• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.12.2023 09:39
  •    Predkladanie ponúk
    09.01.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.01.2024 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.01.2024 11:20

Detail zákazky Z202314412

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.12.2023 09:39
  •    Predkladanie ponúk
    09.01.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.01.2024 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.01.2024 11:20

Základné údaje

Z202314412

OF-283819

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8800515

Objednávateľ

37886851

Ľubovnianska nemocnica, n.o.

Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, 06401, SVK

Dodávateľ

50687115

HENRYSO, s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlačiarne

Tlačiareň

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laserová tlačiareň Xerox B235DNI
Funkcia
Laserová tlačiareň multifunkčná, čiernobiela, A4, kopírovanie a skenovanie, fax, rýchlosť čiernobielej tlače 34 str./min., rozlíšenie tlače 600 x 600 DPI, duplex, ADF skener, dotykový displej, AirPrint, Google Print, USB, LAN a WiFi
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 3
 2. Laserová tlačiareň Canon i-SENSYS MF272dw
Funkcia
Laserová tlačiareň multifunkčná, čiernobiela, A4, kopírovanie a skenovanie, rýchlosť čiernobielej tlače 29 str./min., rozlíšenie tlače 2400 x 600 DPI, duplex, displej, AirPrint, USB, LAN a WiFi
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 6
 3. Laserová tlačiareň XEROX Phaser 3020BI
Funkcia
Laserová tlačiareň čiernobiela, A4, rýchlosť čiernobielej tlače 20 str./min., rozlíšenie tlače 600 x 600 DPI, AirPrint, Google Print, USB a WiFi
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 7
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Verejný obstarávateľ trvá na uvedenej špecifikácii a ekvivalent nepripúšťa.
Záručná doba : min 24 mesiacov
Reklamácie a skryté vady zistené v záručnej dobe uplatňuje Objednávateľ okamžite: telefonicky, elektronicky alebo faxom, pričom zabezpečí uskladnenie reklamovaného tovaru tak, aby nedošlo k jeho narušeniu. Dodávateľ spolu s faktúrou a dodacím listom dodá dokument, ktorý bude obsahovať presný postup a kontaktné údaje pre reklamáciu - telefonický kontakt s uvedenou pracovnou dobou, mailový kontakt. Pokiaľ Dodávateľ poskytuje web- službu, tak aj URL, cez ktorú je možné o záručnú opravu požiadať.
Záruka za akosť dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby, ktorej dĺžka zodpovedá dobe použiteľnosti, uvedenej výrobcom tovaru a ktorá je uvedená na obale tovaru.
Objednávateľ požaduje do 2 pracovných dní od zverejnenia zmluvy predložiť návrh predmetu zmluvy min. v rozsahu: jednotková cena s DPH, výška DPH a celková suma s DPH, typ, výrobca, opis technických parametrov alebo prospekt (fotografia tovaru).
Požadujeme dodanie nového, nerepasovaného, nereklamovaného, nepoužívaného zariadenia v originálnom balení od výrobcu zariadenia s originálnym príslušenstvom.
Predmet zákazky musí byť dodaný naraz (pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak), v zmluvne dohodnutom množstve a s požadovanými vlastnosťami, v bezchybnom stave, nový.
Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 15:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne jeden pracovný deň vopred, a to čase 07:00 h do 15:00 h.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 60 kalendárnych dní.
Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť ak Dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom. Za podstatné porušenie zmluvy bude Objednávateľ považovať aj nedodanie predmetu podľa špecifikácie a v dohodnutom množstve, čase a mieste a podľa ostat. zmluvných špecifikácií.
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu Objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v Zmluve, a to najneskôr do 15 dní potom, čo bude Dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu.
Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme aktualizovaný rozpočet (cenník) predmetu Zmluvy v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácii, v ktorom uvedie minimálne tieto informácie: obchodný názov tovaru, množstvo, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, celkovú cenu bez DPH, výšku DPH a celkovú cenu s DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obrancov mieru 510/3, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika

12.01.2024 08:00 — 16.01.2024 15:00

1,00 zákazka

2 998,80

2 499,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.12.2023 09:39

09.01.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.01.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 412
 46
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.12.2023 10:23 - Vstupná ponuka 2 998,80 € Cena s DPH
08.01.2024 15:19 - Najvýhodnejšia ponuka 2 998,13 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS