• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.12.2023 10:09
  •    Predkladanie ponúk
    18.12.2023 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    18.12.2023 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.12.2023 12:20

Detail zákazky Z202314391

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.12.2023 10:09
  •    Predkladanie ponúk
    18.12.2023 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    18.12.2023 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.12.2023 12:20

Základné údaje

Z202314391

OF-283586

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8725784

Objednávateľ

17335981

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Dunajskej Strede

Veľkoblahovská 1067/30, Dunajská Streda, 92901, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

Kancelárske potreby, tlačivá, obálky, papier

  • 30197000-6 - Drobné kancelárske vybavenie
  • 30197220-4 - Spony na papier
  • 30197630-1 - Papier na tlač alebo iné grafické účely
  • 30199000-0 - Papiernický tovar a iné položky
  • 30199230-1 - Obálky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby, tlačivá, obálky, papier
Funkcia
Kancelárske potreby, tlačivá, obálky, papier
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obálky B6 s doručenkou "Do vlastných rúk" bez opakovaného doručenia, - 12,5x17,6 cm kus 200
Tlačivo Spisový obal dvojlist A4 500 kusov v balení balenie 1
Záznam o prevádzke vozidla osobnej dopravy, samoprepis, blok – 100 listov  A5 kus 6
Pokladničná kniha priepisová, samopriepis, blok – 100(50x2) listov A4 kus 2
Tlačivo žiadanka na prepravu osôb – nákladu blok 100 listov  A6 kus 20
Odkladacia mapa A4 s tromi chlopňami z prešpánového kartónu gramáže 350 g. farebná kus 20
Výplatné vrecko C6 kus 50
Euroobal A4, ľadový, embosovaná PP fólia hrúbky 0,043 mm; rozmery: 230 x 302 mm; farba: ľadová; balenie: 100 ks v sáčku 50 mikrónov balenie 10
Rýchloviazač RO A4 kartónový 50 kusov v balení balenie 1
Zošívacie spony 24/6 mm/1000 ks, dĺžka nožičky: 6 mm; 1000 spôn v krabičke krabica 50
Papier A3 80g/m2 v balení 500 listov balenie 5
Rýchloviazač závesný RZC  A4 50 kusov v balení balenie 1
Samolepiace záložky široké,plastové 25,2x43,2 kus 10
Post-it extra silný 3 neónové farby 25 x 38 mm samolepiace záložky kus 5
Zvýrazňovač STABILO BOSS Original 1 balenie obsahuje 4 kus balenie 10
Blok A5 so špirálou  80-listov, linajková kus 5
Rýchloviazač PP A4 s kovovou svorkou RAPESCO, kapacita 100 listov kus 10
Archívny box A4, lepenkový, 33x26x11 kus 100
Rýchloviazač PP s priehľadnou prednou stranou a farebnou zadnou stranou, formát A4 kus 50
Lepiaca páska neviditeľná 19 mm x 33 m kus 20
Lepiaca tyčinka PRITT STICK 20 g kus 20
Odkladacia mapaOM3  s 3 chlopňami a gumičkou LEIT WOW farebná, formát A4, kapacita 250 listov kus 20
Spisová doska  so šnúrkami, mramor čierny, nepoťahovaná, formát A4, 25 kusov v balení balenie 3
Stojan na spisy (katalógy) kartón , formát A4, šírka chrbta 10 cm kus 20
Registratúrny denník, A4 , 96 listov kus 10
Rýchloviazač s priehľadnou prednou  stranou s eurodierovaním, formát A4 kus 100
Euroobal extra široký prospektový Esselte A4 maxi, rastrovaný, 25 ks v balení,  hrúbka: 100 µm • kapacita: 60 – 80 listov balenie 3
Guľôčkové pero Robustné guľôčkové pero s klikacím mechanizmom a gumeným úchytom. Guľôčka 0,5 mm kus 50
Guľôčkové pero Q-CONNECT klikacie červené kus 20
Korekčná páska (roller) Pritt Compact roller, 4,2 mm x 10 m kus 30
Guľôčkové pero Q-CONNECT klikacie modré kus 50
Guľôčkové pero Q-CONNECT klikacie zelené kus 20
Zošívačka s plochým zašívaním na spony 24/6 a 26/6, 30list. kus 5
Doručovací zošit - tlačivo ŠEVT 01 024 0 je preverené Ministerstvom vnútra SR kus 5
Binder klipy – kancelárske oceľové klipy veľkosť : 15 mm 1 bal.x 12 ks balenie 10
Binder klipy – kancelárske oceľové klipy veľkosť : 19 mm 1 bal.x12 ks balenie 10
Záznamová kniha A5 100 listov linajková kus 5
Archívny úložný box na šanóny , 42,5 x 33 x 30 cm, praktický a vysokokvalitný box na archiváciu a prenos zakladačov, archívnych boxov alebo voľne uložených dokumentov • je vyrobený z kvalitnej 3- vrstvovej vlnitej lepenky kus 20
Guma kombinovaná, na ceruzky i atrament kus 10
Nožnice kus 10
Obálky rozmeru 162 × 114 mm, Farba biela. Samolepiace s balenie 3 odtrhávacou páskou, v 1 balení 100 ks balenie 3
Zošit A5, 40 listový - linajkový 544 kus 10
Bloček samolep. 40×50 žltý 100/3ks v balení balenie 5
Poznámkový blok samolepiaci 85x85x40 kus 20
Baliaci papier biely, 90 x 126 cm, 90 g kus 10
Zošit linajkový A4, 60 listov kus 5
Kartónový zakladač DONAU 80mm kus 60
Dierkovač na papier kus 2
Viazací hrebeň krúžkový, formát A4, materiál: plast, na počet listov: 41 listov, farba väzby: čierna kus 50
Poznámkový blok v tvare kocky, 8,5 x 8,5 x 5 cm, lepený z bieleho  bezdrevného papiera kus 10
Permanentný popisovač Centropen 2846 čierny kus 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Plnenie predmetu zákazky zahŕňa dopravu na miesto plnenia, do sídla objednávateľa.
Faktúra za dodanú časť predmetu plnenia musí obsahovať jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky, celkovú cenu dodanej položky, celkovú cenu za dodanie osobitne požadovaného množstva položiek - časti predmetu zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Veľkoblahovská 1067, Dunajská Streda, Dunajská Streda, Trnavský, Slovenská republika

21.12.2023 09:59 — 28.12.2023 10:00

51,00 položky

2 200,00

2 200,00

Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy, ktorý musí spĺňať všetky požadované parametre a technickú špecifikáciu uvedenú v opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.12.2023 10:09

18.12.2023 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.12.2023 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 342
 5
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.12.2023 14:41 - Vstupná ponuka 2 196,00 € Cena s DPH
18.12.2023 11:24 - Najvýhodnejšia ponuka 2 194,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS