• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2023 13:35
  •    Predkladanie ponúk
    21.12.2023 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.12.2023 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.12.2023 14:20

Detail zákazky Z202314460

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2023 13:35
  •    Predkladanie ponúk
    21.12.2023 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.12.2023 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.12.2023 14:20

Základné údaje

Z202314460

OF-283820

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8750509

Objednávateľ

00183075

Záhradnícke a rekreačné služby

Švermova 45, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok

Stravné lístky, stravné poukážky, dodanie stravných lístkov, zabezpečenie stravovania zamestnancov

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z., Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 6
Množstvo stravných poukážok ks 24000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka musí obsahovať Názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka musí obsahovať Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
Stravná poukážka musí obsahovať Nominálnu hodnotu stravnej poukážky, kalendárny rok s dobou platnosti stravnej poukážky
Balenie stravných lístkov (knižná väzba) Viazané po 20 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Plnenie sa bude realizovať na základe čiastkových objednávok objednávateľa.
Objednávateľ bude stravné poukážky objednávať spravidla jedenkrát mesačne. V prípade potreby má objednávateľ právo objednať stravné poukážky aj viackrát ako jedenkrát mesačne.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade potreby, na základe písomného oznámenia zo strany objednávateľa umožní zmenu nominálnej hodnoty odoberaných stravných poukážok. Predmetné písomné oznámenie zo strany objednávateľa musí byť dodávateľovi doručené minimálne 15 kalendárnych dní pred požadovanou zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok.
Dodávateľ zabezpečí dodávku stravných poukážok v objednanej nominálnej hodnote stravných poukážok na dodacie miesto objednávateľa do 72 hodín od doručenia objednávky dodávateľovi.
Objednávku stravných poukážok bude objednávateľ realizovať prostredníctvom internetu, e-mailu alebo poštou.
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a pripočítaním výšky poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH. Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných lístkov, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátanie alebo výmenu, distribúciu, dodanie na miesto plnenia a všetky súvisiace náklady.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve.
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky
Objednávateľ ma právo odmietnuť prevzatie stravných poukážok v prípade, že nespĺňajú ním požadované podmienky (nominálnu hodnotu, počet kusov) alebo budú poškodené. Dodávateľ je v tom prípade povinný do 24 hodín dodať objednávateľovi nové stravné poukážky.
Doba splatnosti stravných poukážok je minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané. Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi dodať stravné poukážky s platnosťou do konca nasledujúceho kalendárneho roku najneskôr tri mesiace pred ukončením kalendárneho roka, v ktorom sa stravné poukážky vydávajú.
Po uplynutí doby platnosti stravnej poukážky má objednávateľ právo vrátiť dodávateľovi neplatné stravné poukážky. Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľovi je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote. Právo vrátenia nepoužitých stravných poukážok je najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti.
V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať stravné poukážky riadne a včas, vznikne objednávateľovi právo na uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z celkovej ceny stravných poukážok objednaných objednávateľom v príslušnom kalendárnom mesiaci za každý deň omeškania.
Dodávateľ spoločne s dodávanými stravnými poukážkami objednávateľovi doručí aj faktúru, prostredníctvom ktorej vyúčtuje cenu dodaných stravných poukážok odobratých v príslušnom kalendárnom mesiaci. Splatnosť faktúry bude 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry bude obojstranne potvrdená objednávka a dodacie listy k stravným poukážkam, ktorých cena bude vo faktúre vyúčtovaná. Možnosť vyúčtovanie stravných lístkov aj formou predfaktúry.
V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z., o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov alebo k nej nebudú priložené doklady dohodnuté zmluvnými stranami, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na doplnenie. V takom prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota splatnosti začne plynúť odo dňa doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry.
V prípade, ak je objednávateľ v omeškaní s plnením svojho záväzku, vznikne dodávateľovi právo na uplatnenie úroku z omeškania vo výške stanovenej v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov platných na území Slovenskej republiky.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 01.01.2024 do 31.12.2024.
Verejný obstarávateľ v súlade s § 11 zákona o verejnom obstarávaní nesme uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo požadovaných stravných poukážok uvedených v technickej špecifikácií opisného formulára je len predpokladané, skutočné odobrané množstvo stravných poukážok bude závisieť od potrieb objednávateľa.
Pred uplynutím doby, na ktorú sa uzatvára táto zmluva, môže objednávateľ vypovedať zmluvu písomnou výpoveďou bez udania dôvodu, pričom dohodou zmluvných strán sa výpovedná lehota stanovuje na 2 mesiace počítajúc od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď dodávateľovi doručená.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

01.01.2024 07:00 — 31.12.2024 18:00

24 000,00 ks

145 440,00

145 440,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.12.2023 13:35

21.12.2023 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.12.2023 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 341
 8
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.12.2023 13:42 - Vstupná ponuka 145 439,00 € Cena s DPH
15.12.2023 20:21 - Najvýhodnejšia ponuka 144 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS