• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.12.2023 08:47
  •    Predkladanie ponúk
    18.12.2023 08:46
  •    Ukončenie zákazky
    18.12.2023 12:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.12.2023 12:25

Detail zákazky Z202314381

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.12.2023 08:47
  •    Predkladanie ponúk
    18.12.2023 08:46
  •    Ukončenie zákazky
    18.12.2023 12:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.12.2023 12:25

Základné údaje

Z202314381

OF-283568

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=8725772

Objednávateľ

35653655

HUMANITY - Centrum sociálnej pomoci

Viničná č. 17, Prievidza, časť Veľká Lehôtka, 97101, SVK

Dodávateľ

14047152

Mgr. Darina Godálová - DAFE

K Zábraniu 854, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

3ks rotoped, 3ks elektromagnet rotoped, 15ks skladacia žinenka, 3ks záťažová prikrývka, 37 ks podložka na cvičenie, 1ks krossový trenažér

stroje na cvičenie a precvičovanie dolnej a hornej časti tela

  • 39312000-2 - Zariadenia na prípravu jedál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 37440000-4 - Výstroj na fitnes
  • 37400000-2 - Športový tovar a výbava

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rucumbert
Funkcia
Rotoped v počte 3 ks v celkovej sume bez DPH 2.755,-Eur s DPH 3.306,-Eur - ( cena za 1ks max. 918,33 Eur bez DPH 1.102,-Eur s DPH)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
maximálna nosnosť kg 150
počet programov ks 12
regulácia záťaže (počet stupňov) ks 32
Hmotnosť stroja kg 45 51
Rozmery po zostavení (dxšxv) dxšxv 138 x 64 x 89
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stabilná konštrukcia povinné
systém BeltDrive pre tichý a plynulý chod povinné
3-dielne kľuky so strojovými ložiskami povinné
nastaviteľné ergonomické sedadlo povinné
podsvietený LCD displey povinné
hrubý pás povinné
Ergometer povinné
snímače tepovej frekvencie  v rukovätiach povinné
systém vyrovnania nerovnosti podlahy povinné
 2. elektromagnet rotoped v počte 3 ks v sume bez DPH 2.055,-Eur s DPH 2.466,-Eur ( cena za 1ks bez DPH685,-Eur s DPH 822,-Eur)
Funkcia
elektromagnet rotoped v počte 3ks
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nosnosť kg 120 150
Prístroj so zotrvačníkom v kategórií kg 6 8
Záťažové koleso s hmotnosťou kg 15 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
multifunkčné počítače s LCD monitorom povinné
držiak na tablet povinné
funkcia Bluetooth povinné
 3. krossový trenažér v počte 1ks cena bez DPH 1.125,-Eur s DPH 1.350,-Eur
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
krossový trenažér ks 1
Nosnosť kg 120 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
multifunkčný počítač s LCD monitorom povinné
držiak na tablet povinné
funkcia Bluetooth povinné
transportné kolieska povinné
 4. skladacia žinenka v počte 15ks v cene bez DPH 1.425,-Eur s DPH 1.710,-Eur(cena za 1ks max. bez DPH 95,-Eur s DPH 114,-Eur)
Funkcia
skladacia žinenka v počte 15ks v cene bez DPH 1.425,-Eur s DPH 1.710,-Eur(cena za 1ks max. bez DPH 95,-Eur s DPH 114,-Eur)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
rozmery cm 180 x 50 x 3 183 x 60 x 3,5
hustota vnútorného materiálu kg/m3 15 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál PVC/EPE povinné
trojdielna povinné
farba modrá alebo červená povinné
 5. Záťažová prikrývka v počte 3 ks v cene bez DPH1.122,50 Eur s DPH 1.347,- Eur (cena za 1 ks max bez DPH374,16Eur s DPH 449,- Eur)
Funkcia
Záťažová prikrývka v počte 3 ks v cene bez DPH1.122,50 Eur s DPH 1.347,- Eur (cena za 1 ks max bez DPH374,16Eur s DPH 449,- Eur)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
záťažová prikrývka ks 3
rozmery cm 144x75 145x145
hmotnosť kg 2,3 4,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
pranie v práčke povinné
možnosť zohýbať povinné
 6. Podložka na cvičenie v počte 37ks cena bez DPH 1.480,-Eur s DPH 1.776,-Eur (cena za 1ks bez DPH max. 40,-Eur s DPH 48,-Eur)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 37
rozmery cm 180 x 50 x 3 186 x 60 3,5
hrúbka mm 4 4,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
hebkosť na povrchu povinné
odolnosť proti roztrhnutiu povinné
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia :  Prievidza, Viničná ulica 679/17
Spísanie a odovzdanie odovzdávacieho a preberacieho protokolu, odovzdanie prehlásenia o zhode alebo certifikátu, odovzdanie ďalších dokladov a dokumentácie k predmetu zákazky
Návod na použitie, technické dokumentácie-manuál v slovenskom alebo českom jazyku
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v SR, resp. v rámci EU a bude vyhovovať platným medzinárodným normám a STN, výrobok musí spĺňať vyhlášku 50/2009 Zb. zákona MPSVaR a zákona č.124/2006 o bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Zmluvné a platobné podmienky: požadujeme lehotu splatnosti faktúry do 30 dní od doručenia faktúry, faktúra bude vystavená dňom riadne a včasne dodania predmetu zákazky, podkladom k vystaveniu faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol. Kúpna cena je pevná a úplná, cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním, montážou a dopravou , vyskúšanie a zaškolenie personálu požadovaného predmetu zákazky. Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku najneskôr do 31.12.2022
Spôsob a čas dodania: dodanie  do 14 kalendárnych dní (najneskôr 22.12.2023 a montáž počas pracovných dní v čase 7.00-13.00 hod, termín dodania zašle dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 pracovné dni vopred na jeho emailovú adresu alebo telefonicky  , oprávnená osoba kupujúceho a jeho emailová adresa pre účely dodania a prevzatia bude upresnená po nadobudnutí účinnosti zmluvy
Poskytovanie bezplatného záručného servisu vrátane dopravných nákladov minimálne po dobu 24 mesiacov, poskytovanie pozáručného servisu po uplynutí záručnej doby tovaru, možnosť objednania a dodávky príslušenstva samostatne ako náhradný diel počas životnosti zariadenia minimálne po dobu 10 rokov od uvedenia tovaru do prevádzky. Bezplatný servis zahŕňa: poštovné, dopravu, servis, údržbu, náhradné diely.
Nástup servisného technika najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy. Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika. Dodávateľ certifikovaným servisom-doložiť kópiu servis zmluvy medzi dodávateľom a výrobcom zariadenia o spôsobilosti dodávateľa vykonávať servis na dané zariadenie.
V prípade reklamácie v záručnej dobe je dodávateľ povinný osobne prevziať reklamovaný tovar alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia na servisné miesto na svoje náklady, za reklamované služby objednávateľ neplatí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady doručiť opravený alebo vymenený tovar na miesto plnenia spolu s oznámením príslušnej osobe objednávateľa emailom alebo poštou výsledok reklamácie a dátum dovozu reklamovaného tovaru.
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 5 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo emailom. Dodávateľ je povinný oznámené vady bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, prípadne dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od zmluvy.
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný tovar a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému tovaru, z ktorej je zrejmé, že tento tovar spĺňa všetky požiadavky na tovar, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Objednávateľ pripúšťa také ekvivalentné tovary, ktoré spĺňajú požadované technické vlastnosti vyplývajúce z funkčných vlastností požadovaných tovarov, ktoré sa týkajú predovšetkým súladu ekvivalentov s požadovanými normami, požadovanými materiálmi a technickými prvkami súvisiacimi so zabezpečením ochrany zamestnancov pred škodlivými vplyvmi. Dodaniu takého ekvivalentu musí predchádzať odsúhlasenie ponúkaného ekvivalentu objednávateľom.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to odberateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) a tiež písm. f) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení).
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a možnosť vrátenia predmetu plnenia na náklady dodávateľa
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ vyhlasuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky s Osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
Ukončenie zmluvného vzťahu: Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska.
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: - Nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve resp objednávke - Dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve - Neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na používanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska - Ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami trhoviska
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa pričom objednávateľ: - Ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti - Vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS - Vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre VO oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Viničná ulica 679/17, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

22.12.2023 08:46 — 29.12.2023 08:46

1,00 ks

11 955,00

9 962,50

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.12.2023 08:47

18.12.2023 08:46

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.12.2023 09:01

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 318
 303
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.12.2023 09:47 - Vstupná ponuka 9 962,50 € Cena bez DPH
14.12.2023 13:23 - Najvýhodnejšia ponuka 9 961,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS