• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2023 16:09
  •    Predkladanie ponúk
    19.12.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.12.2023 10:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.12.2023 10:40

Detail zákazky Z202314407

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2023 16:09
  •    Predkladanie ponúk
    19.12.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.12.2023 10:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.12.2023 10:40

Základné údaje

Z202314407

OF-283781

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8735141

Objednávateľ

30844363

Správa štátnych hmotných rezerv Slovenskej republiky

Pražská 29, Bratislava, 81263, SVK

Dodávateľ

53747747

HTONER SLOVAKIA s. r. o.

Javorová 9001/87B, Trnava, 91705, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup notebookov a príslušenstva

Notebook, Spotrebná elektronika, výpočtová technika

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo kus 9
Cena EUR 1210
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Procesor Intel Core i5-1335U
Pamäť min. 8GB RAM DDR4
Pevný disk min. 256GB , SSD
Operačný systém Windows 11 Professional 64-bit.
Uhlopriečka displeja min 15“ max. 16“, 16:9, matný povrch
Rozlíšenie displeja 1920x1080px
Technológie bezdrôtového pripojenia 1x WiFi 802.11ax, 1x Bluetooth
Porty a konektory min. 3x USB 3.2, 1x USB 3.2 Typ-C, 1x HDMI, 1x Analog audio vstup/výstup, 1x Sieťové pripojenie LAN (RJ45) – (Gigabit)
Webkamera Integrovaná, min. 720 px
Klávesnica Podsvietená, lokalizácia SK, numerická časť,
Funkcie zabezpečenia Bezpečnostný zámok, TMP modul
Záruka Min. 3 roky , podpora 7/24, reakčná doba na vykonanie servisu do jedného pracovného dňa u zákazníka (On-site)
Hmotnosť bez príslušenstva Max. 1,9kg
Typ zariadenia Prenosný počítač (notebook)
Zaradenie notebooku Kancelársky / Profesionálny
 2. Set klávesnica a myš
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo kus 9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technické vlastnosti Bezdrôtový, USB prijímač, lokalizácia SK, membránová technológia, chiclet klávesy, jednoriadkový Enter, myš – optická min.1600 DPI – možnosť zmeny DPI, klasické koliesko, min. 3 tlačidlá
Farba čierna
 3. Taška na notebook
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo kus 9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vlastnosti Pre notebook s uhlopriečkou 16“, materiál polyester alebo nylon s ochranným polstrovaním a samostatným úložným priestorom pre dokumenty
Farba čierna
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Rámcová dohoda bude platná do 30.3.2024 alebo do vyčerpania hodnoty zákazky podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
2. Plnenie sa uskutoční na základe samostatných objednávok, v ktorých bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania a číslo tejto kúpnej zmluvy. Vyžaduje sa dodávka na miesto uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa. Predmetom dodávky bude vždy nový, nepoužívaný tovar, nevystavovaný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, neopotrebovaný, netestovaný, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou v slovenskom jazyku. Uvedené platí aj pre špecifikované príslušenstvo.
3.Dodávateľ zašle objednávateľovi na adresu: stanislav.lacko@reserves.gov.sk najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy: 3.1. obchodný názov, technickú špecifikáciu a vyobrazenie ponúkaného tovaru, 3.2. rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne), 3.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien.
4. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
5. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: 5.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a 5.2. v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent vyhovuje požiadavkám objednávateľa, alebo 5.3. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
6. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
7. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, záruka a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
8. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
9. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
10. Pri notebookoch Objednávateľ požaduje bezplatný autorizovaný záručný servis vykonávaný kvalifikovanými osobami a bezplatnú údržba tovaru (práca a originálne, nepoužívané náhradné diely-pri vade podliehajúcej záruke) počas záručnej doby (min. 3 roky) v cene zákazky. V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
11. Ku každej dodávke, ktorá bola dodaná objednávateľovi. dodávateľ predloží dodací list, v ktorom bude uvedené sériové číslo tovaru.
12. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
13. Splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
14. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
15. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pražská 29, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

30.03.2024 23:59

1,00 súbor

11 998,80

9 999,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.12.2023 16:09

19.12.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.12.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 402
 100
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.12.2023 16:54 - Vstupná ponuka 11 998,80 € Cena s DPH
19.12.2023 07:49 - Najvýhodnejšia ponuka 10 798,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS