36603350
Východoslovenský onkologický ústav, a.s.
Rastislavova 43, Košice, 04191, SVK
36390356
JAMEL FASHION s.r.o.
Piaristická 276/46, Trenčín, 91101, SVK
Jednorazové zdravotnícke rukavice
rukavice, latexové, sterilné, nesterilné, nitrilové
Tovar, Služba
1. Jednorazové rukavice, latexové, sterilné
|
|
---|---|
Funkcia |
Jednorazové latexové rukavice sterilné sú určené na ochranu zdravotníckeho personálu. Sterilné operačné a ochranné rukavice na jedno použitie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Rukavice latexové sterilné, veľkosť 6 - 8,5 (rozmer v závislosti od prevádzkových potrieb )jednotka - 1 pár t.j. balenie ľavá a pravá rukavica | pár | 20000 | ||
celková dĺžka rukavíc (podľa EN 455-2, ASTM 3577, ISO/DIS10282)- pri veľkosti 6 (každá ďalšia veľkosť + 10 mm.) | mm | 260 | ||
pevnosť v ťahu, odolnosť voči prepichnutiu (v priebehu životnosti podľa EN 455-2) | N | 12 | ||
hrúbka steny v oblasti dlaní meraná dvojito, medián: | mm | 0,16 | ||
pevnosť v ťahu (podľa ASTM D6319) | MPa | 14 | ||
Dávkovací box s dávkovacím otvorom -obsahujúci počet párov rukavíc (ľavá a pravá rukavica/pár) resp. v 1 balení počet párov rukavíc | balenie/počet párov | 48 | 100 | |
skladovateľnosť podľa DIN 7716, ISO 2230 | rok | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
materiál: | rukavice s prírodného latexu, s vnútornou syntetickou výsteľkou |
akceptovaná úroveň kvality 455-1 AQL | 0,65 |
vlastnosti: | mikro-drsný povrch zabraňujúci šmýkaniu nástrojov počas výkonu. Podľa EN 455-3 neobsahuje kremičitan horečnatý |
- | ľavá a pravá ruka zhrnuté vo vnútornom obale, ktorý neprepúšťa ozón, zapečatené v plochom sterilnom obale s indikátorom sterilizácie |
- | nepúdrované (v súlade s ASTM D6124 a EN 455-3), dobrá hmatová citlivosť, vodotesné, riziko pretrhnutia eliminované, |
- | množstvo proteínov v materiáli rukavíc max 10, nesmie byť prekročený podľa EN 455-3 |
- | sterilizácia žiarením podľa ISO 11137 min. 25kGy |
vyrobené v súlade | so smernicou MDD 93/42, normami EN ISO 13485 a EN 556 pre sterilné produkty |
Certifikované podľa ASTM na prienik krvných patogénov: | požaduje sa ASTM F1671 |
Klasifikácia: | Trieda II a. podľa smernice o zdravotníckych pomôckach 93/42/EEC, Kategória III podľa nariadenia o OOP (EU) 2016/425 a noriem EN 374-1, EN374-2, EN 374-4, EN 374-5 VIRUS |
Označené symbolom CE 0123 v súlade so základnými požiadavkami (Príloha I) Nariadenia 93/42/EHS o zdravotníckych pomôckach. | EN 455-1:2020, EN 455-2:2015, EN 455-3:2015, EN 455-4:2009, EN 556-1:2001/ AC:2006, ISO 11137-1:2006 AMD 2:2018, ISO 11607-1:2019, ISO 13485:2016, EN ISO 14971:2013, ISO 15223-1:2016, |
- | ISO 10993-1:2018, ISO2230:2002, DIN 7716:1982, ISO 10282:2014, ISO 2859-1:1999 AMD 1:2011, IEC 62366-1:2015/COR 1:2016 |
Certifikáty kvality: | ISO 9001, ISO, 13485 |
Certifikáty preukazujúce: chemickú odolnosť, odolnosť voči mechanickým vplyvom, dodržiavanie štandardu pre ochranu zdravia pri práci | požaduje sa |
Tvar rukavíc: | plne anatomicky patentovaná tvarovaná forma s ohnutými prstami a zhrňovaním okrajom |
- | stabilná hrúbka rukavíc od prstov až po zápästie |
farba rukavíc | biela, prírodne svetlé, |
požaduje sa: | vysoká odolnosť voči performácií pri používaní elektrokoagulačných inštrumentov (ochrana termického poškodeniu rúk) |
Balenie rukavíc: | každý samostatne zabalený pár rukavíc musí byť označený min. príslušnou kvalifikáciou - podľa smernice o zdravotníckych pomôckach 93/42/EEC, kategória III. podľa nariadenia o OOP (EU) 2016/425 |
- | dávkovací box, v ktorom sú umiestnené jednotlivé samostatne zabalené páry rukavíc musí byť označený min. údajmi: počet párov v balení boxu, expirácia, označenie rukavíc, |
- | kvalifikácia podľa smernice o zdravotníckych pomôckach 93/42/EEC, kategória III. podľa nariadenia o OOP (EU) 2016/425 |
2. Jednorazové rukavice nitrilové, nesterilné
|
|
---|---|
Funkcia |
Jednorazové ochranné a vyšetrovacie rukavice na jedno použitie určené pre zdravotnícky personál. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Jednorazové rukavice nitrilové, nesterilné | ks | 600000 | ||
dĺžka rukavíc (podľa EN 455-2) | mm | 240 | ||
sila pretrhnutia, medián (v priebehu životnosti podľa EN 455-2) | N | 6 | ||
hrúbka steny v oblasti dlaní meraná dvojito, medián: | mm | 0,10 | ||
pevnosť v ťahu (podľa ASTM D6319) | MPa | 14 | ||
zvyškový púder (podľa EN 455-3) | mg | 2 | ||
elasticita ASTM D 6319 | % | 400 | ||
1 balenie rukavíc (t.j. 1krabička) s množstvom ks | ks | 100 | 200 | |
skladovateľnosť | rok | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
veľkosti rukavíc: | S (6-7), M (7-8), L (8-9), XL (9-10) |
materiál: | nitril-butadién-kaučuk |
vlastnosti: | nesterilné, bez obsahu latexových proteínov a púdru, vhodné pre pacientov a personál s rizikom alergií |
Certifikované podľa ASTM na prienik krvných patogénov: | požaduje sa ASTM F1671 |
AQL podľa EN455 | min.1,0 |
Zhoda so smernicami a predpismi: | Klasifikácia: Trieda I. podľa Nariadenia (EÚ) -2017/745 o zdravotníckych pomôckach, kategória III. podľa Nariadenia o OOP (EÚ) 2016/425.,ISO EN374-1,2,3,4,5, AQL/podľa EN455 - AQL 1,5 |
Výrobky označené symbolom CE v súlade s požiadavkami Nariadenia (EU) 2017/745 o zdravotníckych pomôckach: | ASTM D6319-19, ASTM F1671/F1671M-13, EN ISO 20417:2021, EN455-1:2020, EN 455-2:2015, EN 455-3:2015, EN 455-4:2009, EN 62366-1:2015 + AC:2016 + A1:2020, EN ISO 10993- |
- | EN ISO 10993-1:2020, EN ISO 13485:2016 + AC:2018 + A11:2021, EN ISO 14971:2019 + A11:2021, EN ISO 15223-1:2021, Regulation (EC) 1907/2006 |
Výrobky označené symbolom CE v súlade s ustanoveniami Nariadenia (EÚ) 2016/426 o OOP: | EN 21420 alebo EN 420:2003+A1:2009, ISO 374-1:2016,/AMD 1:2018 TYP B, EN 374-2:2014, EN16523-1:2015+A1:2018, EN374-4:2013, EN ISO 374-5:2016 VIRUS |
Certifikáty preukazujúce: chemickú odolnosť, odolnosť voči mechanickým vplyvom, dodržiavanie štandardu pre ochranu zdravia pri práci | požaduje sa |
Tvar rukavíc: | plne anatomicky patentovaná tvarovaná forma s rolovanými okrajmi |
- | stabilná hrúbka rukavíc od prstov až po zápästie |
farba rukavíc: | modrá, lilavo modrá, modrofialová, |
Názov |
1.Predmetom tejto Rámcovej dohody (ďalej len "dohoda") je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto dohode, v predpokladaných množstvách a sortimente, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú zmluvnú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto dohody |
2. Tovarom pre účely tejto dohody sú "jednorazové zdravotnícke rukavice" (ďalej len "tovar“)., ktorých špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto dohody. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo za nezáväzné. Množstvo tovaru je uvedené ako predpokladané, objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať uvedené množstvo. Množstvá budú objednávateľom objednávané počas plnenia dohody na základe aktuálnych prevádzkových potrieb. Dodávateľovi nevzniká nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu dohody počas trvania dohody. |
3. Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet dohody) technickú dokumentáciu/katalógový list/produktový list k predkladanému návrhu plnenia predmetu zákazky, v zmysle OPEP |
Dodávateľ môže nahradiť požadovanú dokumentáciu v bode 2. predložením čestného vyhlásenia, v ktorom vyhlási, že ním ponúkaný tovar spĺňa požiadavky objednávateľa na tovar uvedený v časti "Funkčná a technická špecifikácia Rámcovej dohody". V tomto prípade, je dodávateľ povinný predložiť katalógový list/technický list/produktový list všetkých ním ponúkaných tovarov v súlade s bodom 4. tejto dohody. |
3.1 V prípade, ak dodávateľ predložil pri predkladaní ponuku "vlastný návrh na plnenie", t.j. dokumentáciu k tovaru, objednávateľ posúdi predložený návrh dodávateľa a v prípade, ak dokumentácia k tovaru nie je dostatočná resp. objednávateľ nedokáže posúdiť splnenie požiadaviek na predmet dohody má objednávateľ právo od dodávateľa žiadať predloženie funkčných vzoriek k tovaru za účelom overenia splnenia požiadaviek . V tomto prípade je dodávateľ na žiadosť objednávateľa doručiť do 5 pracovných dní odo dňa vyžiadania objednávateľom doručiť do objednávateľa vzorky: |
1. balenie - 1 uzatvorený box rukavíc pre položku č. 1 (za účelom overenia splnenia požiadavky objednávateľa na označenie balenia boxu a označenia jednotlivých párov) |
2. 10 párov v každej veľkosti rukavíc pre položku č. 2, ktoré budú dodávateľom dodané s označením o akú veľkosť rukavíc ide (S/M/L/XL - spolu t.j. 40 párov) |
V prípade, ak dodávateľ nedoručí funkčné vzorky na žiadosť objednávateľa v požadovanom termíne alebo v požadovanom počte, alebo dodávateľ nesplní požiadavky na tovar uvedené v tejto dohode, objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od dohody z dôvodu podstatného porušenia podmienok dohody. |
3.2 Objednávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za nasledujúcich podmienok: |
a) predložený ekvivalent bude spĺňať minimálne požiadavky objednávateľa na predmet dohody alebo |
b) predložený ekvivalent bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú minimálne požiadavky objednávateľa na predmet dohody alebo |
c) predložený ekvivalent bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu dohody ako sú minimálne požiadavky objednávateľa na funkčnosť predmetu dohody a |
d) predložený ekvivalent nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady , ktoré by musel zabezpečiť objednávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu dohody, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatia ekvivalentu a |
e) prijatím predloženého ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu dohody |
3.2.1 V prípade, že predložený ekvivalent nebude spĺňať minimálne požiadavky uvedené vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii, objednávateľ má právo odstúpiť od dohody. |
4. . Dodávateľ je povinný do troch (3) pracovných dní od dňa uzatvorenia dohody, predložiť na pracovisko objednávateľa - Obchodné oddelenie, elektronicky - e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa, povinné náležitosti dohody - doklady a dokumenty vo formáte .PDF (odporúčaný formát): |
a) podrobnú kalkuláciu t.j. štruktúrovaný rozpočet pre položky uvedené v časti "Funkčná a technická špecifikácia Rámcovej dohody" Celková cena v EUR bez DPH a v EUR s DPH v predloženej kalkulácií musí byť v súlade s celkovou cenou uzatvorenej dohody, uvedenou v čl. IV - Zmluvná cena. Vzor je prílohou č. 1 tejto dohody |
Celková cena predmetu dohody obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s riadnym plnením predmetu dohody t.j. (nie však najmä) : poskytnutie služieb dopravy tovaru, vykládka tovaru, zabezpečenie bezplatných odstránení vád na tovare t.j. výmena tovaru v prípade vád, a pod. Dodávateľ je povinný do celkovej ceny zapracovať všetky náklady spojené s úplným, vecným a funkčným splnením záväzkov a všetkých ďalších vedľajších nákladov nevyhnutných na splnenie dodania predmetu dohody počas jej platnosti. |
b) zoznam kontaktných osôb dodávateľa určených k plneniu predmetu dohody počas jej trvania, |
c) vyhlásenie o zhode - sken platného dokumentu a osvedčenie o typovej skúške (EÚ)- sken platného dokumentu vo formáte PDF |
d) potvrdenie ŠUKL – výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie vo vzťahu ku ponúkanému tovaru. V prípade, ak dodávateľ v Prílohe č. 1 uviedol informáciu o ŠUKL kóde tovaru, nie je povinný predložiť doklad. Objednávateľ si informáciu o pridelenom ŠUKL kóde overí náhľadom na stránke www.sukl.sk |
e) Prospektový materiál/katalógový list/technický list , (ďalej len "doklad") v slovenskom resp. českom jazyku k tovaru (každej položky) s popisom technických vlastností, hodnôt a parametrov tovarov, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností, hodnôt a parametrov tovaru. V prípade, ak dodávateľ doklady/dokumenty predložil v rámci "návrhu na plnenie" pri predkladaní ponuky, tieto doklady nepredkladá. |
f) vyplnené a podpísané čestné vyhlásenie k obmedzeniam vo verejnom obstarávaní v súvislosti s vojnovým konfliktom na Ukrajine – sankcie voči Rusku, ktoré je Prílohou č. 2 vo formáte PDF. |
4.1. Objednávateľ si vyhradzuje právo vyžiadania bezplatnej vzorky tovaru (v prípade, ak o vzorky objednávateľ nepožiadal v rámci posúdenia predloženého návrhu dodávateľa). Dodávateľ je povinný na žiadosť objednávateľa doručiť vzorky tovaru do 5 pracovných dní odo dňa výzvy objednávateľa do sídla objednávateľa. Počet a druh vzoriek je uvedený v bode 3.1 dohody (bod 1. a 2.) |
4.1.1 V prípade ak dodávateľ nepredloží v stanovenej lehote doklady podľa bodu 4 a) až f) a/alebo nepredloží na žiadosť objednávateľa vzorky podľa bodu 4.1, objednávateľ má právo odstúpiť od dohody z dôvodu podstatného porušenia zmluvných podmienok. |
5. Objednávateľ posúdi predložené doklady/dokumenty a predložené vzorky (ak o nich objednávateľ požiadal) a najneskôr do 2 pracovných dní, zašle dodávateľovi informáciu o výsledku posúdenia splnenia povinných náležitostí dohody a výsledok posúdenia splnenia požiadaviek na predmet dohody. |
6. Dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to na 12 mesiacov odo dňa účinnosti tejto dohody resp. do vyčerpania finančného limitu dohody uvedeného v čl.IV. "Zmluvná cena" tejto dohody, podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr. Množstvá jednotlivých položiek tovaru uvedených v tejto dohode sú predpokladané a pre objednávateľa nie sú záväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo odobrať množstvo tovaru v závislosti od svojich prevádzkových potrieb za podmienky, že sa tým neprekročí finančný limit uvedený v tejto dohode a jednotkové ceny tovarov budú zachované počas plnenia dohody. |
7. Dodávka predmetu dohody sa bude realizovať na základe písomných čiastkových objednávok objednávateľa vystavených a zasielaných elektronickou formou poverenou osobou objednávateľa, na základe aktuálnych prevádzkových potrieb objednávateľa s termínom dodania tovaru najneskôr do troch (3) pracovných dní od dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi. Za termín doručenia e-mailovej objednávky sa považuje deň odoslania e-mailovej objednávky objednávateľom. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru v pracovné dni, v čase od 08:00 - 14:00 hod. |
7.1 Dodávku tovaru, ktorá nespĺňa požadované požiadavky, technickú špecifikáciu príslušnej čiastkovej objednávky v súlade s touto dohodou bude považované zo strany objednávateľa za porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie dohody - v prípade, ak takáto dodávka tovaru bude v rámci plnenia opakovaná (t.j. ak dodávateľ doručí tovar v počte max. 3 dodania nezodpovedajúce príslušnej čiastkovej objednávke) |
7.2 Reklamáciu tovaru v prípade nesprávneho dodania alebo dodania tovaru v nedostatočnej kvalite je povinný dodávateľ vybaviť do 24 hodín a doručiť tovar v súlade s podmienkami a požiadavkami uvedenými v tejto dohode a čiastkovej objednávke. |
8. Dodávateľ je povinný tovar náležite zabaliť, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia tovaru objednávateľom resp. ním poverenými zamestnancami. |
8.1 Dodávateľ dodá nový, nepoužívaný, nevystavovaný tovar, nerepasovaný, v originálnom balení, ktorého expirácia v čase dodania je min. 70% odo dňa dodania tovaru. Expirácia tovaru musí byť uvedená (vyznačená na viditeľnom mieste) na každom balení dodaného tovaru podľa tejto dohody. |
9. Po každom riadnom (čiastkovom dodaní tovaru podľa jednotlivých objednávok) je dodávateľ povinný vystaviť faktúru. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je dodací list, ak faktúra neslúži zároveň ako dodací list. |
10.Predmet dohody je financovaný z vlastných finančných prostriedkov objednávateľa. Cena za dodanie predmetu dohody bude uhradená formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom. Objednávateľ požaduje vystavenie faktúry do 15 dní odo dňa riadneho dodania, prevzatia objednávateľom, najneskôr však do 5-teho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol predmet zákazky dodaný. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
10.1 Za správne vyhotovenie faktúry v plnom rozsahu zodpovedá dodávateľ. V prípade, ak doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti v zmysle tejto dohody alebo v nej budú iné chyby, objednávateľ je oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi v termíne splatnosti na doplnenie a/alebo prepracovanie s uvedením nedostatkov, ktoré sa majú odstrániť. Nová 30-dňová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola riadne a preukázateľne opravená/doplnená faktúra doručená objednávateľovi. |
10.2 Miestom doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa. Objednávateľ požaduje zaslanie faktúry e-mailom, na adresu: uctaren@vou.sk, ihneď po jej vystavení v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF. |
10.3 Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky a ani zálohu na predmet plnenia. |
10.4 V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzavretia dohody nie je platiteľ DPH, avšak po uzavretí dohody, sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH, t.j. predložená kontraktačná cena je konečná a nemenná. |
10.5 V prípade , ak sa po uzatvorení tejto dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej ako"nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto dohody, |
dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto dohody nižšou cenou. |
10.6 Dodávateľ je povinný v prípade „prebiehajúcich akcií na tovar“ u dodávateľa za nižšie ceny, aké sú dohodnuté v tejto dohode, prípadne za ceny zvýhodnené počas trvania dohody, ponúknuť objednávateľovi sortiment tovaru v akcii za „akciové ceny“, t.j. nižšie alebo zvýhodnené ceny. |
11. Dodávateľ je povinný počas trvania tejto dohody informovať objednávateľa o všetkých zmenách údajov podstatných pre plnenie tejto dohody, najmä však o zmenách údajov týkajúcich sa tovaru - napr. zmena názvu tovaru, ukončená výroba tovaru, a pod., príp. íná podstatná zmena dodávaných tovarov. |
12. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek podmienku dohody alebo akékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie podľa tejto dohody, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od dohody. |
13. V prípade, ak dodávateľ neodstráni vady predmetu dohody v záručnej dobe do 24 hodín od oznámenia vady na tovare, objednávateľ je oprávnený uplatniť si nárok na zmluvnú pokutu vo výške uvedenej v bode 14 tejto dohody. |
14. Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu v zmysle podmienok OPET |
15. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľa bez predchádzajúceho písomného súhlasu je neplatné, s odkazom na § 525 ods. 2 zák. č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov. |
16. Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojim veriteľom. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Rastislavova 43, 041 91 Košice , Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
12
1,00 celok
18 600,00
18 600,00
Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet dohody) technickú dokumentáciu/katalógový list/produktový list k predkladanému návrhu plnenia predmetu zákazky, v zmysle OPEP. Dodávateľ môže nahradiť požadovanú dokumentáciu v bode 2. predložením čestného vyhlásenia, v ktorom vyhlási, že ním ponúkaný tovar spĺňa požiadavky objednávateľa na tovar uvedený v časti "Funkčná a technická špecifikácia Rámcovej dohody". V tomto prípade, je dodávateľ povinný predložiť katalógový list/technický list/produktový list všetkých ním ponúkaných tovarov v súlade s bodom 4. tejto dohody.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.12.2023 10:05
22.12.2023 10:00
22.12.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.12.2023 12:25 - Vstupná ponuka | 18 600,00 | € | Cena bez DPH |
21.12.2023 12:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 800,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: