• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2023 08:20
  •    Predkladanie ponúk
    20.12.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.12.2023 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.12.2023 10:35

Detail zákazky Z202314421

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2023 08:20
  •    Predkladanie ponúk
    20.12.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.12.2023 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.12.2023 10:35

Základné údaje

Z202314421

OF-283809

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8743965

Objednávateľ

00804932

Centrum výcviku Lešť

Lešť, Pliešovce, 96263, SVK

Dodávateľ

48079707

WASCO - družstvo

Strojárenská 10, Valaská, 97646, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pranie osobnej bielizne

pranie, chemické čistenie

  • 98310000-9 - Pranie a chemické čistenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predmetom zákazky je zabezpečenie služby prania pre zahraničné vojská v rámci MN BG SVK počas cvičenia eVA a cvičení prebiehajúcich v Centre výcviku Lešť počas roka 2024.  Predpokladané množstvo osobnej bielizne je 61 500 kg.
Funkcia
- objednávateľ požaduje zabezpečiť pranie osobnej bielizne pre cca 2000 cvičiacich profesionálnych vojakov.
- osobnú bielizeň bude poskytovateľ zbierať z jedného určeného miesta, z ktorého si poskytovateľ prevezme bielizeň na vypranie a na toto miesto aj dovezie vypranú bielizeň, ktorú si preberie objednávateľ
- osobná bielizeň každého vojaka bude zabalená vo vreci, ktoré bude označené identifikačnou značkou a aj farebne podľa jednotlivých ubytovacích zariadení (označenie zabezpečí objednávateľ),
- poskytovateľ služby musí zabezpečiť, aby sa bielizeň nestratila a nepomiešala,
- poskytovateľ služby zabalí vypranú bielizeň do čistého vreca, ktoré zabezpečí poskytovateľ a rovnako ho označí identifikačnou a farebnou značkou. Farebné označenie bude dodané zo strany objednávateľa,
- vyúčtovanie služby prania požaduje obstarávateľ podľa hmotnosti pozbieranej bielizne na základe vážnych lístkov,  ktoré predloží poskytovateľ služby , pričom každý zber bielizne sa odváži aj na mieste  objednávateľa služby.
- termíny odvozu a dovozu bielizne budú 2 krát do týždňa (utorok a piatok)
- objednávateľ si vyhradzuje právo predpokladané množstvo bielizne a tým rozsah požadovanej služby meniť
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Poskytovateľ predloží do 3 dní od uzavretia zmluvy podpísanú a opečiatkovanú podrobnú cenovú ponuku prostredníctvom el. pošty vo formáte PDF. Ceny uviesť za kg bez DPH a s DPH a celkovú cenu za celý predmet s DPH. Cena za dopravu na miesto plnenia musí byť premietnutá do jednotkových cien. Podrobná cenová ponuka je prílohou č. 2 tejto zmluvy a je jej neoddeliteľnou súčasťou.
V prípade, že dodávateľ nebude mať v obchodnom, resp. živnostenskom registri zapísaný predmet činnosti súvisiaci s predmetom zákazky, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a dôjde k odstúpeniu od zmluvy.
Objednávateľ bude realizovať platbu za poskytnuté služby prevodným príkazom na základe faktúry, ktorú poskytovateľ vyhotoví s ostatnými potrebnými náležitosťami pre fakturáciu jeden krát za mesiac. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 dní odo dňa doručenia faktúry.
Platnosť zmluvy môže byť ukončená dohodou zmluvných strán, alebo odstúpením zo strany objednávateľa pre závažné porušenie tejto zmluvy, za ktoré sa považuje nedodržanie záväzku plniť predmet zmluvy v rozsahu a kvalite stanovenej objednávateľom.
K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmeny ceny smerom nadol a v prípade splnenia príslušných ustanovení zákona o VO č. 343/2015 Z.z.
V prípade nedočerpania predpokladaného množstva prania osobnej bielizne do konca platnosti zmluvy, môže byť  dodatkom predĺžený termín plnenia predmetu zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Centrum výcviku Lešť, Lešť (vojenský obvod), Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

01.01.2024 00:00 — 31.12.2024 00:00

61 500,00 kg

79 950,00

66 625,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.12.2023 08:20

20.12.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.12.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 190
 43
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.12.2023 09:26 - Vstupná ponuka 79 704,00 € Cena s DPH
14.12.2023 15:35 - Najvýhodnejšia ponuka 78 504,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS