• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.12.2023 15:15
  •    Predkladanie ponúk
    18.12.2023 15:12
  •    Ukončenie zákazky
    18.12.2023 16:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.12.2023 17:10

Detail zákazky Z202314414

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.12.2023 15:15
  •    Predkladanie ponúk
    18.12.2023 15:12
  •    Ukončenie zákazky
    18.12.2023 16:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.12.2023 17:10

Základné údaje

Z202314414

OF-283807

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8725804

Objednávateľ

00165662

Okresný súd Nitra

Štúrova 9, Nitra, 94968, SVK

Dodávateľ

41949552

Branislav Polák TOM - line

Mýtna 42, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske stoličky

Kancelárske stoličky

  • 39112000-0 - Stoličky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske kreslo
Funkcia
Kancelárske stoličky určené na dlhodobé sedenie pri PC v požadovanej kvalite a vlastnostiach podľa požadovaných technických vlastností (viď. obrázok č. 1)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárske kreslo ks 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
minimálna nosnosť 110 kg
hĺbka sedadla min. 61 cm
šírka sedadla min. 62,5 cm
výška stoličky min./max. 116 - 126 cm
mechanika hojdacia
materiál látka, plast, kov, sieťovina
materiál kríža/nôh kovový
typ koliesok plastové
bedrová opierka áno
podrúčky áno
nastavenie výšky sedu áno
farba čalúnenia sivá/čierna, oderuodolnosť textílie je min. 90 000 oderov.
 2. Kancelárska stolička
Funkcia
Kancelárske stoličky určené na dlhodobé sedenie pri PC v požadovanej kvalite a vlastnostiach podľa požadovaných technických vlastností. (viď. obrázok č. 2)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska stolička otočná na kolieskach ks 11
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
minimálna nosnosť 120 kg
celková výška stoličky min. 1310 mm
sedadlo stoličky s tvarovanou penou s vysokou hustotou, potiahnuté odolnou látkou
farba čalúnenia čierna a odolnosť  max.100 000 cyklov
Synchron mechanizmus, s aretáciou v 3 polohách áno
opierky rúk výškovo nastaviteľné áno
kolieska univerzálne, pogumované
nastaviteľná výška stoličky áno
minimálna výška sedacej časti 440 mm
maximálna výška sedacej časti 530 mm
hĺbka a šírka sedacej časti 500 mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miestom plnenia je Nám. M.R.Štefánika 2238/55, 955 15  Topoľčany.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi podrobný popis - prospekt predmetu zákazky, v ktorom budú uvedené parametre výrobku v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky.
V cene za predmet zákazky sú započítané všetky náklady Dodávateľa.
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry. Splatnosť faktúry je 30 dní.
V prípade zistených vád, resp. nekompletnosti dodávky pri preberaní je Objednávateľ oprávnený neprevziať tovar.
Nedodržanie technických vlastností predmetu zákazky, uvedených v technickej špecifikácii a osobitných požiadavkách na plnenie v objednávkovom formulári, sa takéto porušenie považuje za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť. Obstarávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy aj z dôvodov uvedených v zákone č. 343/2015 Z.z.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako sú finančné možnosti verejného obstarávateľa.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet spĺňa technické a funkčné parametre a osobitné požiadavky na plnenie Objednávateľa v zmysle objednávkového formulára.
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru, ak pri prevzatí zistí vadu, poškodenie zapríčinené prepravou alebo ak predmet zmluvy nebude zodpovedať technickej špecifikácii požadovanej objednávateľom.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štúrova 9, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

28.12.2023 15:14 — 28.12.2023 15:14

26,00 ks

2 832,00

2 360,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.12.2023 15:15

18.12.2023 15:12

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.12.2023 15:27

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 245
 71
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.12.2023 09:03 - Vstupná ponuka 2 831,99 € Cena s DPH
18.12.2023 14:40 - Najvýhodnejšia ponuka 2 819,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS