30416094
Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky
Námestie slobody č. 6, Bratislava, 81005, SVK
35760419
Asseco Central Europe, a. s.
Galvaniho 19045/19, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK
Maintenance licencií FABASOFT eGOV-Suite
Fabasoft, softvér, licencia, maintenance, podpora
Služba
1. Zabezpečenie licenčného maintenance licencií FABASOFT eGOV-suite na obdobie 1.1.2024-31.12.2024
|
|
---|---|
Funkcia |
Štandardný licenčný maintenance |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Štandardný licenčný maintenance | ks | 670 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
obdobie trvania | 1 rok (01.01.2024 - 31.12.2024) |
Názov |
I. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1.1 Dodávateľ do 3 (troch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy elektronicky objednávateľovi predloží zoznam, v ktorom uvedie údaje kontaktných osôb (meno, priezvisko, telefón, e-mail, adresu) zodpovedných za riadne dodanie predmetu zmluvy. |
1.2 Poskytovanie služieb štandardného licenčného maintenance pre licencie FABASOFT eGov Suite sa vyžaduje na základe štandardných licenčných podmienok výrobcu. |
1.3 Požaduje sa plnenie predmetu zmluvy autorizovaným partnerom FABASOFT pre Slovenskú republiku. Dodávateľ sa v mene výrobcu zaväzuje poskytovať štandardné služby údržby softvérových produktov počas celého obdobia platnosti a účinnosti tejto zmluvy v súlade s podmienkami výrobcu FABASOFT. |
1.4 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy a Osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zmluvy. |
1.5 Dodávateľ musí mať vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra zapísanú činnosť rovnakú alebo obdobnú ako je predmet zmluvy. V prípade, ak túto skutočnosť nemá zapísanú v predmete činnosti vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra, má objednávateľ právo na odstúpenie od zmluvy. |
1.6 Miestom plnenia predmetu zmluvy je sídlo Objednávateľa. |
1.7 Objednávateľ do 3 (troch) pracovných dní od predloženia zoznamu kontaktných osôb dodávateľa, podľa bodu 1.1.1, predloží identifikačné údaje zodpovedných zamestnancov za Objednávateľa. |
II. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
2.1 Cena za predmet zmluvy zahŕňa všetky náklady, vrátane priamych i nepriamych nákladov dodávateľa na plnenie predmetu zmluvy vrátane nákladov prípadných subdodávateľov alebo tretích strán. |
2.2 Dodávateľ je povinný elektronicky objednávateľovi do 3 (troch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy oznámiť informácie o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu: názov banky, číslo účtu, SWIFT (BIC), IBAN. |
2.3 Podkladom pre zaplatenie ceny za predmet zmluvy bude faktúra vystavená dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy alebo jeho časti po podpise akceptačného protokolu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. Dodávateľ doručí faktúru listinne poštou alebo osobne. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. |
2.4 Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 222/2004 Z. z.“) a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z. z. |
2.5 Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. |
2.6 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. V prípade nesplnenia náležitostí v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. objednávateľ faktúru vráti dodávateľovi na dopracovanie a lehota splatnosti začína plynúť dňom doručenia opravenej faktúry. |
2.7 Cena za plnenie predmetu zmluvy v danom kalendárnom roku sa bude uhrádzať formou bezhotovostného platobného styku k 31. januáru 2024 na základe faktúry vystavenej dodávateľom so splatnosťou 30 (tridsať) dní. |
III. ĎALŠIE USTANOVENIA |
3.1 Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že podľa obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET): |
a) 1. časť ,,Trhový poriadok", čl. IV ,,dodávateľ", bod 4, dodávateľ už samotnou registráciou do EKS potvrdzuje súhlas s OPET. |
b) 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", čl. VI "Plnenie a preberanie Plnenia", bod 6.1.2, je dodávateľ povinný dodať či poskytnúť plnenie, ktoré spĺňa okrem Špecifikácií podľa bodu 5. tohto Opisu tiež všetky požiadavky príslušných právnych predpisov a platných technických noriem záväzných pre takéto Plnenie a týkajúcich sa jeho uvádzania na trh. |
3.2 V prípade, že dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek funkčnú a technickú špecifikáciu predmetu zmluvy príp. ak dodávateľ poruší ktorúkoľvek osobitnú požiadavku na plnenie, bude sa to považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy a objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
3.3 Porušenie povinnosti dodávateľa poskytnúť celé plnenie riadne a včas podľa tejto zmluvy na základe požiadaviek bude považované za podstatné porušenie zmluvy, ktoré oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy. |
3.4 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom, objednávateľ vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS ako aj v "Informačnom systéme zber údajov" vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ uvedie, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom tzn. vystaví referenciu s neuspokojivým hodnotením. |
3.5 Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje tiež ak dodávateľ poskytuje službu v rozpore s požadovanou Funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu tejto zmluvy, alebo službu neposkytne vôbec. |
3.6 Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy podľa § 19 zákona o verejnom obstarávaní alebo pri podstatnom porušení zmluvy alebo v prípadoch uvedených v týchto osobitných požiadavkách na plnenie alebo na základe dôvodov uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska platných ku dňu uzavretia zmluvy. |
3.7 Ostatné v zmluve neupravené práva a povinnosti zmluvných strán a sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Slovenská republika
01.01.2024 00:00 — 31.12.2024 00:00
1,00 projekt
33 768,00
28 140,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.12.2023 12:53
19.12.2023 13:00
19.12.2023 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.12.2023 10:51 - Vstupná ponuka | 33 768,00 | € | Cena s DPH |
18.12.2023 10:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 33 687,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: