávanie technickej služby podľa § 7 ods. 1 zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnostnej služby a o zmene a doplnení niektorých zákonov a predpisov - projektovanie, montáž, údržba, revízie a opravy (pokračovanie v nasledujúcom bode).
47. Dodávateľ preukáže objednávateľovi predložením dokladov: doklad o oprávnení podnikať (výpis z Obchodného registra, resp. Živnostenského registra), v ktorého predmete činnosti musí byť poskytovanie služby, ktorá zodpovedá rozsahu uvedenému v písm. a) a b) v bode 50 - povolenie na vykonávanie strážnej služby podľa § 3 písmena a) až i) a zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnostnej služby a o zmene a doplnení niektorých zákonov najneskôr predpisov ako aj (pokračovanie v nasledujúcom bode)
48. - povolenie na vykonávanie technickej služby podľa § 7 ods. 1 zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnostnej služby a o zmene a doplnení niektorých zákonov najneskôr predpisov - projektovanie, montáž, údržba, revízie a opravy. V prípade nepreukázania oprávnenia služieb v rozsahu stanovenom bodmi 50, 51 a 52 je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. Nárok objednávateľa na náhradu škody vzniknutej odstúpením od tejto zmluvy z dôvodu uvedeného v tomto bode nie je dotknutý.
49. Dodávateľ je ďalej povinný preukázať certifikáty ISO 9001 + ISO 14001 + ISO 45001 k poskytovaniu služby uvedenej v pod písm. a) a b) bodu 50 (dodávateľ preukáže doloženým platných certifikátov). V prípade nepreukázanie povinnosti stanovenej v tomto bode má Objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy
50. Dodávateľ zaviazaný z tejto zmluvy je povinný počas jej platnosti oznamovať objednávateľovi akúkoľvek zmenu údajov a to písomnou formou najneskôr 15 dní pred dňom uskutočnenia zmeny.
51. Dodávateľ je povinný písomne oznámiť subdodávateľa/subdodávateľov, ktorého/ktorých plánuje využiť pre účely plnenia predmetu zmluvy a využitie týchto subdodávateľov je oprávnený objednávateľ písomne schváliť alebo písomne zamietnuť.
52. Dodávateľ, subdodávateľ/subdodávatelia, ktorého/ých navrhuje dodávateľ na plnenie tejto zmluvy musí/musia byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora podľa osobitného predpisu, ktorým je zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora.
53. Objednávateľ je oprávnený pred začatím plnenia predmetu zákazky vypovedať zmluvu a to aj bez udania dôvodu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Grösslingová 1, 811 09 Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2024 00:00 — 31.12.2024 23:59

1,00 viď jednotlivé položky opisného formulára

122 376,48

122 376,48

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.12.2023 17:17

20.12.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.12.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 226
 252
 12
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.12.2023 09:38 - Vstupná ponuka 121 110,00 € Cena bez DPH
20.12.2023 08:55 - Najvýhodnejšia ponuka 115 603,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS